CH- 30.2

4.3K 716 6
                                    

အစည္းအေဝး ကိစၥအတြက္ ခ်ိန္းထားၾကေသာ အဖြဲ႕ ႏွစ္ဖြဲ႕လံုးသည္ အစညး္အေဝး ခန္းမ အတြင္းသို႔ တစ္ခါတည္း မဝင္ၾကေသးဘဲ CEO ယုေခ်ာင္ ေခၚရာေနာက္လိုက္ကာ Green Island Technology ကုမၸဏီအား လွည့္ပတ္ေလ့လာၾက ေလေတာ့သည္..

ဂလက္ဆီသည္ ဂိမ္းကုမၸဏီမ်ား ႏွင့္ ရင္းႏွီးသည့္ ကုမၸဏီမ်ိဳး မဟုတ္ရာ ဂိမ္းကုမၸဏီမ်ား၏ လုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္ပံုမ်ားအား နားမလည္ထားေပ..ဤကဲ့သို႔ လွည့္ပတ္ေလ့လာျခင္းက ကုမၸဏီ၏ လည္ပတ္ပံုအား အၾကမ္းဖ်င္း သိသြားကာ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ေဆြးေႏြးမႈ ့အား ပိုမို အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ေစလာႏိုင္သည္..ထို႔အျပင္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္လံုးမွ တာဝန္ရွိသူ မ်ားၾကားတြင္လည္း ရင္းႏွီးမွဳ႕ တိုးလာေစႏိုင္ေသး၏..

ဂိမ္း တစ္ခု ျဖစ္ေျမာက္ေရးအတြက္ အေရးႀကီးဆံုးေသာ ကိစၥမ်ား ေဆာင္ရြက္ရသည့္ ဌာန သို႔ေရာက္ခ်ိန္တြင္ ယုေခ်ာင္သည္ ထို Department ၏ အဓိက ေက်ာ႐ိုးမ်ားဟု ဆိုႏိုင္ေသာ လူအားလံုးအား ေခၚကာစုန္႔ယြင္ရန္တို႔ႏွင့္  တစ္ေယာက္ခ်င္း မိတ္ဆက္ေပး သည္...

ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ျဖစ္ေနေသာ ယုေခ်ာင္ႏွင့္ ယွဥ္ပါက ဌာန၏ ေက်ာ႐ိုးမဏၰိဳင္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာ ဖိစီးမႈ ့ တစ္ခုအား ခံစားလိုက္ရဟန္ရွိ၏..

သူတို႔သည္ကား အႏုပညာေလာက ၏ အတင္းအဖ်င္းမ်ား..သတင္းမ်ား အား စိတ္ဝင္စားၾကသူမ်ားမဟုတ္..

ယုေခ်ာင္၏ မိတ္ဆက္စကားအား ၾကားၿပီးေနာက္ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး အၾကည့္ျခင္းဆံုကာ မ်က္လံုးျခင္းစကား ေျပာၾကေလေတာ့သည္..

တို႔ Boss က လူမွား ၿပီး မိတ္ဆက္ေပးတာမ်ားလား..?

ျမင္လိုက္တဲ့ လူတိုင္း သနားၾကင္နာစိတ္ ယိုဖိတ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့ မ်က္ႏွာ လွလွေလး ပိုင္ထားတဲ့ ညီငယ္ေလးက ဥကၠဌစုန္႔ ဆိုတာ ေသခ်ာရဲ႕လား .?

ဒါေပမဲ့ ဂလက္ဆီရဲ႕ ဥကၠဌက နင္ဒုန္းရဲ႕ သဘာပတိနဲ႔ ဥကၠဌရဲ႕ သားေတာ္ မင္းသားေလး လို႔ေတာ့ ၾကားထားတာဘဲဟ..

အဲ့တာဆိုရင္ေတာ့ တို႔ေတြ ေရွ႕ ရပ္ေနတဲ့လူက နင္ဒုန္းရဲ႕ မင္းသားေလး ဘဲ ျဖစ္လိမ့္မယ္..

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက် မိသားစုစီးပွားရေး ဆက်ခံရန် ဆုံးဖြတ်လိုက်လေတော့သည်Where stories live. Discover now