Mondanom sem kell, a banda hímneműi köpni-nyelni nem tudtak, míg a csajok sikítoztak meg éljeneztek.
- Most én jövök! Engem! ENGEM! - kiabált Dávid, aztán kérlelte a többieket, hogy velem küldjék csókcsatába.
- Rendben Dáci, akkor legyen egy csóóók, Zsófica... - kezdett bele Lindus, de Dávid félbeszakította egy ordítással. - Zsófica helyett Kristóffal! - fejezte be ördögi bosszúját, mire a fiúk elfancsalodva csóválták a fejüket.
- Biztos, hogy nem!! Ha kell büntetésként meztelenre vetkőzök, de ezt tuti nem! Bocs haver! Mármint tudod, hogy imádlak tesó! - dobott egy puszit felé, amitől nekem is nevetnem kellett.
- Akkor szavadon fogva... Vetkőzz! - bíztatta Saci a fiút, aki laza sztriptízbe kezdett.
Ledobta az övet az asztalra, majd lassan kigombolva a nadrágját elindult felém. Az éppen akkor dübörgő zene ütemére kezdett el öltáncot járni nekem, én meg kíváncsian figyeltem mindent mozdulatát. A korábbi büntetés miatt levetett pólója miatt, felülről már nem került le semmi, így megfogta a kezemet és a kockás hasán egy határozott mozdulattal végigvezette azt. Még mindig felhúzott szemöldökkel fürkésztem a tekintetét és próbáltam nem elröhögni magamat. Egy lassabb résznél csípőkörzésekkel majdnem az ölembe ült, de végül felpattant és lehajította a nadrágját a földre.
Ezután Lindu akkorát sikított, hogy Dávid felé vette az irányt, így megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt. Nemsokára lekerült a boxer is, majd a csajok közé dobta, így a barátnéim hangos visítozásba kezdtek. Komolyan mondom, úgy csinálnak mintha 10 évvel fiatalabbak lennénk. Mondjuk valamelyest megértem, mert 3 hónapja nem szabadultunk embereke közé, pláne nem buliba, a kibaszott munka és az élet kínzó körforgása miatt.
Dávidot szerencsére csak hátulról láttam, majd kezeivel eltakarva a férfiasságát, visszaült a helyére. A következő mersz persze az volt, hogy a kezeit a tarkójára helyezve kell eltöltenie az estét, ám mielőtt merészen megtette volna, jött a pincérsrác, és megkérte, hogy öltözzön fel. A csajok egy hosszan elnyújtott óóó-val nyugtázták, hogy nem legeltethetik a szemüket a fiúcskán tovább.
Az ezt követő mersz Alexé lett, akinek egy picit visszafogottabb dolgok találtak ki a többiek. Táncolnia kell velem az este folyamán valamikor. Nem adtak semmi konkrétumot, mi választjuk ki hogy melyik dalra és hogyan táncolunk, de meg kell történnie mielőtt hazaindulunk. Rápillantottam Alexre egy, amolyan „Miért nem tudjuk le most? Végülis nem kértek olyan durvát" nézéssel, de láttam rajta, hogy nem igazán fűlik rá a foga, így csalódottan borultam neki a kanapé háttámlájának.
Még jött jó pár kör baromkodás, mire megint Alexhez értek és Lindus könyörgött, hogy imprózzon valamit nekünk. Erre végre elmosolyodott, talán az este alatt harmadjára és gondolkodóba esett. Gergő felé pillantott, majd megemelte a fejét, így tudta Tembo, hogy figyelnie kell. Egy laza ütemet dobolt az asztalon, majd Geri átvette tőle, így Alexnek csak a szövegre kellett koncentrálnia.
Ma te vagy aki számít – mutatott Brigire,
Gyere leszek én a mázlid – kacsintott Hencsóra,
Most csillagos az ég – nézett a plafonra majd elgondolkozott egy időre.
Meg sokféle nyálas faszságot mondhatnék – nevette el magát, majd a csapat is csatlakozott hozzá.U, u, u jól csinálod tetszik
Szép a hajad szexi – tette a hüvelykujját a szája elé, közben a földet bámulta,
U, u, u holnap is majd hívlak – mutatta a kezével a jól ismert telefon jelzést,
A barátnődet hívjad – nézett Lincura, majd felém biccentett.Még párszor megismételte az u, u, u-s sorokat, mindig más testrészt énekelve, de a barátnőt hívós résznél mindig valamelyik csajszit szuggerálta, majd rám pillantott.
STAI LEGGENDO
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfiction„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...