Mikor vége lett ennek a résznek is én már ásítoztam, és nagyokat nyújtóztam, mivel a kettőt egymás után nézve, több mint 4 órája fetrengek a kanapén, ami nem a legkényelmesebb ülőalkalmatosság a lakásban.
- Mikor folytatjuk? - fordultam Alexhez, aki kérdőn nézett rám.
- Most?! - kérdezett vissza, mire hangos nevetés tört ki belőlem.
- Holnap korán kelek és nem akarom a tanítványaimat kinyírni, csak mert ingerült vagyok amiért nem aludtam - magyaráztam.
- A kis lurkók biztos csorgatják a nyálukat, hogy ilyen bomba tancinénijük van... - nyalta meg a szája szélét.
- Hmm... Szerinted mit tanítok? - kérdeztem meg végül, mert nem tudom, hogy milyen gyerekekről beszél.
- Biológiát? - csúszott közelebb a kanapén. - Vagy franciát? - húzta fel a szemöldökét, majd közel hajolt hozzám.
A homlokát az enyémnek döntötte, majd szemeivel alaposan végigmért. Sokáig időzött a számon, de lejjebb is fürkészett tekintete, így nagyot nyelt, amikor a combomat térképezte fel. Jobb kezét a bal térdemtől indította és végigsimított a combomon, egészen a nadrágomig. Akkor felpillantott egy másodpercre, de nem zavartatta volna magát akkor sem ha tiltakozok, mivel egyből folytatta az útját. A lenge shortom alá kúszott a keze, végig a fenekemen, amit a tangám teljesen meztelenül hagyott. Óvatosan megmarkolta, majd gyengédsége egy pillanat alatt elszállt és ujjait erősen a bőrömbe mélyesztette. Meglepett arccal húzódott el, mire kuncogtam egy picit. Hát igen, az egyik legfőbb pozitívuma a táncnak az a kidolgozott és formában tartott test. A felfújt vagy szilikonos fenék csak Nicki Minajnak áll jól, a többi lányka meg általában vagy nagyon lapos, vagy pont ellenkezőleg: hatalmas zsírréteggel megáldott, de ezáltal plöttyedt popsival rendelkezik. Hála a táncnak és az úszásnak, én egyik táborba sem tartozok.
Nem sokkal később engedett a szorításból és visszasiklott tenyere a térdemig. Még egyszer megnyalta a száját, amitől megint nevetnem kellett.
- Ne csorgasd a nyálad ennyire! - kacsintottam rá, mire félmosolyra húzta a száját.
- Csak szeretnéd... Nem vagy az esetem - vetette oda flegmán én meg meg sem tudtam szólalni a káosz miatt, ami a fejemben volt ezután a mondata után. - Rút kiskacsa... - tört ki belőle a röhögés, én meg hozzávágtam egy párnát.
- Tényleg nem vagyok vonzó szerinted? - kérdeztem komolyan a kisebb párnacsata után.
- Most az egyszer többször is átgondolom, mielőtt kimondom, mert téged tényleg nem akarlak megbántani...
- Bocsánatot meg nem fogsz kérni, ha mégis szarul sül el a dolog... - fejeztem be helyette a mondatot, mire csak bólintott egyet.
- Eszméletlen dög vagy, ez tény - kezdte, nekem meg felszökött a pulzusom az egekbe. - De...
- És itt jön a fekete leves... - nevettem kínosan, majd a homlokomhoz emeltem a kezemet, hogyha olyat mond, akkor elrejthessem hamar a szégyenemet.
- Túl jó vagy, hogy igaz legyél... - fejezte be, mire ingattam a fejemet, mert nem értettem miről hablatyol. - A klubban... Nem ájultál el, amikor megtudtad, hogy kikkel lehetsz egy helyen. Aztán le se szartál minket az est végéig, de azért büntetésként, mint valami csicska filmben, nekem adtad a féltett szerencsekarkötődet. Nem nedvesettél be attól sem, hogy odaadtam a gyűrűt, és hiába elérhettél volna, mert a csajaid meg a srácok összespanoltak, nem kerestél. A parton olyan lazán vetted, hogy ByeAlex lassúzik veled, mintha a legtermészetesebb dolog lenne a világon. Aztán az üzeneteimre perverzül válaszolsz, amikor megjelenek úgy viselkedsz, mint egy kis szende szűz, meg meglepődsz, mintha nem tudtad volna, hogy jönni fogok... - sorolta a dolgokat, én meg totál elképedtem azokon, amiket mond.
YOU ARE READING
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfiction„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...