Part 41

72 13 3
                                    

Последвах ги вътре, спазвайки разумна дистанция. Не предполагах, че Март ще е толкова протектив относно партньорката си. Това беше доста плашещо и в същото време, някак си интересно. Начина му да си отмъсти беше отвъд всякакви граници. След вечеря се опитах да се затворя в стаята си, но това не стана. Гейб ме измъкна от там, продължавайки с уроците. Колкото и да се стараех, не можех да отговоря на неговите изисквания. Не ме биваше с оръжията изобщо така, както той очакваше. Нито късо острие, нито дълго, нито ножчета дори. Но той отказваше да го приеме.

   На следващия ден щяхме да пътуваме. Най-после имах възможността да се отдалеча от този град. Почти не бях излизала от тук, не съм ходила никъде. А Мо беше уредила прекрасна почивка на далечно място. След като смени учебното заведение, тя започна да преподава Японистика в местния колеж. От там имаше толкова много връзки.

   Вчера се сдобих с толкова много нова информация, че главата ми щеше да се пръсне. Всъщност Мо не се е нуждаела от каквото и да е обучение по тази специалност. Нито език, нито обичай. Тя е родена там и е прекарала първите си десет години в страната. Но не това беше най-умопомрачителната част от всичко, което чух. Двама от членовете на Хейтс се намират там. Маши'  е сестра на Мо и заедно със своя партньор са се върнали миналата година. За момичето разбрах, че ниска и симпатична. Чух също, че косата й е виолетова по рождение. Когато Гейб ми обяснява за партньо й обаче не му повярвах. Той каза, че прякора му е Смайли, защото имал голяма усмивка. Седем броя халки, разположени като продължение на устните. Първо искам да го видя, след това ще вярвам.

   Очакваше се да пътуваме рано сутринта с частния самолет на "Империал ИНД.". Март сметна, че няма смисъл от пътри разходи, щом има няколко от тези. Вероятно е прав, не съм чувала някога да греши. Гейб се беше заровил в един разговорник, заучавайки фрази. А Мо беше в стаята си и не си показваше носа от там. Вероятно е много радостна, че ще се прибере.

   Когато отидох да съобщя на началника си, че искам почивка, той не беше щастлив. Това беше първия път, в които аз си вземах повече от ден почивка. Развихри се такъв скандал, завършващ с предупреждение. Той изхвърча от магазина и затръшна силно вратата след себе си. Нито аз, нито Алекс го бяхме виждали в подобна светлина. Заедно с колегата ми стигнахме до няколко варианта, за неговата кривотия днес. Или жена му му изневерява, или любовницата. В заключение, аз оставих Молба и се отправих към личната си докторка. Да е жив и здрав!

The HATEsWhere stories live. Discover now