CH - 71

3.4K 521 21
                                    


ညစာစားပြီးနောက် "After Meeting You" ဇာတ်လမ်းတွဲ၏ ပထမဦးဆုံး နှစ်ပိုင်းအား အတူတူ ကြည့်ကြသည်....

ဥက္ကဌတစ်ယောက်အနေနှင့် သူ ဘယ်လောက် ထက်မြက်ကြောင်း ပြချင်နေ သည့် စုန့်ယွင်ရန်သည် ဋီကာဖွင့်သူ ရာထူးအား အရယူကာ သူ၏ စွမ်းဆောင် မှု့ များအား ဖွဲ့နွဲ့ပြလေတော့၏...

"ဒီမှန်ထဲကနေ ရိုက်ကူးရေးလုပ်ထားတဲ့ အခန်းလေးကိုကြည့်လိုက်... အရင်တုန်းက ရိုက်ခဲ့တဲ့ဟာထက် ပိုမိုက်တယ်... ငါရွေးထားတဲ့ ဒါရိုက်တာက အနုပညာရသ ပေါ်အောင် ရှယ်ရိုက်နိုင်တာပါဆို..."

"ဝိုး.... ဒီ သူရဲကောင်းမလေး ငိုနေတဲ့ ပုံရိပ်က အပြစ်ပြောစရာမရှိအောင် ကောင်းတာရော်.... ဒီ သရုပ်ဆောင်က အရင်တုန်းကဆို မီးခဲပြာဖုံး ဖြစ်နေရှာတာလေ...ငါ မျက်လုံးကောင်းလွန်းလို့ သူ့ကို ကုမ္ပဏီထဲ ခေါ်သွင်း လိုက်တာ... ဒီ နေရာမှ သရုပ်ဆောင်ခိုင်းဖို့အရေး အခြား ကမ်းလှမ်းချက်တွေ အများကြီးကို ငြင်းလိုက်ရတာများ ပင်ပန်းသွားသလား မမေးနဲ့..."

"သူ့နဲ့ တွဲဖက်မင်းသားကလည်း တော်တဲ့ထဲပါတယ်ရော်... စကားတစ်ခွန်းမှ မပြောဘဲကို လူတွေကို ဆွဲဆောင်နိုင်စွမ်းရှိတယ်...သူ့ကို ရွေးလိုက်တဲ့လူ ကလည်း ဥက္ကဌဆိုတဲ့ ငါလေးလေ..."

ချင်ကဲသည် သစ်သီးပန်ကန်ထဲမှ စတော်ဘယ်ရီသီးကြီးအား ယူ၍ ရှောင်စုန့် ပါးစပ်ထဲ ခွံ့ကြွေးကာ စကားသံတိတ်စေလိုက်၏... သူ စကားပြောချိန် ရသွားလေပြီ...

"ဥက္ကဌလေး ရွေးထားတဲ့ အဖွဲ့က အရမ်းတော်တယ်... ကျုံးရှောင်ဖန်းရဲ့ ဇာတ်ညွှန်းကိုလည်း အရင်ကထက် အများကြီးပိုကောင်းအောင် ထုတ်လုပ်နိုင်တယ်.... အရမ်းအရမ်းကို ပြောင်မြောက်လွန်းတဲ့ ကိုယ့် ဥက္ကဌ လေးပါ..."

စတော်ဘယ်ရီသီးကြီးမှာ ကြီးမားလွန်းပေရာ ရှောင်စုန့်၏ ပါးစုန့်လေးများ ဖောင်းလာတော့သည်...

စကားပြောရန် အဆင်မပြေရှာသည့် ရှောင်စုန့်လေးသည် ခေါင်းငြိမ့်ပြ၍သာ သူ့ ဂုဏ်သူ မြှင့်တင်လေသည်...

ချင်ကဲပြုံးကာ မေးလာသည်...

" ဆက်စား ချင်သေးလား..?"

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက် မိသားစုစီးပွားရေး ဆက်ခံရန် ဆုံးဖြတ်လိုက်လေတော့သည်Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ