73

3.6K 163 0
                                    

Mel

Probudila jsem se na šílenou bolest hlavy, chtěla jsem vstát, ale můj žaludek udělal kotoul, ihned jsem vyrazila do koupelny. 

Vyzvracela jsem snad tunu a až teď jsem si uvědomila jednu věc. Byla jsem nahá. Co se včera sakra stalo? Nic si nepamatuju. 

Na oblíkání jsem neměla sílu, takže jsem si vzala župan a vyrazila pomalu dolů.

Sedla jsem si ke stolu a hlavu položila na stůl, bylo mi strašně blbě. 

„Lásko, tady máš" Justin mi na stůl položil sklenici vody a do toho dal tabletku. „Děkuju" zamumlala jsem. 

„Co se včera stalo?" zeptala jsem. Všichni se začali smát a Justin nejvíc ze všech, to nevěstilo ni dobrého. „Ani se nedivím, že si nic nepamatuješ" řekl Ryan.

„Co so pamatuješ naposledy?" Justin mě pohladil po zádech. „Tancovali jsme spolu, a pak mám okno" hlava mě bolela jako prase, že to snad nebylo ani možný, jen jsem doufala, že jsem včera neděla nic divného. 

„No alespoň si pamatuješ tohle" zasmál se Fredo. Koukla jsem se na něj, co tím myslí. „Mluvila jsi o Justinovi a vašem sexu" teď jsem byla červená až na prdeli, to jsem vážně udělala? „Nechte ji být, je to její první kocovina" Justin mě znovu pohladil po zádech.

„A co bylo pak?" zeptala jsem se všech. „To nevíme, Justin tě vzal nahoru" tentokrát jsem se koukla na Justina. „Dělala jsem něco co by...." nenechal mě domluvit. „Pak ti to řeknu" přikývla jsem, ale nechápala jsem, proč to neřekne teď.

**

Seděli jsme s Justinem na posteli a zrovna se mi chystal říct, co jsem večera vyvedla. 

„Doufám, že jsem usnula a nic nedělala" řekla jsem mu ještě dřív než začal mluvit. „No to jsi nedělala" zasmál se. Čemu se směje? 

„Čemu se směješ?" Justin se začal smát ještě víc. „Ani se nezeptáš, proč jsi ráno byla nahá?" zasekla jsem se. „Doufám, že jsme..." „No skoro jo, ale já tě zastavil" počkat, jak zastavil? „Zastavil?" svraštila jsem obočí.

„Chtěla jsi mě znásilnit" cože to řekl? „Co? To ne, to sis vymyslel" obhajovala jsem se. „Ne nevymyslel" začal se smát. „Ježiši, to je trapný" zakryla jsem si obličej. „Ne není, bylo to vtipný" zasmála jsem se taky. „Prosím tě nikomu to neříkej" „Neboj"

O pár dní později

„Takže, jak už jsem ti jednou říkal, dárek k tvým narozeninám je právě na tento víkend" Justin a já jsme seděli před školou na lavičce, měla jsem mít ještě odpoledku, ale Justin za mnou přijel. 

„A kam pojedeme?" byla jsem natěšená. Justin mi před narozeninami říkal, že dárek pro mě bude až dýl, ale bude stát za to. „To se neříká" fajn.

„Vyzvednu tě teda zítra po škole, vše je domluvené" bohužel naši společnou chvilku musela rušit moje odpoledka. „Dobře, a co si mám zabalit?" teď určitě řekne, že nic. „No nemusíš nic" no neříkala jsem to? „Normální věci" políbil mě a za chvíli už tady nebyl.

Justin

Chystal jsem se Mel vzít na chatu k jezeru a tam udělat jednu zásadní věc, věc, která nás už spojí navždycky.

„Dobrý den, chtěl bych vybrat pro mojí přítelkyně dárek" byl jsem v obchodě proto, co jsem k tomu potřeboval.

Vybíral jsem asi 10 minut, pak mi do oka padl přesně ten, co jsem chtěl. „Doufám, že se bude líbit" přikývl jsem, zaplatil a odešel zpátky domů se zabalit na zítra.

**

„Takže ses rozhodl ji konečně říct ty dvě slova?" všichni byli u mě doma kromě Mel. „Jo, jenom doufám, že mě neodmítne" už delší dobu jsem se chystal udělat tento krok, ale až teď mi přišel správný čas na to, abych se ji na to zeptal. 

„Neodmítne, ona tě miluje, nemusíš se bát" usmála se Alex, byla to její první kamarádka tady a já věděl, že si říkají úplně všechno, takže mi její slova trochu pomohly.

„Alex má pravdu, my dvě jsme s ní byly poslední časy pořád v kontaktu, a hlavně jsme si říkaly všechno a dokonce se i zmínila o tomhle, takže tě neodmítne" stejně tak Jess, byly taky skvělými kamarádkami, její slova mě též zahřály u srdce a nejvíc to, že už o tom mluvily.

„Děkuju holky" postupně jsem je objal. „Bro, přeju hodně štěstí" poplácal mě Ryan po zádech. „Jako první ses zamiloval a jako poslední jí to řekneš, že se nestydíš" zasmál se Fredo, taky mě poplácal po zádech a k tomu jsme se oba museli zasmát.

„Bral jsem ohled na Melin věk" ano i to byl důvod, kdyby Mel byla starší už dávno bych to udělal bez debat.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat