Encounter 78

330 51 0
                                    

Believe it or not

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Believe it or not.. me tak terfikir masa cari cast Aulhaq.. and I just tiber.. Lee Jong Suk.. walhal actually cast Aulhaq lagi tua daripada cast Izyan~

Weyh me dunno why but I tried countless time already untuk upload gif cast kepada Izyan tapi nampaknya chapter nih macam anti cast Izyan lakk. Ya Allah, sabar jelah.

♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️

"We can't do any more of the tests because we have to pack everything up for evacuation protocol before tomorrow's first daylight."

"I know you have family members here, but please, think and make a wise decision before you go and tell them about this."

"We're talking about our lives and this goddamn work here."

"Err, what about the subject?"

"We don't need her anymore as we've obtained her blood test's result. Thus, she's still gonna die or rather not alive anyway if she comes with us."

Nick mengerutkan dahinya apabila dia mencuri dengar perbualan antara orang-orang berpakaian seperti doktor dalam hospital dan makmal di tepi pintu bilik yang terbuka tersebut. Well, bilik itu bersambung dengan bilik tempat Anis duduk sekarang, cumanya bilik yang berupa makmal itu almost 80% soundproof dan itu salah satu punca kenapa dari day 1 Anis berada di situ dia tidak dapat mendengar sangat apa-apa yang berlaku di sebelah ruang biliknya.

Senang cerita, di sini terdapat banyak bilik yang actually bersambung dan akhirnya barulah jumpa lorong-lorong dan pintu-pintu bilik yang berasingan di sepanjang lorong tersebut. It's not like tempat nih banyak bilik, tetapi boleh dikatakan mereka buat keputusan yang agak tepat dan agak terlalu pandai untuk sekumpulan orang yang bijaksana juga bagi menempatkan sebuah makmal di antara bilik-bilik tersebut.

Dia mengendahkan segala fikiran negatifnya dan sambung berjalan melewati lorong tersebut ke arah tempat yang pada awalnya dia ingin tuju. Sempat dia meng-humming-kan sebuah lagu sebelum dia berhenti tepat di hadapan satu pintu yang ala-ala diperbuat daripada besi.

Nick mendehem perlahan dan mengetuk pintu bilik tersebut. Setelah didapati tiada respons dari dalam, dia membuka sahaja pintu itu dan menguncinya dari dalam setelah masuk.

Memang Az'am kalau tak reti respons kepada sub-ordinates-nya time dia berada dalam pejabat. "Major."

"It goes as plan. Lagipun, there's no hope in this place,"

"Sir, yes sir."

"Tak payah nak formal sangat. It's not like diorang ada masa nak check every footage here." Nick terus melonggarkan otot-otot badannya. Penat juga asyik kena berdiri tegak dan pastikan badan tegap, kepala straight pandang hadapan apabila bertemu dengan higher officer. Though, Nick sendiri tidak pasti rank-nya lebih tinggi atau lebih rendah daripada Az'am ini. Dia hanya act formal kerana kerjanya serta umur mereka yang berbeza.

Exam Dibatalkan -- [✓]Where stories live. Discover now