အကျဉ်းချုပ်

7.9K 284 1
                                    

Description

"‌ ယောင်္ကျား၊ ရှင့်မိန်းမ ဘီလီယံဆယ်ချီ ရှူံးသွားပြီ၊ ရှင်လိုချင်သေးလား။"

"မလိုချင်ဘူး...? ကျွန်မကို ထောက်ပံ့မယ်လို့ ရှင်မပြောခဲ့ဘူးလား၊ အဲဒါကြောင့် ကျွန်မ ပိုင်ဆိုင်မှုတွေအကုန် ရှင့်နာမည်နဲ့ ပြောင်းထားလိုက်ပြီ။"

သူမ ပြန်လည်မွေးဖွားမလာခင်တွင် 'မျက်ကန်း'တစ်‌ယောက် ဖြစ်ခဲ့ရပြီး သူမအား မြှောက်ပင့်ကာကပ်နေသော အေးဂျင့်ထံမှ အသတ်ခံခဲ့ရသည်။ ပြန်လည်မွေးဖွားလာပြီးနောက် သူမ အလေးအနက် သတိပြုမိသွားသည်မှာ သူမ၏ ‌မာနကြီးသော ယောင်္ကျားအား အချိန်မရွေး နေရာမရွေး စနောက်လို့ရပြီး မုန့်ပေါင်လက်မှတ်ပါ အဆစ်ရခဲ့ပြီး ဘုန်းတော်ကြီးကလေးလေး အပါအဝင် ကောင်းကင်ကို ပြောင်းပြန်လှန်သွားစေခဲ့သည်။ ယခင်ဘဝက သူမမှာ မိမိကို ချစ်သောသူအား ငြင်းပယ်၍ မချစ်သောသူကို တမ်းတကာ ထိုအမျိုးသားနှင့် လမ်းခွဲဖို့ကိုသာ လိုလားနေခဲ့၏။ ဒီဘဝကတော့လား..

"အားနာပါတယ်၊ ပြည်သူ့ယောင်္ကျားက ငါ့အပိုင်၊ ဘုန်းတော်ကြီးကလေးလေးကလည်း ငါ့အပိုင်ပဲ၊ ငါတို့ကို ကွာရှင်းစေချင်တာလား၊ ငါ့ယောက္ခမကို သွားမေးလေ။"

Zawgyi

Description

"‌ ေယာကၤ်ား၊ ရွင့္မိန္းမ ဘီလီယံဆယ္ခ်ီ ရႉံးသြားၿပီ၊ ရွင္လိုခ်င္ေသးလား။"

"မလိုခ်င္ဘူး...? ကြၽန္မကို ေထာက္ပံ့မယ္လို႔ ရွင္မေျပာခဲ့ဘူးလား၊ အဲဒါေၾကာင့္ ကြၽန္မ ပိုင္ဆိုင္မႈေတြအကုန္ ရွင့္နာမည္နဲ႕ ေျပာင္းထားလိုက္ၿပီ။"

သူမ ျပန္လည္ေမြးဖြားမလာခင္တြင္ 'မ်က္ကန္း'တစ္‌ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ရၿပီး သူမအား ျမႇောက္ပင့္ကာကပ္ေနေသာ ေအးဂ်င့္ထံမွ အသတ္ခံခဲ့ရသည္။ ျပန္လည္ေမြးဖြားလာၿပီးေနာက္ သူမ အေလးအနက္ သတိျပဳမိသြားသည္မွာ သူမ၏ ‌မာနႀကီးေသာ ေယာကၤ်ားအား အခ်ိန္မေ႐ြး ေနရာမေ႐ြး စေနာက္လို႔ရၿပီး မုန႔္ေပါင္လက္မွတ္ပါ အဆစ္ရခဲ့ၿပီး ဘုန္းေတာ္ႀကီးကေလးေလး အပါအဝင္ ေကာင္းကင္ကို ေျပာင္းျပန္လွန္သြားေစခဲ့သည္။ ယခင္ဘဝက သူမမွာ မိမိကို ခ်စ္ေသာသူအား ျငင္းပယ္၍ မခ်စ္ေသာသူကို တမ္းတကာ ထိုအမ်ိဳးသားႏွင့္ လမ္းခြဲဖို႔ကိုသာ လိုလားေနခဲ့၏။ ဒီဘဝကေတာ့လား..

"အားနာပါတယ္၊ ျပည္သူ႕ေယာကၤ်ားက ငါ့အပိုင္၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးကေလးေလးကလည္း ငါ့အပိုင္ပဲ၊ ငါတို႔ကို ကြာရွင္းေစခ်င္တာလား၊ ငါ့ေယာကၡမကို သြားေမးေလ။"

လောင်ကုန်းအတွက် အနမ်းတစ်ပွင့် Onde histórias criam vida. Descubra agora