Mel
„Miluju tě" řekl a mně se totálně zastavilo srdce. Už, když říkal ten proslov před tím, bušilo mi jako o život, ale teď se snad i zastavilo. „Myslíš to vážně?" ano měla bych mu říct taky tě miluju, ale nemohla jsem tomu uvěřit. „Jo, miluju tě" „Taky tě miluju" a naše rty se spojily.
**
„Byl to dokonalý večer, a popravdě se mi nechce domů" Justin mě už odvezl domů a teď bylo na řadě loučení, uvidíme se totiž až zítra, ale i tak se mi od něj nechtělo.
„Věř mi, nejradši bych tě nepustil, ale slíbil jsem tvé mámě, že tě přivezu domů, a navíc šťastnou, takže teď upaluj domů, než tě unesu" musela jsem se zasmát a věřte nebo ne, Justin Bieber by mě doopravdy unesl.
„Budeš mi chybět celou noc" „Ty mě taky" řekl a opět jsem cítila jeho rty na těch mých, kéž by to nemuselo skončit.
Další den ve škole
„Celou noc jsem na tebe myslel" zašeptal mi Justin u ucha a otřel se o něj, neubránila jsem se, a prostě vzdychla. „Miluju, když se chvěješ jenom když se tě dotknu" zčervenala jsem se. „A já miluju tvoje rty" a zase tady byl ten pocit, naše rty byly opět na sobě, tentokrát jsme ten polibek ale prohloubili a naše jazyky bojovaly o třetí světovou.
Justinovi ruce se přemístily na můj zadek, který zmáčkl a já vzdychla. Bylo mi jedno, že na nás všichni koukají, teď jsem byla jenom já opřená o skříňku a Justin, který tak dokonale líbal.
„Hele vy dva, nepotřebujeme vidět, jak si to rozdáváte přímo na chodbě ve škole" okamžitě jsem se od Justina odtáhla, i když nerada. „Vypadněte kluci" řekl Justin. „Rádi bychom, ale asi zapomínáš, že máme skříňku vedle té tvoji, a pokud dobře vidím, tak je Mel přilepená nejen na tvojí skříňce" řekl Ryan.
Justin
„A koukám, že ti to včera klaplo, takže jste spolu?" „Jsme spolu" usmál jsem se na Mel, která byla celá červená, ale roztomilá. „Okej, takže pustíte nás konečně k té skříňce?" bože museli přijít teď? Ano jsou to moji kamarádi, ale mohli přijít o chvilku dýl.
„Takže co máš za hodinu?" zeptal jsem se Mel a ignoroval pohledy kluků, kteří chtěli do své skříňky. „Matika, ale pak už nic, co ty?" „Anglina, pak mám ještě dvě hodiny, takže tě domů hodit nemůžu"
„Stejně jsem chtěla jít ven s Alex, dlouho jsme spolu pořádně nepokecaly, nevadí ti to?" „Upřímně, chtěl jsem být s tebou, ale budu to muset přežít" „Tak přijď večer dobře?" „Už se nemůžu dočkat" políbil jsem ji. „Tak večer" tentokrát ona políbila mě a následovně se vydala za Alex, která na ní už čekala.
Celou dobu jsem ji sledoval, ještě se otočila a usmála se na mě.
„Myslel jsem, že to bude v pohodě, ale to jsem se spletl, teď je to snad ještě horší." „Co?" „Jste jako dvě hrdličky, které se neviděly snad měsíc"
„Žárlíš? Taky by sis měl najít holku a vy taky" vyndal jsem si věci ze skříňky. „Když o tom mluvíš, na někom zálusk mám " řekl Ryan. „A kdo je ta nešťastná?" „Proč jako nešťastná? Dobře, měl jsem holku naposledy asi před 1 rokem a něco, ale to protože mě podvedla a už jsem nikoho nechtěl" „Já vím Ryane"
„Ještě mi řekněte, že vy dva máte někoho" kouknul jsem na Freda a Chaze. „Zatím to nehrozí" ozval se Fredo. „Nápodobně" řekl Chaz.
Mel
„Musíš mi říct všechny podrobnosti" vyhrkla na mě Alex hned, jak jsem k ní přišla. „Po škole ti všechno řeknu" vydaly jsme se do třídy na pitomou matiku.
Po škole jsme s Alex šly ke mě a já ji ovšem řekla, teda až na tu část, že je mafián.
„Nikdy bych nevěřila, že by z Justina byl takový romantik" popravdě taky mě to zaskočilo, ale u něho se budu ještě divit, co vymyslí. „Jo to já taky ne"
Celé odpoledne jsme si povídaly, kolem sedmé by měl přijít, už jsem se na něho těšila.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?