Characters Development (i)

524 48 5
                                    

Ramai complain kata chap sebelum ni tak best :( but what can I say..I'm still lacking and learning how to be a good writer; building plots and exciting storylines. It's not like I don't put much effort or something, ok 🥺. So...dengan hiatus nya lagi, author decide nak feed korang dengan— * drumrolls * Exam Dibatalkan's characters platform. Lols, I still can't get over of how ridiculous this book's title.

P.s. And please dengar soundtrack yang kat atas tu sebab best+cool gilaaaaa!! Serius ianya takkan mengecewakan anda!!!

⚠️⚠️⚠️

Dipersembahkan heroin cerita ini:

"Halluu, your one and only Anis Ufairah is here."
- official 17 tahun.
- Tarikh lahirnya jatuh pada 29 Januari 2004 which makes her a SPM candidate in 2021.
- Malay ori but not that ori cuz' keturunan dia ada Cina and Jawa.
- Tinggi: 160 cm, berat? Secret kata heroinnya.
- Pelajar kelas Sains Tulen
- Ambil subjek elektif Seni dan Korean Language time F4 meanwhile Japanese time F5.
- Jenis yang suka speaking pelbagai bahasa.
- Have eyesight problem.
- Jenis hati kental. Itulah yang dikatakan heroinnya.
- Leader di mata mereka yang lain. Tapi selalu insecure/doubt dengan diri sendiri evenso.
- Keras kepala; degil; teguh pendirian.
- Kekadang serius, kekadang sama je perangai dengan yang lain.
- Before the chaos had started, she lost her younger brother; as everyone assume, adik dia bunuh diri. Punca? Private kata heroin.
- tagline dia dalam cerita nih : Run 4 lyfe (this actually kinda spoiler but HAHAH nasiblah)

Then we got here our hero:

"Annyeonghaseyo—K, kita dalam Malaysia. The name's Muhammad Izyan. Obvioulsy, the perfect hero of the story walaupun tak menyerlah macam—" I'm just gonna shut him sebelum dia spoil lebih daripada aku.
- basically 27 years old. (second yang paling tua antara characs yang lain)
- mix Malay-Korean, first language: Bahasa Melayu cuz' he's born in Malaysia.
- a teacher yang mengajar subjek English, bahasa elektif: Korean and Japanese.
- Pernah mengajar Anis and kelasnya masa dia Form 1; English Form 4; subjek elektif Korean.
- Height: 178 cm. Weight: around < 65 kg.
- open-minded, suka berfikir; jenis yang diam-diam ubi berisi.
- A gentleman dan mempunyai tahap kesabaran yang pretty tinggi.
- Tinggal dia dan mak dia je in his family.
- tagline dia dalam cerita nih: Never forget to smile.

Finally, our watak-watak yang menghidupkan cerita ini kalau nak dibandingkan dengan dua watak utama yang dua-dua sama je; cold, ikut kepala sendiri jek..:

Farra Nur Qaisara
- otw 17 tahun.
- Lahir pada 28 Disember 2004, that makes her a SPM Candidate in 2021.
- Malay ori but not that ori either sebab ada keturunan Cina.
- Tinggi: 153.5 cm. Berat purata: 39 kg
- Pelajar kelas Perdagangan
- Best friend kepada Anis sejak Form 1, kenal sejak sekolah rendah.
- The only person yang tahu kisah hidup Anis sepenuhnya.
- Ambil subjek elektif Korean Language dan Tasawwur Islam
- Have eyesight problem.
- Mempunyai ciri-ciri untuk menjadi good housewife.
- Mata bulat dan always bersinar tapi bila ketawa terus tak nampak dah bukaan mata tu and ada eyes' wrinkles.
- Sensitif bila cakap fasal keluarga. Ada gelang daripada pemberian mak dia kepada dia..but as you know, dia pas gelang tu pada her best friend, Anis.

Fatin Nafiyah
- official 17 years old.
- Born date: 24 Februari 2004 which makes her a SPM Candidate pada tahun 2021.
- Height: 156.5 cm. Berat purata: 38.5 kg
- Malay ori
- One of the geniuses in the school.
- Pelajar kelas Sains Tulen
- Ambil subjek elektif Tasawwur Islam
- Kidal; left-handed
- Kawan baik kepada Anis sejak Form 2.
- Have eyesight problem
- Orang paling baik yang kau pernah jumpa.
- Sometimes a tough leader who bimbing pengikut dia, sometimes just needs someone to pujuk/motivate dia bila dia start nangis or in a kesulitan.
- Mempunyai senyuman persis Harley Quinn dan ada eyes' wrinkles.
- Feminin dan contoh muslimah sejati.

Exam Dibatalkan -- [✓]Where stories live. Discover now