Part 71

47 9 0
                                    

   Сега, докато се връщам толкова години назад мога да кажа, че онази година беше най-щастливата, която Хейтс сме имали. След случката в Лабиритна се случиха толкова много запомнящи се моменти. Гледам назад и се питам, къде се загубиха те. Какво се случи с нас, как така всичко завършва така. Не сте забравили, че това са моите предсмъртни мемоари, нали така...

   След като се настаниха и последните липсващи на масата онази сутрин, всички най-после похапнахме малко. Нали знаете сутринта, след тежка вечер, които си гледан. Не беше прекалено тежка, но не беше и безалкохолна. Тод и Кай се насочиха към задачите си, а ние една сега започвахме похапването. Този път беше готвил Гейб, затова дори аз ядях много. Никога не трябва да пропускаш храна, която е приготвена от чревеугодник. Просто е прекрасна.

 - Я да видим, какво имаме тук!?- чу се откъм вратата.- Хайманите са умрели от глад.

 - Вие закусвахте ли?- усмихнах се аз, обръщайки се към Мейдж.

 - Отдавна, даже мъжлето ми излезе.

 - А имах страхотна идея за следобеда..- простенах аз.

 - Аз съм тук.- намигна ми тя и се настани на масата.

   Да, това беше страхотен следобед. Бяхме се събрали старейшините на рода. Ха, това звучи странно, нали? Краля и Кралицата, Двете сестри на краля и наследника му. Разходка навън, настанени на една самотна, тъмна пейка. Дори и през останалото време, това да беше детска площадка, сега нямаше никого. Идеално, защото плана беше за нас 18, ако не и повече. План, които се запомни от всички нас.

   Знаете ли как се играе "Never have I ever". Ние си я пооцветихме малко, защото просто се налагаше. Гейб отказваше отново да пие, а аз нямаше да пия без него. Та, играта е много простичка и поучителна. Особено поучителна! Един казва нещо, което не е правил. По принцип, ако останаите са го правили, пият. Но ние вдигахме ръце. Колко сме невинни след снощи, нали. След тази игра, всеки научи по няколко нови неща за останалите. Освен за Мо, която се оказа истински Учителка. Толкова беше чиста.

 - Кой ще започне?!- подскочих аз, умирах си от удоволствие.

 - "Never have I ever"- започна Мейдж, правейки пауза.- Не съм участвала в тройка.

   Тя се подсмихна, а след това физиономиятга й стана злорада. Оказа се, че твърде мако хора вдигнахме ръка. Оказа се, че само моята ще остане самичка. Изръмжах и погледнах следващия, които щеше да задава.

The HATEsWhere stories live. Discover now