O pár týdnů později
Mel
Za ty týdny, co uběhly, se stalo mnoho zajímavých věcí.
Máma a James přijeli z líbánek, jakmile se dozvěděli o mě, začali jančit, ale naštěstí se brzo uklidnili a vše už bylo v pohodě.
Erik se celou dobu s kluky snaží najít pachatele a prý ho našli, ale ještě nezabili, Justin s nimi nebyl, byl se mnou 24 hodin denně a staral se o mě.
Za celou tu dobu jsem u něj a ani jsem z postele nevylezla, pouze mě Justin umyl a pomohl mi dojít na záchod, ano nebyla jsem toho sama schopná.
Začala škola, ale já tam mám jít až příští týden, sice už se rána skoro zahojila, ale pořád to nebylo nejlepší, občas to zabolelo.
Momentálně jsme leželi s Justinem u něho doma a opět koukali na nějaký film, delší dobu jsem film ale nevnímala, vnímala jsem Justinovu ruku na mém odhaleném stehně. Dlouho jsme neměli sex a mě to chybělo, myslím si, že jsem nebyla jediná, ale bohužel jsme kvůli mně nemohli.
Nikdy bych si nemyslela, že řeknu, že mi chybí sex, no Justin mě zkazil, ale jak už jsem jednou říkala, nestěžovala jsem si.
„Co jsi vlastně udělal s tou dovolenou?" film skončil a mě napadlo zrovna tohle. „Zrušil jsem ji, peníze mi vrátili, sice ne všechno, ale to nevadí" bylo mi líto, že se neuskutečnila, protože by to bylo úžasné. „Škoda, že to nevyšlo" „Můžeme jet kdykoliv jindy" políbil mě do vlasů, takhle to dělal poslední dobou často.
**
„Koukám, že tě Justin hlídá na každém rohu" momentálně už jsem byla ve škole, byla to hrůza, ale musela jsem.
Od té doby co jsem nastoupila znovu do školy, mě Justin doopravdy hlídal na každém rohu. Vlastně i mimo školu.Mně to vůbec nevadilo.
„Jo Justin mě hlídá pořád, je se mnou pořád" zasmála jsem se. „A nevadí ti to? Přeci jenom jsi s ním pořád krom školy, nehádáte se?" „Ne právě, že vůbec ne, taky se ale divím" Alex přikývla.
„A jak to klape s Ryanem?" slyšela jsem od Jess, že se pohádali nebo tak něco, bohužel nebyl čas si s ní o tom popovídat. „Už jsme to vyřešili, promiň, ale nechci se o tom bavit" přikývla jsem.
**
„Ahoj zlato" bylo po škole a Justin stál na svém místě. „Ahoj" naklonila jsem se k němu a spojila naše rty v jedno. Jako vždy na nás koukala celá škola, ano Justin už sem nechodí, ale i tak po něm jela celá škola a když se o tom dozvěděli nové prvačky, začaly mě pomlouvat, ale hlavně závidět, to dělali ale všichni.
Čekali jsme na Alex u auta, měla ještě nějakou přednášku, takže jsme tady jen tak stáli a povídali si. Najednou k nám přišla nějaká prvačka. Koukla jsem na na ní jako co chce.
„Ahoj Justine" naparovala se před ním. Výstřih měla až někde nevím kde, a hlavně si asi nevšimla, že je zadaný. „My se známe?" tohle byl Justin, ani neuměl pozdravit, ale proč taky že jo? A na ní? Pf.
„Copak ty si nepamatuješ tu noc v sobotu večer v tom baru?" začala mektat blondýnka. Nevěděla jsem přesně, o co jí jde. „Co to meleš?" Justin svíral ruce v pěst, ale já ho chytla silněji za ruku. Uklidnil se.
„Byla to vážně skvělá noc a ráda bych si to zopakovala" jestli se snažila nás rozdělit a sbalit Justina, tak se jí to nepovede, byla asi úplně blbá.
„Tak hele blocko" Justin chtěl něco říct, ale já ho předběhla. „Vím o co ti jde, ale nevyjde ti to, určitě sis to v sobotu s Justinem užila co?" přikývla, no to si snad, no nic. „Tak leda ve snu, Justin byl celou sobotu se mnou a večer jsme dělali něco, co ty s ním nikdy dělat nebudeš" Justin na mě koukal. „Justin je zadanej a taky zamilovanej, takže ádios" strčila jsem do ní. Blonska si odfrkla a konečně vypadla.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?