21

6.1K 221 3
                                    

Justim

Probudil jsem se a už byla tma, tudíž jsme s Mel prospali celý den, né že by mi to vadilo. Mel ještě spala, rozhodl jsem se ji ještě nechat a vydal se dolů za kluky.

„Šípková růženka se nám probudila" vykřikl Chaz, když jsem přišel dolů. „Buď zticha ty idiote, Mel ještě spí" zašeptal jsem. Chaz zvedl ruce jako, že se vzdává. 

„Byli jsme vyřídit jeden obchod, chtěl jsem jít pro tebe, ale vy jste spali, takže jsem vás nechtěl budit" „Díky tati, má to teď těžký, přemýšlel jsem, že bych ji někam vzal, aby si oddychla, jenomže bude problém s jejím tátou" 

Bylo to všechno tak složitý.

Mel

Vzbudila jsem se a všude byla tma, Justin už vedle mě taky nebyl. Rozhodla jsem se jít se podívat dolů.

„Justine?" seděl na gauči společně s ostatními,. Když mě zahlédl, vstal a šel ke mně. „Už je ti líp?" stáhnul mě do svého objetí. „Ani ne, ale když jsem s tebou nemyslím na to tak jako, když jsem bez tebe" 

 „Dáš si něco k jídlu?" „Klidně, jsem docela hladová" Justin mě vzal za ruku a přešel do kuchyně, která byla hned vedle, jelikož měli kuchyň s obývákem a schodiště spojený.

**

Po jídle jsme se odebrali do obýváku na gauč k ostatním. Justin si mě posadil na klín a já si opřela hlavu o jeho hruď. Svoje ruce spojil na mém břiše a občas palcem kroužil po mém břichu. Bylo to uklidňující a hodně příjemné.

„Mel? Chtěl jsem ti říct, že tady Ryan to s Alex myslí vážně, takže ji můžeš napsat" usmála jsem se. „Dobře, napíšu ji" vzhlédla jsem k Ryanovi a on se začervenal. Napsala jsem SMSku Alex a ignorovala nepřijaté hovory od rodičů, po dopsaní jsem se zase uvolnila na Justinovi.

Po nějaké chvíli sledování televize jsem si uvědomila, že je asi fakt pozdě a já jsem se měla alespoň ozvat, že mi nic není. „Justine, asi by jsi mě měl odvést domů" nejradši bych zůstala tady, ale bohužel by mě pak zabili za moje neohlášení či nedoražení domů. „Dobře, tak pojď" Justin se šel obléct, protože byl ještě pořád bez trička.

„Tak ahojte a nashledanou, pane Bieber" „Už jsem ti říkal, ať mi tykáš" zčervenala jsem. Pořád jsem byla nervózní, nebyla jsem zvyklá se bavit s moc lidmi. „Pro příště si to budu pamatovat, snad" usmála jsem se a šla za Justinem, který už čekal u dveří.

**

„Zvládneš to?" už se mě ptal asi po třetí během cesty a já mu říkala jo, ale sama jsem si tím nebyla jistá. „Budu muset" zastavil před naším domem. 

„Mel, zítra musím něco vyřídit, takže se uvidíme až v pondělí, chtěl bych být s tebou, ale.." přerušila jsem ho. „To je v pohodě, chápu, že máš byznys já to nějak zvládnu a v pondělí se uvidíme" usmála jsem se.

Ano, bylo mi to líto, ale nesměla jsem to dávat najevo. „Už teď mi chybíš" ani netušíš jak ty mě. „Ty mě taky" řekla jsem a políbila ho na rozloučenou, samozřejmě by to nebyl Justin, kdyby polibek neprohloubil.

**

„Kde jsi byla mladá dámo" hned, jak jsem zavřela dveře od domu, máma s tátou už stáli naproti nim. „No já...." nevěděla jsem, jestli jim mám říct, že jsem byla s Justinem a nebo si něco vymyslet, ale myslím, že lhát není dobrý nápad, a ještě když ho mohli před chvíli vidět se mnou v autě. „Byla jsem s Justinem" máma si oddychla a táta jenom zuřivě koukal, kdyby mohl zabíjet pohledem, bylo by po mě.

„Nevíš co znamená, nebudeš se s ním scházet?" a co mám dělat, když bez něj nemůžu být? „Tati, i když je Justin co je, ochrání mě, já když jsem s ním, cítím se dobře, prostě šťastná a chtěná"  „Zlato ,tatínek to přežije, viď Nicku?" mám strašně zlatou mámu. Táta si povzdechl, zavřel oči a vydechl.

„Uděláme dohodu Mel, s tím klukem se vídat můžeš, ale ne na mých očích, nechci tě s ním vidět, sem ho vodit nebudeš, leda kdybych nebyl doma. Jestli se ti něco stane, tak ho doopravdy zabiju" slyšela jsem dobře? On ustoupil? Máma dělala divi. 

„A pokud přijdeš těhotná, v tomhle domě už nebudeš mít místo" to bylo nepravděpodobný, když jsme spolu ještě ani nespali, ale jak myslel. „Takže souhlasíš?" na ústech se mi objevil úsměch. „Jo souhlasím" povzdechl si. „Děkuju tati" objala jsem ho. Máma přihlížela a usmívala se.

**

„Mám novinu" hned jsem musela zavolat Justinovi. „Jakou?" „Táta nám to dovolil, ale jsou k tomu pravidla" mrzelo mě, že Justin nemohl přijít večer ke mně kvůli tátovi, ledaže by tajně. Jo Justin mě kazil, ale já si nestěžovala. „To je super lásko, jaký pravidla?" v jeho hlase jsem cítila nervozitu.

„Můžeme se vídat, ale ne na jeho očích, tudíž nás nechce spolu vidět, pokud se mi něco stane, zabije těm a pokud přijdu domů těhotná, už nemám domov"  „Oh, to není tak hrozný, budu tě muset navštěvovat tajně" „Jo to budeš, už se na to těším" slyšela jsem smích.

„Víš, že tě tak trochu kazím?" „Jo já vím, ale mě to vůbec nevadí, protože tě miluju" i když jsem ho neviděla, věděla jsem, že se usmívá. „Taky tě miluju, zítra ti zavolám a v pondělí tě zulíbám, ale teď si jdu lehnout, protože ráno jedem někam něco vyřídit, sladké sny Mel, miluju tě" byl tak roztomilý. „Sladké sny, Justine"

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat