Part 30

61 12 2
                                    

Три месеца по-късно...


- Нии-чан, ама аз искам на екскурцията!- виках аз, обикаляйки подир Март.

- Колко пъти трябва да ти обясняваме? Не е хубаво да спим извън къщата.- продължаваше да ме игнорира чернокосия.

- Екскурзия! Екскурзия!- досаждах аз.

- Ди,- чу се и гласът на Гейб, приближаващ се по коридора.- Остави го на мира. Не виждаш ли, че няма да стане твоята.

- Ама аз искам да се разходим. Спечелих екскурзия, защо да не мога да я ползвам.- веднага всичко се насочи към блондира.

- Оф, какво да те правя..- простена той и хвана китката ми, отдалечавайки ме възвожно най-много от Март.

   Нещата се бяха променили толкова много за няколко месеца. Не само бях успяла да се справя, даже бях още по-добре. Откакто съм в имението, само няколко неща се бяха променили. Гейб беше по-раздразнителен, Март по-отчаян, а Мо не толкова кисела. Може би тя беше еденствената, която всъщност ме искаше около тях. А може причината да е в това, че аз постоянно досаждам и на двете момчета. Март вероятно повече от веднъж на ден му се искаше, да не се бях появявала изобщо. За Гейб се чудя, дали има момент, когато не си го мисли. Ако знаех, каква бела са си довели в къщата, но уви...

- Колко пъти да ти обясняваме...- започна да ми мърмори той тихичко.- Колкото по-далеч сме от източника, толкова по-слаби сме. Ето, ти се връщаш от работа капнала.. как очакваш да отидеш на почивка?

- Март как отсъства два дни?!- веднага нададох ответен удар аз.- Все пак може!

- Март е израстнал до източника. Не се сравнявай с него....

- Ама аз съм му сестра!

- Ди.- простена Гейб, хващайки се за главата.- Просто си непоправима.

- И аз те обичам!- засиях аз.

- Не съм казвал подобно нещо..- изръмжа той в отговор.

- Срамежливко...

- Ей, педали такива, по-тихо!- чу се силния басов глас на Март, идващ от стаята му.




една късичка глава, за да ви разпаля любопитството.....му-ха-ха-ха.....коментирайте, ако искате още една днес....:Р

The HATEsWhere stories live. Discover now