CH-29.2

4.1K 743 2
                                    


စုန႔္ယြင္ရန္ သည္ ခႏၶာကိုယ္ရိွ ယင္ဓာတ္ႏွင့္ ယန္ဓာတ္ ေဖာက္ျပန္မႈ႔အား ခံလိုက္ရသကဲ့သို႔ ေသြးေၾကာမ်ား ေပါက္ထြက္ေတာ့ မတတ္ ေဒါသထြက္သြားေတာ့၏...

ဒူးေထာက္၍ ေတာင္းဆိုျခင္း ဟူသည္ကား ရွက္စရာအေကာင္းဆံုးကိစၥဟု လူတိုင္း လက္ခံ ထားၾကသည္...သို႔ေသာ္ တစ္ဘက္က လူမွာ နင္ဒုန္း၏ သဘာပတိ ျဖစ္ရံုသာမက သူ၏ မာတာမိခင္ ျဖစ္ေနေသး၏..ထို႔ေၾကာင့္  ထိုကဲ့သို႔ ဒူးေထာက္ေတာင္းပန္ရမၫ့္အေရးကိစၥအား သူတယ္စိတ္ထဲမထား..မိခင္အား သားတစ္ေယာက္က ဒူးေထာက္ျခင္းသည္ ရွက္စရာ ကိစၥမဟုတ္၍..သို႔ရာတြင္ ခ်င္ကဲက ထိုသို႔ ထုတ္ေျပာလာသၫ့္အခါ သူ ေဒါသ မထြက္ဘဲ မေနႏိုင္ျပန္...သား ျဖစ္သူက အေဖအား မေလးမစား လုပ္သည္ဟု သူခံစားလိုက္ရ၏..

ေဒါသ စိတ္အား ေလ်ာ့ခ်ရန္ နံေဘးရိွ lollipop တစ္ေခ်ာင္းအား အခြံခြာကာ ပါးစပ္ထဲ ထၫ့္ငံု၍ ေခါင္းေမာ့ကာ ေမးလိုက္၏..
" ခင္မ်ားေျပာတာ ဘာ အဓိပၸါယ္လဲ..ခင္မ်ားက ကၽြန္ေတာ္ ဒူးေထာက္ရမွာကို အေတာ္ေလးကို ၾကၫ့္ခ်င္ျမင္ခ်င္ေနတာေပါ့..ဟုတ္လား.."

ႏံုလိုက္တာ...သိပ္ သိပ္ကို ႏံုတာဘဲ...

ေနာက္ဆံုး ဒူးေထာက္ရမဲ့လူ က ခင္မ်ားဗ် ...ခ်င္ဆိုတဲ့ မ်ိဳးရိုးနဲ႔ တစ္ေယာက္ေလ..ဟမ့္

ခ်င္ကဲသည္ သူ႔အေမးအား ျပန္မေျဖ..စကၠူ အိတ္ေလး တစ္လံုးအား ဆဲြထုတ္ကာ စုန႔္ယြင္ရန္ထံလွမ္း ေပးလိုက္ေတာ့၏..
" ဒီဟာကို လမ္းမွာ ေတြ့လို႔ ဝယ္လာတာ..ဥကၠဌေလး လိုမလို တစ္ခ်က္ၾကၫ့္လိုက္ပါဦး.."

စကၠူအိတ္မွာ လက္ဝါး တစ္ဝက္စာ အရြယ္သာရိွ၏..အိတ္သည္ကား အေတာ္ေလးပင္ ေပါ့၏..အထဲတြင္ မည္သၫ့္ ပစၥည္းမွ မပါေလာက္ေအာင္ပင္ ေပါ့ရႊတ္ေန၏...

စုန႔္ယြင္ရန္သည္ သိခ်င္စိတ္ အျပၫ့္ျဖင့္ ဖြင့္ၾကၫ့္လိုက္ရာ အႏုစိတ္အလွဆင္ ျခယ္သထားေသာ လွပသၫ့္ အေဆာင္ ေလးအား ေတြ့လိုက္ရေလ သည္...

အျခားမ်က္ႏွာျပင္တစ္ဖက္သို႔ လွၫ့္ၾကၫ့္ လိုက္ခ်ိန္တြင္ တန္ခိုးႀကီးမားသည္ ဆုေတာင္းျပည္ဟု  နာမည္ႀကီးသၫ့္ ရန္ၿမိဳ႔ေတာ္ရိွ ဘုရားေက်ာင္းပံုစံေလးအား ေတြ့လိုက္ရေလသည္..

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက် မိသားစုစီးပွားရေး ဆက်ခံရန် ဆုံးဖြတ်လိုက်လေတော့သည်Où les histoires vivent. Découvrez maintenant