Part 44

60 11 3
                                    

   Докато Март успешно разсейваше двете шумни момчета, Маши' хвана Мо под ръка. Двете тихичко си изнизаха настрани, започвайки свои разговор. Останах сама заедно с трите невъзпитани момчета. Март все още им се караше за нещо, но на тях не им пукаше особено. Широко усмихнати, те приемаха всяка негова дума не достатъчно сериозно. А може би трябваше. Вероятно това щеше да спаси и двамата от ударите зад врата, които получиха. 

- А относно този келеш с махмурлика,- обърна се най-после към мен Март,- гледай да ти мине до довечера.

- Защо?- намръщих се аз още повече.

- За оргията!- отново започна Смайли, заслушавайки си нов плесник.

- Жертвопринушенията!- контрира го Гейб, готов да посрещне другата ръка на Март.

- Довечера.- сериозно започна Март, а двете опосумчета млъкнаха на мига.-  Ще се съберем за нещо много специално. Твоя първи рожден ден, Ди-бил такъв.

- Ама аз ставам на...- понечих да кажа, но те клатеха глави.

   Не можех да разбера, какво значеше това. Поредната загадка, с  която нямаше да ме улеснят. Защо винаги правеха така. Казват нещо, което не можеш да разбереш. Остават те да го гадаеш и да се чудиш и маеш. Не може ли просто да го кажа, да ги вземат мътните. Директно и без заобиколки. Въздъхнах и се опитах да пъхна нещо в устата си. Не бях сложила и залък и определено нямах апетит. След всичко това, което се случи до тук. Мо и Ма си говореха настрани, напълно изолирали се. Нямаше как да им се натрапя. Вероятно имаха толкова много за обсъждане. Стана ми любопитно, толкова много неща не знаех. Нито за Мо, нито за Ма. Трудно ми беше да произнасям името й така. Толкова по-лесно ставаше, като го съкратя мъничко.

- Подготвил съм тоалети за всички.- съобщи след малко Смайли, изпъвайки гърба си леко.

- Надявам се да си помислил предварително.-  стрелна го с очи Март.

- Не бери грижи.

   След закуската двете М напълно ни изоставиха. Вероятно имаха и други занимания, освен да стоят с бандата глупаци, визирам нас. Искаше ми се да поговоря малко с Ма и да я опозная. Изглеждаше толкова интересна и необичайна. Преди време и моята коса имаше подобен цвят, но никога не съм помисляла за лещи. Март заяви, че има среща с клиент и ни остави. Дори и в толкова далечна страна, той пак успя да работи. Гейб и Смайли, тях няма да ги коментирам. Двамата започнаха разговор, в които изобщо не желаех да се включвам. За да бъда напълно искрена, дори и не го разбирах. Говореха или за игри или нещо друго, което още по-малко ме интересуваше.

The HATEsWhere stories live. Discover now