Încerc sa îmi deschid ochi dar o durere incredibila nu ma lasa, aud zgomote în jurul meu, normal ca aud zgomote, dacă nu auzeam era problema.
Îmi deschid ochii încet sa vad ce se întâmplă, James se cearta cu un doctor, oare de ce nu ma surprinde asta?-ați spus ca va fi bine!
-socul suferit...
-Nu îmi pasa de alea ale voastre doar făceți-vă treaba bine.
Doctorul pleacă, iar eu de abia acum îmi dau seama ca sunt într-un spital.
Da, bravo Olivia, te trezești într-o camera de spital, cu o perfuzie în mana, și un doctor în fata, dar nu realizezi unde ești, punctaj maxim, o suta de puncte, meriți o medalie pentru asta, nu, ce medalie? Trofeu.
Gândul asta ma amuza, încerc sa îmi ridic capul dar ma doare îngrozitor.
-Olivia, te ai trezit?!
Spune James apropiindu-se de mine.
-nu, ti se pare doar,tu cine ești?
-Nu ma cunoști?
-Și sti...socul suferit!
Spun începând sa rad.
-îmi poți spune te rog ce s-a întâmplat aseară!
Continui eu
-Nu îți amintești?
-îmi amintesc cum ma țineau aia trei, si dupa...nimic nu mai e clar.
-poi...
-am fost violata?
Întreb cu oarecare reținere.
-Nu, vorbești prosti. Acum îmbrăcate, plecam.
Se întoarce pe călcâie și se așează pe scaunul din coltul camerei.
-iti trebuie invitatie specială?
Spun arătând spre ușa si chicotesc.
-of...bine.
Ieșim din spital și ne apropiem de mașină.
-Ce s-a întâmplat cu mașina?
-a făcut cunoștință cu tâmpiți care au încărcat sa se atingă de pisicuța mea.
-James, vreau sa îți mulțumesc, pentru tot.
-Nu e nevoie.
Îl îmbrățișez, și rămâne puțin surprins dar după o mica ezitare ma strânge și el la pieptul lui.
-gata ,gata deja e ciudat.
Îmi da drumul și urcam în mașină, în drum adorm.
...Micile raze ale soarelui îmi dansează pe fata, îmi deschid ochi încet, și... asta clar nu e camera mea.
o sută de puncte, felicitări, ai descoperit că nu ești în camera ta!Îmi întorc capul și îl vad pe James, dormind, ce drăguț e când doarme, as putea sa il sufoc cu o perna , ooo, ce drăguț ar arata cu o perna pe fata.
-Ce caut aici?
Încep sa tip.
Sare brusc din pat iar eu încep sa rad ca o nebuna.
-Ce ai femeie?
Eu doar rad.
-a deci razi?
-Nu, plâng.
CITEȘTI
Imposibila
RomanceImposibilul se împarte de cele mai multe ori în posibilități, iar daca nu se împarte de bunăvoie, avem obligația să o împărțim noi. Încercarea neîncetată de a tine suferinta la distanță de cei din jur o caracterizeaza cel mai bine pe O...