Mel
Tak jo, už jsem měla 3 tašky z obchodů s oblečením, byly v nich šaty, kraťasy, trička a pár tílek, jenomže ještě to chtělo boty.
„Justine?" vzhlédla jsem k němu. Stáli jsme zrovna u jedné z restaurace, ale já ještě neměla hlad, ne dokud nebudou boty. „Hm?" „Ještě bych potřebovala pár bot" hodila jsem na něho psí očka a zamrkala.
„Mel, víš, že mě stačí, aby jsi pokroutila zadkem a překecáš mě?" ztuhla jsem. „Dobře tak já jdu napřed" ano, tu hru jsem hrála s ním, vydala jsem se směrem k obchodu s botami, a přitom kroutila zadkem.
„Máš už něco vybraného?" zašeptal mi Justin do ucha, když jsem si zkoušela jedny luxusní supra, to mi připomíná? Kde se tu vzal? Byl u bot u kluků.
„Nemám, je to moc drahý a nechci aby jsi za mě zase tolik utrácel, vezmu si jenom ty sandále a žabky" „Mel, já ti to koupím, vytáhnul jsem tě na nákupy já, tak ti to koupím, nezáleží na ceně, mám peněz dost"
„No právě, ty peníze jsou za práci, která není legální" „Mel, koupím ti to, navíc mě se líbí taky, mimochodem máš skvělý styl, tuhle značku miluju" „Já vím" usmála jsem se na něj.
**
„Takže jdeme jíst?" „Nejdřív ještě jeden obchod" ještě jeden obchod? Byli jsme snad všude na který obchod jsme zapomněli? A pak mi to došlo, jediný obchod, kde jsme nebyli...ne to ne! Justin mě dotáhnul k obchodu Victoria Secrets.
„Děláš si srandu že jo?" „Vůbec ne, jakou máš velikost?" hodila jsem po něm pohled jakože WTF? „Proč chceš vědět mojí velikost podprdy?" „Protože vybírám já, tak jak jsou veliký? Hádám, že takový céčka určitě..."
Bože, že já na ty nákupy šla, nebo spíše, kdo jsem postavil ten obchod? Musel to být nějaký vůl.
„Mám céčka a někdy nosím i déčkovu podprsenku, záleží na její struktuře" mykla jsem rameny. „Vidíš ani jsem se nemusel ptát, za chvíli se vrátím"
Uběhlo asi 5 minut a Justin se řítil s několika kousky spodního prádla.
„A tohle si mám jako všechno vyzkoušet?"'„Jop, není toho tolik a navíc tady nesu ještě tohle" ukázal na krajkový kalhotky a pár tang. Justine vážně? Zabiju tě.
„Tak šup do kabinky, a pak se mi ukážeš" „Ne to teda neukážu" „Dobře tak až doma" mrkl na mě.
Sebrala jsem všechno z Justinovi ruky a šla směrem kabinky. Všechno co mi donesl mi sedlo perfekně a všechno bylo dokonalý, nevím jak si vybrat, jedno bylo hezčí než druhý. Sakra to mi nemohl donést pouze jeden kousek?
„Justine, nevím co si mám vybrat, je toho hodně" řekla jsem, když jsem vylezla z kabinky. „Bereme všechno" „Co? To ne" „Ale jo"
Justin mi samozřejmě musel všechno koupit, po zaplacení jsme se vydali do KFC, a když jsme se najedli, vyrazili jsme k němu.
„Je někdo doma?" Zeptala jsem se. Popravdě se mi tam nechtělo jít, pokud by tam někdo byl. Cítila jsem se taková nesvá a ani jsem ti kluky pořádně neznala, možná to tak bylo i lepší. „Ne, není, museli něco zařídit, přijedou až zítra" skvělý. „Aha" „Tak pojď dovnitř"
**
„Chci tu přehlídku ve spodním prádle" řekl Justin, doteď jsme se skvěle bavili, mluvili o všem možném a on to takhle pokazil. „Na to zapomeň" „Ale no tak" přiblížil se ke mě blíž. „Ne, kolik je hodin, neměla bych už být doma?" věděla jsem, že bylo ještě brzo, ale nějak jsem se vykroutit musela.
„Ty víš, že je teprve půl sedmé a tím pádem máme ještě dvě hodiny a ten zbytek je na cestu" „Víš, že se takhle kamarádi nechovají?" „Já říkal, že mi dva jenom takový kamarádi nebudeme" co tím zase myslel? Já už se v tom klukovi nevyznala.
„Justine, odvez mě prosím tě domů" ztratila jsem chuť být s ním, měla jsem takový pocit, že Justin neví co chce. „Mel, promiň, já jen..." „Ty co? Justine uvědom si, co vlastně chceš, tímhle způsobem mi dáváš najevo, že mě chceš jenom na jedno"
„Ty to nechápeš já...já...já nevím co se to se mnou děje" zakoktal a já si k němu. přisedla. „Jak to myslíš?" „Nemůžu ti říct miluju tě, protože nevím zda-li to tak cítím, vím, že k tobě chovám víc než kamarádství, ale já nevím jestli to je láska" na nic jsem nečekala a políbila ho.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?