Part 88

38 5 1
                                    


   Гейб се обърна към мен, а в очите му виждах толкова много мъка и болка

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Гейб се обърна към мен, а в очите му виждах толкова много мъка и болка. Ако докосването беше замълчало, нямаше да зная нищо. Гледаше толкова различно, толкова изплашено някак си. Знаеше, че не аз съм избрала да го подложа на това. Откъснал очи от картината пред себе си, той се беше загледал в мен. Така се чувстваше по-силен, черпеше от моята сила. Бях опора в момента и това много ми хареса. Очите му блестяха, моите също. Болеше ме точно както и него го боли. Бях бръкнала в миналото, което той отчаяно се беше опитал да забрави. И все пак трябваше да си спомни сега. 

   Той имаше нужда от цялата сила на света, за да може да се изправи срещу това. Винаги съм била на негова страна и знаех, че сега има истинска нужда от това. Виждах го в очите му, докосването му ме молеше. За първи път щеше да ми позволи, да ме допусне да му помогна. Направих крачка напред, хващайки ръката му. Трепереше, отново, по същия тъжен и болезнен начин. Колкото и да се опитвах, все още не можех да контролирам всичко. Една сълза се изтъркула по окото ми, докато му се усмихвах.

 - Можеш да я върнеш до себе си, ако това е, което искаш.- прошепнах аз едва, докато сърцето ми се свиваше.- Можеш да имаш живота, които загуби заради Фамилията.

 - Но тогава губя Хейтс.- преглътна той, поклащайки глава.- Нали?

 - Не, няма да загубиш фамилията си, заради избора си...- не смеех да го погледна, щеше да усети отговора.

 - Майната ти, Фродо...- прошепна той, стискайки по-силно ръката ми.

 - Просто ще я направиш свои партньор...

   Срещнах очите му и той разбра всичко. Не исках да го казвам, не исках да го карам да избира между двете. Щеше да загуби възможността да стане космос, нямаше да е моя партньор. Нещо дълбоко в мен се радваше, въпреки всичко. Сега може би щях да получа един от малкото си отговори. Избираше между две жени, които заемат голяма част в живота му. Партньора, на когото доверява живота си. Срещу жената, на която беше обещал живота си. Прекрасен избор, дано има поне някакви точки в моя полза.

The HATEsWhere stories live. Discover now