5

7.7K 288 1
                                    

Mel

O týden později

Celý týden probíhal tak jako každý den, škola, Alex, hádky s tátou, ale přeci jenom byl v něčem jiný. Od té doby co mě Justin políbil v autě jsem ho neviděla, neodpovídal mi na zprávy, ani nebral telefon, nebyl ve škole, prostě žádné zmínky o něm. 

Projekt jsem musela dodělat sama, ještě, že už byl skoro hotový od minule. Ale co bylo nejhorší, Justin mi chyběl a já se o něj bála.

„Alex, Justin zase není ve škole, začínám se o něj vážně bát" o Justinovi jsem do ní hučela celý týden, myslím, že ze mě byla už na nervy. „Mel, určitě je v pohodě" 

„Tak proč se mi neozývá ani na blbý SMSky? Jestli nepřijde ani v pondělí půjdu já za ním" „Jak myslíš, stejně se určitě valí doma s nějakou děvkou" 

Jak to může říct? To si říká kamarádka? Vážně Alex tímhle mi to neulehčuješ. 

„Jdu domů, tohle nechci poslouchat, čau" nehodlala jsem se s ní dohadovat.

**

„Melanie? Je večeře" zavolala na mě mamka. Ani na jídlo jsem neměla pomyšlení. Zase se neozval, ale dolů jsem jít musela, jinak by se vyptávali, co se děje.

„Zlatíčko, s tatínkem musíme jet na víkend pryč, zvládneš to tu sama nebo mám zavolat tetě?" Zeptala se mě mamka při večeři. Pryč? A to mi chtěla říct jako kdy? 

„Ne zvládnu to tu, kdy odjíždíte?"„Vlastně za chvíli, promiň, že jsem ti to neřekla, ale dozvěděli jsme se to dneska ráno" co? Za chvíli? No fajn. „Aha, tak já jdu do svého pokoje" mykla jsem rameny. To bylo fakt bezvadný! 

**

Rodiče odjeli před chvilkou a já se chystala jít do postele, už jsem byla vykoupaná a zrovna když si jsem si chtěla lehnout, ozval se zvuk zvonku. Bylo 10 večer a právě někdo zvonil? Jako vážně? Radši jsem tam ale šla.

Jakmile jsem došla ke dveřím, koukla jsem se do kukadla a nevěřila svým očím. Justin? Co ten tu dělá? A zrovna teď? Mám mu otevřít? Jasně, že jo...

„Justine, co tady děláš?" můj pohled na něj mě přivedl do rozpaků. Měl roztrhané tričko a na něm krev? Co se mu stalo? 

„Mel, můžu dál?" ani normálně mluvit nemohl. Co se mu proboha stalo?" „Jasně, pojď, co se stalo?" Zeptala jsem se ho. Sedli jsme si do obýváku na gauč.

„Potřebuju od tebe jednu laskovost" svlékl si tričko a já nechápala. „A s č-ím?" zakoktals jsem. Bože to tělo, to byla dokonalost, ale ta krev to kazila. 

„Možná mám v rameni kulku, potřebuji aby jsi se na to koukla a řekla mi jestli tam je nebo není" cože? Kulku? O čem to mluví? „Kulku?" Justin si povzdechl.

Justin

„Kulku?" Zeptala se mě nechápavě a já si povzdechl. Měli jsme s klukami jednu práci, celý týden se snažíme chytit nepřátelský gang, dneska se stálo kdo z koho, bohužel v naší straně to nebylo moc dobrý. 

„Mel, uklidni se dobře?" Byla nervózní a celá nesvá, možná nebyl dobrý nápad jít za ní, ale nikam jinam jsem nemohl zrovna jít. „Justine, co se stalo, proč si od krve a teď mi řekneš, že je dost možný, že máš kulku v rameni? Co se stalo?" 

„Nemůžu ti to říct, někdy ti to řeknu, ale teď není vhodná doba dobře?" Jasně že jí to neřeknu, ale nějak jsem ji uklidnit musel. „Dobře, tak já se na to tedy kouknu" natočil jsem se ramenem k ní, aby měla dobrý přístup.

„Myslím, že tam nic není, jenom ti asi proletěla kolem, ale to co máš na břiše není dobrý, musím ti to vyčistit" až teď jsem si všimnul menší řezný rány na boku. Mel odešla zřejmě pro lékárníčku a co nevidět byla zpátky. 

„Bude to štípat, ale jsi snad chlap ne?" Bylo hezký vidět, jak se smála a byl rád, že se na nic nevyptávala a hlavně nešílela. 

„Au" vážně to štípalo, ale když se mě dotýkala, cítil jsem, jak se moje tělo trochu uvolňovalo. „Promiň, vážně promiň, ale jinak to nejde" „Já vím, vydržím to, jsem chlap přeci"

„Hotovo" řekla po chvilce. „Je mi to blbý, ale můžu tady přespat?" modlil jsem se, aby řekla ano, ale jisté obavy jsem měl. „Jasně, můžeš tu zůstat, rodiče jsou pryč" „Děkuju" pohladil jsem ji po tváři. Cítil jsem, jak se pod mým dotykem zachvěla.

Nevěděl jsem, co mě to zase napadlo za kravinu, ale musel jsem cítit její rty. Pomalu jsem se k ní začal naklánět, ale opravdu pomalu, aby neuhnula. Když jsem si byl jistý, že neuhne, přitiskl jsem svoje rty na ty její. Následovně jsem začal s nimi hýbat, pohyby mi oplácela, tudíž se jí to líbilo stejně jako mě. 

Přehoupnul jsem si Mel na sebe, takže na mě seděla obkročmo, pořád jsme se ale líbali, moje ruce automaticky sjely na její zadek, který jsem musel zmáčknout. Tak sexy zadek, vzdychla mi do úst a tím mi povolila vstup do jejích úst, naše mezi sebou vedly doslova válku.

Když nám došel kyslík odtáhli jsme se od sebe, ale hned už jsme zase měly naše jazyky navzájem v ústech. Nevím jestli to udělala schválně, ale Mel se otřela o můj rozkrok. No tohle asi schválně bylo, protože to udělala znovu. 

„Být tebou nedělám to" usmála se a udělala to znova. Cítil jsem, jak můj kámoš na to začal reagovat, sakra ona mě vzrušila. Musel jsem zakročit, jinak by to nedopadlo dobře. 

„Mel, nemáš něco k jídlu?" Zřejmě to pochopila, přestala se o mě otírat. „Mám, ale nejdřív by jsi měl asi udělat něco s tamtím dole" mrkla na mě. Ona to udělala schválně, tohle si ještě odskáče mrška jedna. 

„Počkám na tebe v kuchyni, támhle je koupelna" ukázala na dveře za schodištěm. „Hned jsem zpět."

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat