45

4.3K 178 1
                                    

O 3 měsíce později

Mel

Takže za ta tři měsíce se vlastně nic nezměnilo, všechno při starém, s Justinem nám to klapalo úplně úžasně, stihli jsme už jet i na hory, no teď už byl duben. 

Alex a Ryan, ti dva jsou šťastni stejně jako my s Justinem, dokonce plánujeme společnou dovolenou na léto, bude to legendární. 

Táta, ten pořád Justina nemusí, ale už je to o dost lepší, snad za dýl to bude úplně nejlepší. Máma, ta nám to přeje ze všech nejvíc, dokonce mi řekla, že Justin je pro mě ten pravý, udělalo mi to radost, taky si to myslím, ale člověk nikdy neví.

Justin bude za měsíc maturovat a měl by se věnovat učení, ale místo toho je se mnou a nebo pracuje, několikrát jsem mu říkala, že půjdu ven s Alex a on ať se i s Ryanem společně učí, přeci jenom pak by ji musel opakovat znovu, doufám, že se bude učit, pokud ne zavedeme pár pravidel ohledně sexu, to zabere.

Poslední dobou mám ale jisté obavy o tátu, skoro pořád odchází večer pryč a myslí si, jak je nenápadný, bála jsem se, co když mámu podvádí? Nechtěla jsem aby se tohle stalo, doufala jsem, že všechno bude v pořádku a byl to planý poplach.

„Ahoj, lásko" zakřičel na mě Justin, a pak přišel ke mně a políbil mě. Byli jsme zrovna ve škole.„Ahoj, mohla bych s tebou něco probrat?" chtěla jsem s ním mluvit o tátovi, přeci jenom Justin by mohl něco zjistit, sledováním nebo tak, zkusím se ho na to zeptat. 

„Stalo se něco?" pohladil mě po boku. „To právě nevím, nechce se mi o tom mluvit tady, aby nás někdo slyšel" Justin mi přestal hladit bok. „Nejsi těhotná doufám? Protože to už tady bylo a..." zastavila jsem ho. „Ne nejsem, toho se neboj, můžeme po škole k tobě?" Zeptala jsem se, místo odpovědi mě políbil. „Jasně, že jo" řekl, když se odtáhl.

„Proč mě pořád tak líbáš a nejvíc ve škole?" poslední dobou mě ve škole líbal fakt často, měla jsem dojem, že žárlil na ty kluky, co jsem s nimi měla jeden projekt. „Nemůžu líbat svojí holku?" klidně celý den, ach ta představa. 

„Jasně, že můžeš, ale ukazovat ostatním, jak jsem jenom tvoje nemusíš, oni to vědí a já budu vždycky jenom tvoje" nikdy bych ho nevyměnila. „Já nežárlím" líbilo se mi, jak se to snažil zatloukat, ale on byl tak roztomilý, když žárlil, ale říká se, kdo žárlí, ten miluje. 

„To říkej někomu jinému, nemusíš to zapírat, jsi roztomilý" políbila jsem ho tentokrát jenom já. „Jsem jenom tvoje" „Jenom moje" zopakoval to.

**

„Počkej, přišla jsem si promluvit a ne hned mít sex, možná později" no jo Justin, ihned jakmile nám skončila škola, šli jsme k němu domů, nebo spíše jeli, to je jedno, pokaždé když má Justin volný dům, máme spolu sex, a to je hodně často, ale já si nestěžovala. Ale k věci, je to první věc co vždycky uděláme u něj a až pak si povídáme, už jednou jsem říkala, že na sexu budeme oba závislý, hlavně když je Justin vážně dobrej, jednou mi dokonce říkal, že nikdy neměl lepší sex, prý jsem úžasná a nikdy ho neomrzím, no doufám, že mu to zůstane. 

Ihned jakmile jsme dneska přijeli se na mě vrhnul a už by to zase skončilo v posteli, nerada jsem ho zastavovala, ale musela jsem. „Dobře, tak mluv, ať pak můžeme pokračovat" on je neuvěřitelný nadrženec. „Nebuď nadržený" „Fajn, já nemůžu za to, že jsi tak dobrá v posteli" praštila jsem ho do ramene.

„Jde o tátu, poslední dobou pořád někam večer odchází, mám strach, že mámu podvádí, ale pak mě napadlo ještě něco jiného" začala jsem radši mluvit, než by mě Justin omámil a my bychom skončili nejdříve v posteli. 

„Aha a ta druhá možnost?" jo dobrý, jinou odpověď jsem ani nečekala. „Jednou jsem ho viděla i se zbraní, co když je tu možnost, aby se vrátil k tomu co dělal dřív, a co děláš i ty?" nerada jsem vyslovovala slovo mafie. „Mel, nemyslím si, že by vás chtěl vystavit nebezpečí, ale je pravda, že jsem něco slyšel" cože?

„Co jsi slyšel?" „No, prý Black dneska přijde a udělá to, ale netušil jsem, že by to mohl být tvůj táta, už jsem se setkal s více Blacky" jestli se táta vrátil k mafii, zase to slovo, tak bože to ne. 

„Nemohl by jsi to nějak zjistit?" „Dneska nemůžu, máme nějakou práci" takže dneska ke mně nepřijde na spaní, to jsem se nezmínila, Justin u mě každý večer spal, ale tajně, kvůli tátovi, který stejně odcházel nějak pryč, bohužel Justin u mě není každý den, práci si nechává prý na noc, aby přes den mohl být se mnou. „

Zítra bych to zkouknul" přikývla jsem, pak už jsem to nemohla vydržet a vrhla se na Justina.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat