Part 94

30 5 2
                                    

   Явно имаше промени, които нямаше да му се харесат. Това беше сигурно, но необходимо ли беше да вика така. Сега успя да привлече вниманието на всички присъстващи. И като казвам всички, имам предвид абсолютно всички. Сребърните вече се обличаха, бягайки притеснени. Мо беше прекратила излежаването си, Тод също беше пристигнал. А Гейб се подсмихваше и ми даваше изцяло прожектора. Искам да кажа, че изобщо нямаше намерение да ми се притече на помощ.

 - КАКВО ПОДЯВОЛИТЕ Е ТОВА!!! КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО С КОЛАТА МИ?!!?!??!- гръмкия глас на господин Хейт огласяше гаража.

 - Ти се вряза...- започнах аз, без да усещам, че той не е приключил.

 - КЪДЕ МИ Е ПРЕДНАТА БРОНЯ?!?! ТОВА НЕ СА МОИТЕ НОМЕРА!!!! КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО ДОКАТО МЕ НЯМА??????? - той най-после спря да си поеме въздух.- КАКВО СИ НАПРАВИЛА С КОЛАТА МИ?

- Март, дори не съм я докосвала. Само няколко пъти й дадох кръв.- опитах се да говоря нормално аз.

 - КАКВА КРЪВ ИМА ВЪВ ВЕНИТЕ ТИ! ЗАРАЗИЛА СИ ЗВЯРА!!!

 - Не говори глупости. 19 години. Вероятно дори още не усещаш, колко е озверяла колата ти.

 - Гейб, какво правиш?- чу се Алекс, която явно беше намерила нещо по-интересно от моето конско.

 - Аз...- поклати глава Флъф и дори не я погледна.

   При него положението беше дори по-лошо. Трябваше му помощ, а аз бях последната, която изведе Тайга на въздух. За тези години, я изведох не повече от 10 пъти. Кликнах до нея и я погалих, но нищо не се случи. Гейб беше още по-тъжен от преди. Сякаш му пукаше повече за мотора, отколкото за онзи избор. Беше паникьосан и не знаеше какво да прави. Протегнах се и хванах ръката му, поставяйки я на студения метал. Тихо ръмжене, тя щеше да се прави на недостъпна.

 - Малка глезла,- прошепнах й аз, изправяйки се заднешком.

 - Това ли е Красавицата?- усмихна се Пи, приближавайки се до най-крайната кола.

 - Дам, нямам търпение да ви повозя всичките.- усмихнах се аз, загледана в действията на Март.

   Забавно беше да гледаш, как един двуметров гигант се надвесва повече от възможното за него. Той все още обикаляше колата си и се опитваше да я познае. Звяра не беше сърдит, беше бесен. И смяташе да му го покаже с ярък пример. Първо затвори капака точно на сантиметри от пръстите му, след това една чистачка го удари в ръката. Песните, които радиото пускаше, бяха красноречиви и пълни с китари и хард рок. Но това беше Март и нямаше да му е необходимо дълго. Накрая колата се поддаде и пусна СОАД "Най-самотния ден.". И знаете ли какво стана, Март скочи зад волана и го прегърна. Даже Мо беше изненадана, както нас.

  - Видя ли... Твои ред е..- прошепна нежно Гейб, галейки все още сърдитата си тигрица.

 - КАКВО Е ТОВА НЕЩО НА ОГЛЕДАЛОТО!!!- отново се чу гласът на Март, този път загледан в огледалото за задно виждане и малкия талисман, които висеше.

 - Парче от стария источник...

 - ВИСИ КАТО НА БИКА ТАША**ТЕ!!!

 - Оу..- засмя се Пейдж, неподготвена за това, което чуват ушите й.

 - ВИСИ КАТО НОСА ТИ В МОМЕНТА!!!- провикнах се на свои ред аз.- Няма ли да запалиш вече... знаеш ли колко страда по теб. Намерих му гадже, а той още плачеше за теб. Радиатора капеше до преди ден, Март. 

 - Върнах се, миличка... Тук съм..- усмихна се Март и дори на мен ми стана мъчно за Мо в момента. Сякаш й изневеряваше пред очите й.

The HATEsWhere stories live. Discover now