Otworzyłam oczy. Nademną zobaczyłam z 10 osób w tym moich przyjaciół.
-Emily? Wszystko ok?-spytał Lukas.
Zauważyłam że leżałam na ziemi. Chłopak pomógł mi wstać, strasznie zabolała mnie głowa. Dotknęłam jej a potem spojrzałam na rękę, była w krwi. To znaczy że miałam ranę na głowie.
Próbowałam sobię przypomnieć co się stało. Pamiętam że byłam z jakiegoś powodu wkurzona na cały świat i poszłam do parku. Tam była jakaś dróżka, pamiętam że nią poszłam. Dalej, pustka.-Ehm co się stało?-spytałam moich przyjaciół.
-Nie wiemy, zastaliśmy cię w tym stanie. Leżałaś nieprzytomna. Zadzwoniłem po karetkę-powiedział Leo-Boli cię coś?
-Tak głowa.
Wzięłam telefon i się w nim przejżałam. Wyglądałam jakbym była pobita. Może ktoś mnie pobił i uderzyłam się w głowę...?Nie wiem.-A państwo może coś widzieli?-spytałam osób które stały w pobliżu.
-Niestety nie-odpowiedziała kobieta z dzieckiem.
No cóż całe szczęście na stało się nic strasznego.-Dobrze dziękuje-odpowiedziałam.
Po kilku minutach przyjechała karetka. Zostałam opatrzona, ratownicy medyczni nalegali żebym pojechała ro szpitala na prześwietlenie, bo możliwe że miałam wstrząs mózgu.-Ale nie potrzebnie, naprawdę się dobrze czuje-powiedziałam do jednego z ratowników.
-No dobrze-odpowiedział mężczyzna-Ale jakby się coś działo proszę przyjechać, bo to może być coś poważnego.
Poszliśmy do hotelu. Austin zadzwonił do wychowawczyni i powiedział że idziemy do hotelu bo miałam wypadek. Nauczucielka chciała wrócić z resztą klasy do hotelu.-Ale na prawde wszystko ok, ratownicy medyczni opatrzyli Emily-powiedział Austin do słuchawki-Dobrze do zobaczenia.
-Boże co za babsztyl-zaśmiał się Austin. Wszyscy poszliśmy do pokoju w którym mieszkałyśmy z Emmą i Olivią. Myślałam nad tym co mogło się stać. Mogłam jednak iść na zakupy z przyjaciółmi, ogólnie nie wiem co się stało że byłam na nich wkurzona. Tylko przestawili zegarek, to wszystko.
-Wiecie przepraszam że tak na was naskoczyłam...Nie wiem co we mnie wstąpiło...-powiedziałam.
-Chyba znajdę tego kto ci wjebał i mu podziękuje-powiedział Austin. Wzięłam poduszkę i nią w niego rzuciłam.
-Nic się nie stało Emily, wybaczamy-powiedział Mike.
-Mów za siebie!-powiedział Austin-Nie raz nazwała nas debilami-zaczął udawać płacz-A ty jej wybaczasz? O nie nie mój drogi, ja jej nie wybaczę-powiedział i się odwrócił.
-Emma podaj mi drugą poduszkę-powiedziałam dość głośno.
-Dobra no wybaczaaaam-powiedział Austin i mnie przytulił.
Leo odchrząknął.-Wyluzuj ziom!-powiedział Austin-To taki przyjacielski uścisk.
-Wiem tylko....-zaczął Leo, ale Lukas mu przerwał.
-Wiesz tylko jesteś zazdrosny. Nie możesz być aż taki zazdrosny...Dobrze wiesz że Emily i Austin to przyjaciele.
-Dobra dobra już...Spoko, zrozumiałem-powiedział oburzony.
-O teraz jego coś trafiło-powiedział Austin.
Leo rzucił w niego poduszką.-A teraz w ciebie-powiedział Leo na co się zaśmiałam.
Siedzieliśmy razem doś długo aż przyszła reszta klasy z nauczycielką. Usłyszeliśmy pukanie do drzwi, Mike je otworzył. Przed drzwiami stała wychowawczyni.
Weszła do środka. Przywitaliśmy się z nią.-Emily jak się czujesz?-podeszła do mnie.
-Jest dobrze, proszę się nie martwić.
-Ok, ale jakbyś czegoś potrzebowała to możesz do mnie przyjść.
-Dobrze dziękuje-odpowiedziałam a kobieta poszła.
-Ey, jak się dobrze czujesz to idziemy na miasto...-powiedziała Emma.
-Ale nie wiem czy możemy....
-Proszę cię...Jesteśmy już prawie dorosłe.
-Właśnie a na liście do rodziców było napisane że będziemy mieli samowolkę-powiedział Lukas.
-No nie wiem...-powiedziałam.
-No chodź. Nie zaszkodzi ci-powiedział Mike.
-Ah no dobra-powiedziałam niechętnie.
-No i tak ma być-powiedział Austin a ja się zaśmiałam.
-Dobra to gdzie idziemy?-spytała Emma kiedy byliśmy na mieście.
-Może do centrum?-zaproponowała Emma.
-Mi pasuje-powiedziałam.
-Tak mi też-powiedział Leo.
Wszystkim pasował pomysł Emmy.
Poszliśmy więc do centrum.********************************
Nie będzie maratonu.Nie będę miała czasu w weekend więc przepraszam...Macie rozdział na przeprosiny😂😂
CZYTASZ
To Ja.Twój Stalker|L.D
Fanfiction15 letnia dziewczyna mieszkająca w Walii w Port Talbot dostaje codziennie wiadomości od stalkera. Czy pozna kto to? #5 w ff 08.04.2017 💞😏 #2 w ff 15.08.2017 😍😍