Justin
„Tak dobře" odpověděla. Vůbec jsem nečekal tuhle odpověď. „Doopravdy?" musel jsem se ujistit, nechtěl jsem ji nutit. Přikývla. Vzal jsem ji za ruku a šel s ní do koupelny.
Sundal jsem si tričko, Mel na mě pouze koukala. „V plavkách už jsem tě viděl a spodní prádlo je to samé" přešel jsem k ní, vzal lem jejího trička a povytáhnul ho nahoru, celou dobu jsem se jí díval do očí, nic nedělala, a tak jsem ji ho vyhrnul ještě výš až zvedla ruce a já mohlo to triko sundat úplně.
Popošel jsem kousek od ní a sundal si kraťasy a položil je na poličku vedle mě. Znovu jsem přešel k Mel a ruku pomalu dal na její kraťasy. Celou dobu jsem ji koukal do očí a hledal, jestli můžu pokračovat dál, v jejích očí byla nervozita, ale i přesto jsem jí rozepnul knoflík na kraťasech a následovně jí je sundal a položil na poličku k mým kraťasům.
Stála přede mnou ve spodním prádle a já v boxerkách, nikdy jsme nezašli dál. „Pokud se chceš umýt sama, odejdu" zašeptal jsem ji těsně u obličeje. „Pokračuj" pobídla mě a koukla se mi do očí.
Přesunul jsem svoje ruce dozadu na její záda a hledal rozepínání podprsenky, když jsem ho našel, rozepnul jsem ji podprsenku. Pomalu jsem ji stahoval ramínka z ramen až jí spadly a podprsenka mi zůstala v ruce. Můj pohled se vyskytnul na její dokonalé křivky.
Mel byla nervózní, bylo to na ní vidět. „Uvolni se" políbil jsem ji jemně. Polibek prohloubila a já měl tak možnost jít na další a taky poslední část jejího oblečení, co měla na sobě.
Moje ruce se přemístily na lem jejích kalhotek, mimochodem měla na sobě ty, co jsem jí tenkrát koupil. Pomalu jsem svoje prsty přesunul za lem a začal je stahovat dolů, odrhl jsem se od jejích rtů a kalhotky úplně sundal.
Stála přede mnou už celá nahá, měla dokonalé tělo, neměla se čeho bát. „Jsi krásná" zašeptal jsem jí u ucha a pohladil ji po tváři. Popostrčil jsem ji do sprchy, sundal jsem si boxerky a vlezl za ní do sprchového koutu, stála zády ke mně, přitiskl jsem se na její tělo zezadu a spojil ruce na jejím bříšku.
„Nemysli na to, že jsi nahá, představuj si, že máš plavky a já taky" zašeptal jsem ji. Do jedné ruky jsem vzal sprchu a pustil vodu, nastavil jsem ji tak, aby byla akorát a zahákl ji tak, aby na nás tekla voda ze shora. Vzal jsem sprchový gel a nalil si ho na ruce, následovně jsem ho začal vtírat Mel do pokožky.
Začal jsem na krku, pak na ramenou, rukách, bříšku, a pak se vrátil zase k jejímu hrudníku, jemně jsem jí masíroval prsa, líbilo se jí to, protože začala trochu vzdychat. Za chvíli jsem se přemístil na její nohy a ty taky umyl. Byla už umytá.
Otočila se ke mně a vzala mi z ruky sprchový gel.
Mel
To, že mi Justin nabídl sprchu společně mě zaskočilo, nevěděla jsem jestli to mám odmítnout nebo mu říct ať jde, nakonec jsem se rozhodla pro ano. Postupně mě svléknul a sebe taky. Když mě začal mydlit po celém mém těle, vřelo to ve mně, líbily se mi jeho doteky a když mi masíroval prsa, neubránila jsem se vzdychům, byla jsem ráda, že na mě šel takhle pomalu a byla jsem ráda, že byl takhle ochranářský.
Když mě domyl, otočila jsem se směrem k němu a vzala mu sprchový gel z ruky. Nanesla jsem ho na svojí ruku, Justin mě pozoroval, přenesla jsem svojí ruku z gelem na jeho hruď a jemně mu ho rozetírala po celé hrudi, přes ramena až k podbřišku, tam jsem se zastavila, znervózněla jsem, Justin to asi vycítil, vzal mojí ruku a dal si jí za krk, pak vzal i tu druhou a taky si jí dal za svůj krk, potom se začal přibližovat až mě políbil.Jeho ruce vzaly moje boky a jemně je masíroval.
„Můžeš se jít osušit a obléknout, pak přijdu" přikývla jsem a vylezla ze sprchy, vzala si ručník a vysušila se, pak jsem se do něho zabalila přešla do ložnice se obléknout do kalhotek a Justinovýho trička, ve kterém spím. Krásně po něm vonělo, a když nemohl spát se mnou, tak mi aspoň pak připomínalo jeho.
Justin
Jakmile Mel vyšla ze sprchy a odešla do ložnice, domyl jsem se a spláchnul zbytek pěny ze sebe. Vysušil jsem se a omotal si kolem pasu ručník, přešel jsem do ložnice, Mel vyšla naproti mně pouze v kalhotkách a mém tričku, které ji bylo pod kolena.
„Kam jdeš?" vzpamatoval jsem se z toho tranzu. „Vyčistit si zuby" odpověděla a zalezla do koupelny.
Oblékl jsem si čisté boxerky a vydal se za ní si taky vyčistit zuby, když jsme si je vyčistili, vlezli jsme do postele a přitulili se. Mel si mi lehla na hruď a já ji dal ruku na záda, tím jsem si ji přitáhnul ještě blíž.
Za chvíli jsme oba propadli našim snům.
ČTEŠ
Dangerous ✔️
FanfictionJak dokáže obyčejná holka změnit život největšímu děvkařovi na škole, který je zároveň mafiánem?