56

3.7K 166 0
                                    

Mel

S mámou jsme čekaly, kdy konečně přijdou. Byla jsem nervózní, a hlavně víc než předtím, jelikož mi Justin řekl, že je Erik mafián. 

Celým domem se ozval zvonek. Máma se rozešla ke dveřím a za chvíli už byl v kuchyni nával.

„Mel, tohle je James, už ho znáš, no a tohle je Erik, syn Jamese, Eriku, tohle je moje dcera Melanie, ale všichni ji říkají Mel" Erik ke mě přišel a políbil mi hřbet ruky, jakej gentleman, to určitě  jenom mafián a další děvkař. 

Všichni jsme si sedli ke stolu.

Celou dobu panovala zvláštní atmosféra, probíhalo to na otázky. „Mel,kolik ti vlastně je?" Zeptal se James. „16" přikývl. 

„A co škola a kluci?" při slově kluci se mi udělalo nevolno, na chvíli přestanu myslet na Justina a už mi ho někdo připomíná, chyběl mi, ale pořád s ním nedokážu být, nebo já ani nevím, zase jsem se v sobě nevyznala.

„Škola je škola, nuda, však to asi znáš" všichni jsme se shodli na tykání. „A kluci?" nevím co mám říct, ale mamka na mě koukala, ať to zvládám a nepanikařím. „Promiňte, ale musím na toaletu" vykroutila jsem se z toho, ihned jsem vstala a šla do koupelny.

Po nějaké době jsem se vrátila zpátky a sedla si zase ke stolu. 

„Co kdybyste tady zůstali přes noc?" cože to právě máma řekla? „Nechceme otravovat" „Zůstáváte" prohlásila máma. To ne, musím se z toho vykroutit.

**

„A tady je pokoj pro hosty číslo jedna" máma prováděla hosty, pokud se to tak dá nazvat po našem domě, ano máme 2 pokoje pro hosty. 

Erik mě celou dobu sledoval, musela jsem pryč. 

Otevřela dveře od druhého pokoje pro hosty. „Je to tu moc hezký a myslím, že to nebude jenom tím nábytkem" mrkl na mě, sakra co to dělá? Vážně musím pryč.

**

Byli jsme v obýváku a všichni jsme sledovali nějaký film, já nevnímala, měla jsem mobil v ruce a přemýšlela, jak se vyhnout spát dneska doma. Jess a Alex jely společně s Ryanem a Fredem pod stany, takže zbýval Justin, lepší už to vážně být nemohlo.

Film po nějaké době skončil.

„Mami?" podívala se na mě. „Ano?" „Víš, mohla bych dneska spát u Jess?" tohle jestli projde, tak to potěš koště. „

Dneska? Vždyť je už deset" mysli Mel, mysli. „Mami, víš, ona mi psala, že se s ní rozešel přítel a potřebuje pokecat" Jess přítele nemá samozřejmě, teda pokud do toho s Alfredem už nedošli, zatím jsou prý kamarádi a někdy se spolu vyspí. 

„Mel" povzdechla si. „Sama tam nepůjdeš, teď v noci, takže tě odvezu" sakra. „Děkuju mami" měla jsem plán, snad na nic nepřijde. „Dojdu si pro věci"

Bylo divný, že máma nechala naše hosty u nás samotné, ale dobře no. Máma mě vysadila u Jess, vlezla jsem do paneláku a bylo to, odjela, ještě, že jsem měla klíče od jejího bytu. Ale spát tady sama rozhodně nebudu.

Zavolala jsem Justinovi, moje štěstí bylo velké, byl doma a můžu k němu, teď jenom počkat až přijede. Sice jsem nevěděla, jak zvládnu být v jeho blízkosti, ale lepší než být doma po boku Erika a doufat, aby mě neznásilnil.

**

„To to bylo tak hrozný?" sedli jsme si s Justinem na jeho gauč, mimochodem už jsme byli u něho. „Erik, je úchyl" celou večeři mě sledoval a když přišlo na nějaké otázky, byly divný. 

„Jsi v pohodě?" šoupl se ke mně a chytil mě za ruce. „Je strašně divnej, celou dobu mě sledoval, Justine já se bojím" nevěděla jsem, čeho přesně, asi toho, že by mě mohl znásilnit, jemu by bylo jedno, že jsem teď byla něco jako jeho nevlastní sestra. 

„Pojď ke mně" přitáhl si mě k sobě. Ležela jsem mu na hrudi a on mě hladil po zádech, připomínalo mi to staré časy s ním. 

Tohle takhle nepůjde, i když Justin zavinil smrt táty, který si za to mohl napůl sám, já bez něj nevydržím.

„Justine?" posadila jsem se. „Jo?" „Omlouvám se, omlouvám se, že jsem tě vinila a nejvíc se omlouvám za to, že jsem ti řekla, že tě nechci už nikdy vidět, protože to nebyla pravda, já nevydržela bych bez tebe" Justin se usmál. 

„Neomlouvej se, chápu tě" začal se ke mně naklánět, naše rty byly blízko u sebe, ale zasranej mobil nás vyrušil. „Promiň" na displeji byla máma. 

„Mami?" „Melanie, kde jsi?" „Jak to myslíš, přeci u Jess" „Nelži mi, Jess se tu stavovala před chvílí a ptala se jestli by jsi k ní nešla spát, Melanie kde jsi?" doprdele, oni se vrátili dneska? Sakra. „Mami, já..." vydechla jsem. „Jsem u Justina, promiň, že jsem ti lhala" „Vyřídíme si to později, zítra přijď na oběd" položila to, měla jsem průšvih. 

„Bude to dobrý" on to slyšel? „Ty jsi to slyšel?" přikývl.

Zbytek večera jsme se koukali na film, já ale usnula a ráno jsem se probudila v posteli, Justin mě asi přenesl.

Ráno mě Justin odvezl domů, hned jak jsem přišla domů, čekalo mě nemilé přivítání. 

„Tak jaká byla noc s Bieberem?" co jak on o tom ví? „Jak o tom víš?" „Tvoje máma a můj táta to rozebírali" chtěla jsem projít dál, ale chytl mě za zápěstí. 

„Abys byla v obraze, nemám důvod ti ubližovat, jsem špatnej kluk, ale nehodlám tě nějak využít, včera jsem to na tobě poznal, bála jsi si mě, a proto si utekla za Justinem" myslel to vážně a nebo si ze mě střílel? 

Chtěla jsem mu něco říct, ale máma přišla dolů a uviděla mě. 

„Melanie Black, jak si to jako představuješ?" „Mami promiň, ale kdybych ti rovnou řekla, že jdu za Justinem, buď by jsi mě nepustila, a nebo by ses se vyptávala, a to já nechtěla, promiň" „Ano, byla bych zaražená, ale dovolila bych ti to, pak bych se tě zeptala" „Takže se na mě nezlobíš?" „Ne, jenom chci abys mi příště řekla pravdu" přikývla jsem.

Měla jsem skvělou mámu.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat