53

3.7K 165 0
                                    

Mel

„Co tady děláš?" jak se sem vůbec dostal? Teď jsem si všimla klíčů v ruce, on má i klíče? Tohle je moc. 

„Mel, takhle to není" Justin mě chytil za zápěstí. „A jak to je? Chcete mi tady namluvit, že jste na to ani jednou neskočili? To vám fakt neuvěřím" chtěla jsem se vyprostit z jeho sevření, ale měl větší sílu. 

„Nikdy jsem s ní nespal, teda ne od doby, co jsem tě potkal" cože? „Nech si to vysvětlit" promluvila Jess. 

Chvíli jsem váhala, ale pak jsem se sebrala směrem do obýváku.

„A tak jsem ji o to požádal" Justin s Jess mi všechno řekli, všechno od začátku, o tom jak se seznámili, o tom jak byli kamarádi s výhodami a o všem až po dobu, co se zase uviděli. „

A ta košile tady?" nechápala jsem, jak si tady může nechat košili. „Spal jsem tady, Ryan a Alex, jsou teď pořád spolu" aha. 

„Nevím proč vyšiluju, když spolu už stejně nejsme" zvedla jsem se.

Justin

„Nevím proč vyšiluju, když spolu už stejně nejsme" tahle věta mě zabolela. 

„Mel, je to několik týdnů, musíš pochopit, že je to moje chyba, ale zároveň i jeho vina" koukal jsem ji do očí. „Nemůžu Justine, nejde to" začala brečet. 

Chtěl jsem ji obejmout, ale uhnula mi, sedla si zpátky na gauč a dala si hlavu do dlaní. 

„Justine, běž" řekla Jess. Přikývl jsem, ohlédnul jsem se ještě na Mel, a pak odešel.

Mel

„Pšššttt" utěšovala mě Jess. „Měla jsi mi to říct" odtáhla jsem se od ní. „Já vím, ale Justin měl plán a já mu chtěla pomoct, on tě miluje Mel a já ho mám ráda jako kamaráda, chci mu pomoct" přikývla jsem. 

„Taky ho miluju Jess, ale pořád tady je ta věc, nedokážu s ním být" bolelo to, bolelo mě to, jak jsem s ním neusínala, bolelo mě to, že jsem nemohla cítit jeho rty na mých. 

„Chápu tě, ale Justin má pravdu, nemohl za to jenom on" „Já vím, uvědomila jsem si to po nějakém čase, táta se vlastně obětoval, abych mohla být s Justinem" ten pocit mě žral nejvíc. 

„Co kdybychom si někam zašly?" „Ne, ale mohly bychom tady zůstat a já bych tu přespala, teda pokud to kamarádství nebylo předstírání" zasmála se. „Nebylo, jsi dobrá holka" zavolala jsem mámě a ta souhlasila s Jess jsme si udělaly společný večer.

O pár dní později

Všechno bylo při starém, Jess a já jsme teď akorát nejlepší kamarádky, ale Alex se k nám přidala, takže jsme všichni tři takové nejlepší kamarádky, škola se krátila a to bylo dobře. 

Justin, ten se snažil, začal mi nosit růže a nějaké dárky, řekla jsem mu, ať mi dá čas, takže se občas bavíme, ale já se mu snažila vyhýbat.

Máma byla poslední dobou divná, jednou jsem ji viděla s nějakým chlapem, to nesvědčilo nic dobrého, ale chápala jsem ji, táta nám jednou říkal, že pokud by se něco takového stalo, nevadilo by mu, kdyby si máma někoho našla, ale nebylo to brzo? Však to budou teprve dva měsíce. No chci aby bylo šťastná.

„Mel, posloucháš?" byly jsme s Alex a Jess v kavárně. „Trápí mě máma" „A není dobře, že je šťastná?" Je, ale tak brzo? „Přijde mi to hrozně brzo" holky přikývly. 

„Hele Mel, není to tvoje máma?" Jess ukázala směrem ke dveřím a opravdu, máma zrovna vstupovala dovnitř s nějakým chlapem, ani si nás nevšimli a šli úplně dozadu. 

„Bože, radši jdeme" máma a ten chlap se začali ocucávat. „Jak chceš" chtěly jsme odejít, ale dovnitř vstoupil Justin s Ryanem a Fredem? Co ten tady dělal a oni taky?

 Dnešek mě už snad ničím nemohl překvapit.

Dangerous ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat