-Bardzo mnie pani wystraszyła-powiedziała pielęgniarka która mi pomogła.
-Ja też się wystraszyłam...
-Po co pani w ogóle wstawała?-zapytała kobieta unosząc jedną brew.
-Chciałam iść do sklepu kupić...-nie dokończyłam bo do pokoju weszła...poprawka wpadła Emma.
-Dobrze nie ważne, ale proszę już nie wstawać-powiedziała i poszła.
Emma spojrzała na mnie uśmichnęła się a potem zaczęła piszczeć i skakać.-Co się stało? Opowiadaj-powiedziałam.
-No więc...-zrobiła przerwę i znowu zaczęła piszczeć.
-No gadaj!
-Lukas poprosił mnie o chodzenie-powiedziała i zaczęła skakać jak kangur.
W tamtym momencie mnie zatkało. Nie wiedziałam że Lukas podoba się Emmie.
To że Emma Lukasowi to zauważyłam.-To, super cieszę się bardzo, ale nie byłaś z Jacobem?-powiedziałam.
Dziewczyna spuściła głowę.-Zdradził mnie, ale to nie ważne.
*************
Przegadałam z Emmą cały dzień. Kiedy dziewczyna poszła zasnęłam.*******1 tydzień później*********
Obudził mnie jakiś trzask. Kiedy otworzyłam oczy zobaczyłam Lukasa pakującego rzeczy do torby.-Lukas? Co robisz?-zapytałam.
-Pakuję twoje rzeczy dzisiaj cię wypisują.
Uśmichnęłam się na myśl że będę mogła poleżeć u siebie w domu.
Wstałam i poszłam do łazienki się ogarnąć. Kiedy byłam ubrana wyszliśmy.Stałam pod domem i szczerzyłam zęby jak debil, cieszyłam się że w końcu jestem w domu.
Kiedy weszłam do domu w salonie stał Leondre z kwiatami.-Witaj w domu-podszedł do mnie dał mi bukiet i pocałował w policzek.
-Dziękuje-powiedziałam i się uśmichnęłam.
*********1 miesiąc później*********
Minął miesiąc od mojego wypisu ze szpitala. Ja czuję się dobrze, wszystko jest tak jak było. Zostały dwa dni do końca ferii a ja siedzę na łóżku zasypana papierami. Składam papiery na praktyki w poprawczaku.
Wiem to może być ciężkie, ale lubię ryzyko, może znajdę tam kogoś tak pojebanego jak ja...
Powinnam bardziej szukać w psychiatryku ale ciii.
Siedziałam i szukałam jednego ważnego dokumentu.
Usłyszałam pukanie do drzwi.-Hej-powiedział Leo-A ty nadal w papierach?
-Nie oglądam seriale wiesz?-powiedziałam z sarkazmem. Może nie było to zbyt miłe ale nie mam zbyt dobrego chumoru.
-Wybrałeś już miejsce na praktyki?-Nie, jeszcze nie jestem pewny...-nie dokończył bo mu przerwałam.
-To chodź ze mną. We dwójkę będzie razem.
Zapadła cisza, Leo pewnie myślał nad tym co powiedziałam.-Mam!-krzyknęłam na co Leo podskoczył. Pocałowałam dokument na co Leo się zaśmiał-I co z tymi praktykami?
-To w sumie dobry pomysł. To idę przygotować papiery bo nie mam zamiaru siedzieć cały dzień przed stertą papierów-powiedział i poszedł.
Aaa zpomniałam. Leo się przeprowadził i mieszka na tej samej dzielnicy co ja. Jego dom jest 5 budynków dalej.
Schowałam potrzebne dokumenty do segregatora z napisem "praktyki" i zeszłam na dół.
Weszłam do kuchni gdzie siedział Lukas.-Hej, masz wszystkie dokumenty?-spytał.
Ja pokiwałam głową na znak że tak.-A ty gdzie w końcu idziesz na praktyki?-zapytałam.
-W warsztacie samochodowym.
Wiedziałam że Lukas się zdecyduje na to miejsce, od małego interesował się autami.
Pokiwałam głową na znak że rozumiem.
Nagle telefon zadzwonił do Lukasa.-To Emma-powiedział z uśmichem.
-Ok odbierz tak czy tak zaraz idę do Leo.
Poszłam na górę i stanęłam przed szafą. Wzięłam bluzę którą miałam na sobie wtedy kiedy Damien prawie udusił Leo, zardżałam na tą myśl. Dla mnie to trochę podejrzane że później ktoś chciał mnie zastrzelić, ale Damiena złapała policja. Muszę o tym zapomnieć, nie mam zamiaru zawracać sobię tym głowy. Rzuciłam bluzę na ziemię.
Nie mam zamiaru mieć jej w szafie. Ubrałam inną a tą wyrzuciłam, kiedy zeszłam na dół ubrałam buty i wyszłam.
****************************
Spędziłam resztę dnia z Leo. Pomogłam mu ogarnąć papiery bo oczywiście sam by tego nie zrobił.
Kiedy weszłam do domu poszłam do kuchni i zobaczyłam zdenerwowanego Lukasa który rozmawia przez telefon.-Dobrze dziękuję-powiedział po czym rzucił telefon na stół.
-Lukas co się stało.
-Usiądź-powiedział.
Zrobiłam tak jak kazał.-Wiemy kto cię postrzelił...
****************************
Drama time...
Hej heloł mam nadzieję że u was wszystko ok.
Życzę wam miłego weekendu😘☺
CZYTASZ
To Ja.Twój Stalker|L.D
Fanfiction15 letnia dziewczyna mieszkająca w Walii w Port Talbot dostaje codziennie wiadomości od stalkera. Czy pozna kto to? #5 w ff 08.04.2017 💞😏 #2 w ff 15.08.2017 😍😍