Encounter 9

806 103 11
                                    

Raudhah Sofea >> Elle Fanning

- Raudhah = taman
- Sofea = menawan

- Raudhah = taman- Sofea = menawan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨♨

"Jom..by the way sorry kejut tetiba.." Anis pun melangkah mendekati pintu bilik tersebut.

Tah bilik apa dan di mana pun dia tidak tahu.

Dia membuka luas pintu bilik tersebut dan ternampaklah manusia-manusia sedang berlari dengan jeritan tidak henti serta beberapa titisan darah di atas lantai koridor kedai-kedai.

"Wait..aku rasa kita perlukan.. weapon."

"Are you fvcking kiddin' me?" Nadia bertanya dengan suara mamainya. Mukanya jelas menunjukkan bahawa dia confused dengan keadaan.

"Woi, ada Sir lah.." Anis menolak sedikit tubuh Nadia supaya dia sedar sikit dia kat planet mana sekarang ini.

"Shet. Sorry, Sir..saya memang--"

"Just shut up." Anis meng-roll matanya ke tepi dan berpaling daripada dia.

Matanya kemudian mendarat pada dinding yang berada di kanannya. Terdapat kotak kaca berwarna merah menampakkan terdapat sebatang kapak kecil di dalamnya.

Anis tersengih kecil. "Dah macam game dah." bisik Anis, tersengih seorang-seorang.

"Dah macam novel dah weyh." Farra menyiku lengan Anis.

"I know right." jawab Anis sambil tersenyum senget.

Dia pun berdiri membelakangi kotak tersebut dan dengan automatiknya mereka yang lain mengundur ke belakang.

Anis pun dengan daya yang kuat, ditarik ke hadapan sikunya lalu menolak ke belakang pula bagi menghentam kotak kaca tersebut. Sekaligus kaca tersebut pecah menghasilkan bunyi yang pretty kuat. 

"Hasil tengok movies." smirk-nya melebar. [Yea, anak-anak jangan tiru aksi ini]

Dia pusing menghadap kotak itu semula dan mengambil kapak tersebut.

Mereka yang di belakang dipandangnya sekilas.

"Maju dah." Anis berkata sendirian apabila dia melihat rakan-rakannya ada yang memegang penyapu, batang penyodok, tah kayu besi dapat dari mana, dan berbagai-bagai lagi walhal sesi ambil kapak tadi tidaklah lama mana pun.

Exam Dibatalkan -- [✓]Where stories live. Discover now