Encounter 30

549 70 8
                                    

Muhammad Zahran Zafar >> Kwak Dong Yeon

Muhammad = yg terpuji/dirahmati
Zahran = bunga/keindahan/berseri/cantik
Zafar = kemenangan/kejayaan

Actually author ragu-ragu sama ada nak letak Kwak Dong Yeon ni atau Infinite's L (Kim Myung Soo-tak silap nama dia) as cast charac baru nih but decided to put him instead cuz' dia lebih muda ofc.

Actually author ragu-ragu sama ada nak letak Kwak Dong Yeon ni atau Infinite's L (Kim Myung Soo-tak silap nama dia) as cast charac baru nih ✨ but decided to put him instead cuz' dia lebih muda ofc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨

"Ufai-rah.." air mata Fatin pun mengalir keluar dari kedua-dua belah mata.

Dia langsung tidak boleh nak bergerak. Dia seperti terpaku di atas lantai safe house itu. Dia ragu-ragu, adakah ini semua mimpi atau realiti? Dia mahu berjalan ke arah Anis tetapi otaknya tidak membenarkan.

Banyak sangat keraguan yang dirasai sekarang ini.

Anis mengukirkan senyuman-ikhlas- apabila memandang Fatin sebegitu.

Dia membuka langkah dan menuju ke tempat sahabat baiknya itu berdiri. Sebelah bahunya dipinjamkan kepada Fatin. Ketinggian mereka berdua yang tidaklah beza sangat itu membuatkan segalanya senang untuknya. Fatin dengan slow-mo-nya menyandarkan dahinya di bahu Anis dan menangis..tanpa suara.

Anis hanya mengusap lembut kepala Fatin. Kalau tengok dari jauh macam kakak and adik, but the truth is just sahabat baik yang terpisah buat beberapa hari dalam krisis yang kalau kau solo, memang kau mati.

Excuse me and my language.

Beberapa minit kemudian, barulah Fatin meleraikan pelukan dan tersenyum ke arah Anis. Anis membalas senyuman itu dengan menayang eye-wrinkles-nya.

Semasa mata Anis jatuh ke bawah, dia terperasan jam tangan yang dipakai di sebelah tangan kanan Fatin. Setahu dia jam tangan Fatin lain. Selepas itu, barulah dia teringat seseorang.

"Izzah?" Anis menukar-nukar pandangan antara jam tangan yang sedang dipakai oleh Fatin dan muka Fatin.

Fatin menggelengkan kepalanya buat beberapa kali dan air matanya yang telah berhenti beberapa saat yang lalu kini mengalir semula. Anis menariknya ke dalam dakapan semula. Tiba-tiba, dia terasa seperti dirinya dipeluk dari belakang juga.

Anis hanya mampu senyum melihat mereka semua tatkala ini. At least..dia bersyukur Tuhan menemukan mereka semua kembali.

"I never saw her like that before." comment Izyan kepada Farra aka kawan-terlampau baik- Anis.

Exam Dibatalkan -- [✓]Where stories live. Discover now