Capitolul 3

322 23 10
                                    

Un miros puternic ma face sa tresar brusc si strâmb din nas.
Sar ca arsa din pat si deschid geamul desi este frig afara, mirosul asta e insuportabil.

-Iubire? Încerci din nou sa gătești?
Intreb ironică în timp ce ma îndrept spre bucătăria de unde ieșea fum.
Ajunsă în pragul ușii imi dau ochii peste cap si zâmbesc.

-Uite! De data asta chiar nu am facut nimic!
Spune uitandu-se cu mâinile ridicate la mine, făcea ochii mari și se îndepărta cât mai mult de usa.

-Atunci cum explici fumul?
Intreb abținandu-ma sa nu rad in timp ce  puteam vedea cât de speriat era.

-Voiam doar sa fac o cafea.
Imi dau cu palma peste frunte si chicotesc fără a ma putea observa.

-Te distrezi nu-i asa?
Intreaba el spargand tăcerea ivită.

-Nici nu ai idee.
Iau o cana si imi pun cafea, a ieșit destul de bine având in vedere ca mai era putin  si pompierii ne băteau la usa.
Ma indrept spre dormitor si ma sprijin de perete uitandu-ma la fereastra si cand ma gandesc ca la început nu am vrut să locuiesc aici pentru că apartamentul se află la etajul 5, acum însă nu regret nicio secundă, priveliștea e minunata.
Două mâini imi înconjoară talia si zâmbesc involuntar, imi las capul pe umărul lui si privesc încontinuu pe fereastra cum soarele își face loc să iasă din ascunzatoare.

-La cât termini azi la companie?
Intreaba el saruntandu-ma pe obraz.

-Cel mai probabil la ora 17. Ar trebui să fie totul bine până atunci.
Spun în timp ce haosul din mintea mea se accentuează.
Imi întorc fata catre el si ii zâmbesc călduros.
Se apropie si ma sărută în timp ce cafeaua mea ajunge pe noptieră, ma uit la ceas si vad ca mai sunt cel puțin două ore până ar trebui să fiu la companie.
Ma întind pe pat si imi asez capul pe pieptul lui.

- Nu iti bei cafeaua, iubit-o?
Întreba el in timp ce imi mângâie spatele.

- Nu am nevoie de cafea cand esti tu lângă mine.
Spun făcându-i cerculete pe abdomen prin bluza subțire pe care o poartă.

...

Astept parerile voastre despre acest capitol❤.
Sper ca va place😊
Stiu ca este relativ scurt, dar m-am gândit as putea posta mai des , dar capitolele sa fie mai scurte sau as putea posta o dată pe săptămână un capitol mai lung, cum a-ti vrea?

ImposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum