#2.2

5.3K 402 33
                                    

Emily

-Ale Leo nic nie jest?-zapytałam. Lukas pokiwał głową na znak że Leo jest cały, odetchnęłam.

-To dobrze. Wiecie kto to zrobił?

-Policja na miejscu znalazła pistolet którym cię zastrzelono, mam nadzieję że coś znajdą-powiedział Lukas i się uśmiechnął.

-Niestety, ale musi pan wyjść-weszła do pokoju niska pielęgniarka o rudych włosach-Zabieramy pańską siostrę na badania-powiedziała i posłała Lukasowi szeroki uśmiech.
Lukas pokiwał głową.

-Przyjdę później-powiedział i wyszedł.

Po badaniach wróciłam do sali. Usiadłam na łóżku i wzięłam telefon. Przeglądałam social media.
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi.
Zza drzwi wybiegli Mike i Austin, rzucili się na mnie.

-Nasza kochana Emily żyjeee!-krzyknął. Ja się tylko zaśmiałam.

-Mike debilu, zabijesz ją!-krzyknął Austin i złapał się za głowę.

-Jak cię tu karmią?-spytał Mike.

-Ujdzie.

-Mike zapomniałeś, że ona miała głodówkę przez miesiąć z powodu pana Devriesa?-zapytał Austin. Lubię jak się "kłócą", nadawali by się do kabaretu.
Zza drzwi wyszła jeszcze Emma.
Podeszła do mnie ze łzami w oczach. Przytuliła mnie a ja odwzajemniłam uścisk.

-Jak dobrze że jesteś tu-szepnęła a ja się uśmiechnęła.

-Koniec tych smutków, mamy maka!-krzyknął Mike i wycągnął zza pleców torbę.

-Ja podziękuję-powiedziałam.

-Chociaż jednego hamburgerga-powiedział Mike-Zobacz jak cię prosi.

-Prosi mnie żebym go nie zjadła-zaśmiałam się. Na twarzy chłopaka zauważyłam złość.
Wzięłam z niechęcią gryza hamburgera.

-No i to mi się podoba-powiedział.
Kiedy zjedliśmy wszyscy poszli się szykować do szkoły. Został jeszcze tydzień do ferii. Mnie zapewnie ten tydzień nie będzie, więc będę miała 3 tygodnie ferii. Fajnie.
Siedziałam i oglądałam filmiki na youyubie. Nagle ktoś zapukał, zza drzwi wyszedł Leo.
***************************
Hej heloł.
Zobaczyłam że właśnie wybiło 8 tyś. i mówię sobie.Andżelika rusz dupę i pisz rozdział.I oto mam dla was krótki nudny rozdział.Kocham was❤❤

To Ja.Twój Stalker|L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz