54

3.6K 166 4
                                    

Mel

„Justine" řekla jsem, když mě políbil na tvář. „Kluci co vy tady?" vložila se do toho Jess. „Přijel jsem za tebou, už mi chyběl sex" Fredo, no jo, Jess už mi všechno řekla. „Moc vtipný" kluci si k nám sedli. 

„Není to tvoje máma?" řekl Ryan. „Jo je, a proto bych radši šla" všichni přikývli a vydali jsme se pryč.

Došli jsme k Justinovi a Ryanovi a teď už i Fredovi, no prostě ke klukům. „Co takhle kdyby jste tu zůstaly?" řekl Fredo.  „No já nevím" „No tak Mel, máma stejně není doma a ty by ses nudila, je pátek, tak proč ne?" sakra byla jsem v pasti. 

„Pokud tu nechceš být kvůli mně ,tak tě domů odvezu" řekl Justin.Byla pravda, že mi bude nepříjemný tu být s Justinem, ale zase jsem nechtěla být doma sama. „Ne v pohodě" sedla jsem si na gauč. „Tak si pustíme film, a pak se uvidí" usmála se Jess.

Seděla jsem vedle Justina, z další strany seděla Jess a měla položenou hlavu na Fredovi, podle mě se mezi nimi něco rýsovalo a jenom sex v tom nebude. A pak tady byla Alex s Ryanem, ti dva byli  na sebe namáčklí, bylo vidět, že se milují.

„Jdeme spát" řekl Ryan, jasně spát to určitě. „Tak si to užijte" zasmál se Fredo. „Taky jsem unavená" přidala se Jess. Tohle nesměřovalo dobře, ony mě tu chtějí nechat s Justinem. „Tak jdeme" a oba vyrazili nahoru, sakra. 

Panovalo mezi námi ticho, nikdo nic neříkal, celou dobu jsme sledovali film, teda alespoň jsme to předstírali. 

„Mel, já..." „Nemluv" nevím co mě to popadlo, ale přitiskla jsem se na Justina a moje rty už byly na těch jeho. Seděla jsem na něm obkročmo, chytil mě za zadek a hladil ho, moje ruce byly v jeho vlasech. Sakra co to dělám. 

Odtáhla jsem se od něho, koukali jsme si do očí, nemohla jsem, nešlo to, vyskočila jsem na nohy a běžela nahoru do pokoje pro hosty, kde jsem se zamkla, sjela jsem po dveřích dolů a začala brečet. 

Tohle se stát nemělo.

„Mel, otevři" řekl Justin, ihned byl za dveřmi, už na mě volal několikrát, ale já nemůžu. „Justine, nech mě" řekla jsem mezi vzlyky. 

„Nenechám a víš proč, protože tě miluju Mel, ani nevíš jak pro mě je těžký nebýt ti nablízko, sakra Mel" uslyšela jsem ránu, neřešila jsem to, nějakou dobu se nic neozývalo, asi odešel. 

Přešla jsem k posteli a lehla si na ní, chvíli jsem se jenom tak převalovala, ale pak jsem usnula.

Justin

Neotevřela mi, nic, všechno jsem posral, miluju ji, chci s ní být, musím o ní bojovat.

Z vedlejšího pokoje se ozývaly zvuky, takže to tam všichni dělali. Nemohl jsem to poslouchat, zvedl jsem se z podlahy a přešel do pokoje, svléknul jsem si ze sebe všechno oblečení a šel se vysprchovat.

Po sprše jsem si oblékl boxerky a lehl si do postele. Celou dobu jsem myslel na Mel, na všechno. co jsem s ní zažil. Cítil jsem, jak mi po tváři stekla slza.

Ráno

 V kuchyni už byli všichni kromě Mel, asi ještě spala a nebo nechtěla dolů kvůli mně. 

„Justine, musíte to vyřešit" jako bych to nevěděl sám. „Ryan má pravdu" řekla Jess. 

„Víte co, jděte někam. Vy všichni tady jste si včera zapíchali v mém domě, tak si trhněte a přestaňte se do mě srát" otočil jsem se a odešel do svého pokoje. Zamknul jsem a lehl si na postel. 

Vzal jsem mobil a najel na galerii, začal jsem projíždět naše fotky s Mel, už zase to bylo tady, zase jsem brečel, nikdy jsem takhle nebrečel, bylo to v prdeli. 

Byl jsem totálně zamilovaný a nevěděl jsem, jak ji mám získat zpátky.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat