În loc sa ma trezesc și eu ca orice om normal de ciripitul pasarelelor, ma trezesc cu ciocănit în ușă.
Ma ridic nervoasa din pat și ma îndrept spre ușa, dar de ce sa nu deschidă cineva și sa ma trezesc ca pup podeaua?
James intra puțin strâmb pe ușa, se pare ca s-a distrat la cat de cruciș umbla.
Dacă nu as ști ca e James...as zice ca cineva la f...las-o balta, e prea ciudat.-cauți ceva?
Spun ridicându-ma de pe jos, masandu-mi fruntea pentru a estompa durerea.
-caut pisica.
Spune uitându-se peste tot.
-de ce?
-pentru ca vreau sa ma joc cu ea.
Spune balbaind-u-se puțin.
-e sub pat!
-unde e? Hai pisi pisi, unde ești?
Se uita în toată camera.-e sub pat.
Spun din nou, dar nici ca ma aude.-e sub pat.
Deja ma amuza sa tot zic asta, poi la cat de tâmpit e a început sa o caute în buzunarele de la blugi.-bai omule e sub pat.
Deja tipam nervoasa.Se apleacă și iese cu un ranjet pe fata.
-am găsit-o!spune dând din sprâncene, trebuie sa îl duc la un doctor.
-serios serlock?
-îți dai seama am găsit-o fără nici un ajutor.
-du-te ca nu te cred.
Îmi dau o palma peste frunte.-sunt mândru ca am găsit-o, acum trebuie sa...
-DORMI.
-exact, ce? Nu, sa ma joc cu ea.
-hai mai bine sa te culci, și mai târziu când nu o sa mai fi atât de beat sa te reîntorci și sa te joci cu ea, bine puiuț?
Spun ciupindu-l de obraji.- Nu sunt beat.
Se rostește la mine si se uita cruciș.-normal ca nu, acum du-te si culcă-te pentru nu esti deloc beat.
Îmi prinde mâinile.
-dansam.
Spune rânjind și cu o sprânceană ridicata.
O sa am traume după ziua asta.
Se ridica James și începe sa danseze sau cel puțin asta cred ca face, arata ca o vaca în călduri.
Încep sa rad ca o nebuna pana cad din pat ținându-ma de burta.
Intra și Lewis, cel puțin merge drept, cat de cat.-tu ce naiba faci?
-dansez!
Spune cu mândrie în glas și continua sa se zbenguie.
-ești sigur?
Dacă nu se opresc acum eu nu o sa mai am aer.
Lewis iese din camera traumatizat, iar James începe sa ii facă avansuri pisici mele.Dintr-o data cade pe pat.
-ho mai, ca îmi violezi iar pisica!
Spun trăgând pisica de sub el.
O las afara din camera, oricum e speriata,săracă pisica.Îl dau mai la o parte și ma pun și eu în pat, mi-e somn.
Se întoarce cu fata la mine și își pune mana pe piciorul meu.-Ce crezi ca faci?
Da sigur, foarte inteligent Olivia sa întrebi un om care doarme ce face.
-vrei sa fi iubita mea?
CITEȘTI
Imposibila
RomanceImposibilul se împarte de cele mai multe ori în posibilități, iar daca nu se împarte de bunăvoie, avem obligația să o împărțim noi. Încercarea neîncetată de a tine suferinta la distanță de cei din jur o caracterizeaza cel mai bine pe O...