Mel
Vzbudila jsem se někde...nevím kde, neznala jsem to tu, ale znamenalo to, že jsme s Justinem dorazili na místo. Když je řeč o Justinovi, spal, spal tak sladce vedle mě.
„Nepozoruj mě" já myslela, že spí, sakra. „Ty nespíš?" „Ne" ani nevím jak, ale Justin už byl nade mnou. Políbil mě, a pak si zase lehnul zpátky. „Měli bychom se přemístit za Hankem" přikývla jsem.
**
„Vyhrň si tričko a lehni si" Hank měl naštěstí ordinaci doma, takže jsme se nemuseli nikam přemisťovat. Vyhrnula jsem si tričko, a pak si lehla na lehátko, Hank mi na břicho nalil nějaký gel, a pak nějakým přístrojem začal jezdit po mém břiše, Justin samozřejmě seděl u mě a pozoroval každý pohyb, co dělal Hank.
„Můžeš se utřít" ukázal na kapesníky vedle mě, chtěla jsem si ho vzít, ale Justin mě předběhl. „Udělám to" nic jsem nenamítala, pouze přikývla a Justin mi utřel břicho.
„Takže, Melanie není těhotná" moje srdce si oddychlo, byla jsem ráda, nechtěla jsem být těhotná, ne teď, Justin si vydechl víc než já.
„Proč jí teda bylo špatně?" zeptal se Justin a přistoupil blíž ke mně, a pak mě chytil za ruku. „Asi něco špatného snědla, co jí nesedlo, to se stává a nebo to mohlo být taky ze stresu"
„Takže za to můžu já vlastně" co to mele? Jak za to může? „Justine co to říkáš" stoupla jsem si a vzala jeho tváře do mých dlaní.
„Odjel jsem na týden a ty jsi kvůli mně byla ve stresu" sakra nemůže se za to vinit, on za to nemohl, ano možná mi chyběl, ale nebyla to jeho vina. „Není to tvoje chyba, jasný?" nic neříkal.
„Justine, není to tvoje chyba, neviň se za to prosím" přikývl a chytil mě za boky. „Teď to vyzní asi hnusně, ale jsem rád, že nejsi těhotná" zasmála jsem se. „Nezní to blbě, taky jsem ráda" políbila jsem ho.
Justin
„Co by jsi dělal, kdyby byla těhotná?" s Hankem jsem seděl v obýváku. „Rozhodně bych ji neopustil, miluju ji, strašně moc" neopustil bych ji. „Je to vidět, ale dávej si pozor" „Jo já vím, kvůli tomu jsem ji i odmítal a vlastně si nechtěl připustit, že ji miluju" tohle období bylo naštěstí za námi.
„Kolik, že ji je?" „15" jednoduchá odpověď. „Justine, já vím, že bych se do toho neměl motat, ale nemyslíš si, že 5 let je výrazný rozdíl? Teda když ji je 15 a tobě 20, je to ještě vlastně dítě, a ty jsi tak nějak dospělý"
„Já to vím, ale bohužel s věkem nic neudělám, je mi jedno kolik ji je, hlavně, že si rozumíme" byla pravda, že Mel byla mladá a na mě hodně mladá, a ještě k tomu co dělám, ale s tím nic neudělám a rozhodně jsem ji kvůli tomuhle nehodlal opouštět.
„Přeju vám to, je vidět jak se milujete, ale tak holka tě má omotaného kolem prstu" zasmál jsem se. „Jo já vím, ale mně to nevadí"
Mel
Celou dobu jsem je poslouchala, bylo to hezké, a hlavně, jak se mě Justin pokaždé zastával, nemyslím si, že Hank by nás chtěl rozdělit, spíše si myslím, že to znělo jako ověření Justinovi lásky ke mně, Justin mě doopravdy miloval a tohle bylo dalším důkazem.
Když přišla řeč na to, že ho mám omotaného kolem prstu, musela jsem se zasmát, možná to byla pravda, že vždycky povolí, ale nechtěla jsem, aby to vypadalo jako, že si ho omotávám kolem prstu, ale s tím nic neudělám.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?