Day 8

327 46 0
                                    

"Plans are nothing; Planning is everything." - Dwight D.Eisenhower

⚠⚠⚠

Gif Seo Ye Ji cast kepada Anis Ufairah~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gif Seo Ye Ji cast kepada Anis Ufairah~

♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️

"Adnan.. aku dah terlepas. Now, it's up to you."

Orang yang dipanggil sebagai Adnan itu sedang duduk berhadapan dengan sebuah batu besar yang tersembunyi dalam hutan di tepi-tepi laluan untuk masuk ke dalam perkarangan Istana tersebut. Kelihatan dia tersenyum senget di dalam hutan gelap ini.

"Cakap macam aku tak buat kerja aje."

Kpheuw!

Terkeluar sedikit asap dari muncung sniper rifle-nya jenis AW (Arctic Warfare) dek dia tidak memakai silencer. Tangannya tersangatlah sibuk meng-unload balik senjatanya, menukar kotak magazine kemudian meng-reload lagi senjatanya.

"Ggrrraak—"

"Hmph." anak mata Adnan mengecil lalu mencapai hand-gun (Glock type) dalam tempat simpanannya yang terlekat pada sisi kanan seluarnya.

Bbang!

"Ya Allah." dia melepaskan keluhan panjang memikirkan mungkin satu kesalahan besar bahawa dia menggunakan handgun yang tiada silencer dimuncungnya untuk menembak jatuh zombie yang cuha mendekatinya dari dalam hutan tadi. Tak campur lagi dengan AW-nya.

Dia kembali memandang hadapan setelah memastikan zombie tadi sudah rebah.

"D-Damn!"

"Backup! Backup!"

Kpheuw! Kpheuw!

"Astaghfirullah (I seek forgiveness in God)! Aku baru tak pandang 10 saat terus macam nih?!" dia menjerit seorang diri di situ dengan sebelah mata tidak henti melihat ke dalam scope untuk long shot zombies di kawasan bawahnya; jalan raya.

"Tch! Tak guna!" dia terpaksa meletakkan sniper rifle-nya ke tepi dan mengeluarkan lagi handgun-nya. Dia tidak berfikir lama lalu lantas menarik picu pistol dan terus memuntahkan peluru-peluru yang menuju ke arah zombies yang sedang berlari ke arah tempatnya berada.

"I know right.. kita takkan bertahan sampai pagi kalau macam nih.."

Satu suara yang tidak asing kedengaran dari walkie-talkie di atas batu tersebut.

Exam Dibatalkan -- [✓]Where stories live. Discover now