"10 perc és ott vagyok!" - villant fel a kijelzőmön Alex üzenete.
Mosolyogva folytattam a punnyadást, aztán bekattant valami és úgy éreztem, hogy azonnal át kell öltöznöm. Átrohantam a szobámba és előhúztam a csajoktól a 25. születésnapomra kapott szexi fehérnemű szettemet. Még a használati utasítás is rá volt kötve, amiben ilyenek voltak:
1. Kizárólag szűzoltásra! 2. Csak olyan pasi láthatja ezt rajtad, akit már mindannyian ismerünk! 3. Használat után képet küldeni, hogy elsőkézből értesüljünk, hogy megtörtént!
Nevettem egy sort, aztán felvettem a csipke-csodát, felcsatoltam a hozzáillő combfixet és kiengedtem a hajamat. A tükör előtt tollászkodtam, egy leheletnyi parfümöt fújtam a nyakamra, aztán a fehérnemű bordó selyemszalagjával megegyező árnyalatú rúzst kentem az ajkaimra. Még kacérkodtam a tükörképemmel egy kicsit, aztán betöltötte a lakást a csengő éles hangja.
A gyomrom görcsbe rándult és már teljesen megbántam, hogy átöltöztem, sőt azon gondolkoztam, hogy nem nyitok ajtót, de végül a fürdőbe siettem és magamra kaptam a köntösömet, amihez, valljuk be, elég nagy túlzás volt a rúzs és a nagy loknik, egy átlagos filmnézős estéhez. Nagy levegőt vettem és lenyomtam a kilincset, mire egy sütis tálcával találtam szembe magamat. Valószínűleg Rózsika néni hagyta a küszöbön, de Alex megtalálta és élelmes felnőtt módjára egyből belekezdett az egyik szeletbe.
Tekintetemet felfelé kúsztatva végignéztem, ahogy éppen eltünteti a meggyes rácsos egyik kockáját, amitől tiszta morzsa volt a bajsza és a szakálla, így egyből nevetnem kellett. Ő viszont komoly arccal, pont ellentétes irányban vezette szemeit, így tetőtől talpig pásztázott, aztán bekapta az utolsó falatot is és letörölte a száját. Beengedtem az ajtón, aztán a konyhába sietett és lerakta a tálcát és töltött magának egy kis vizet. Én az ajtókeretnek támasztva fejemet néztem, ahogy helyére teszi a sütit és leöblíti az előző nyalánkságot, aztán nekidőlt a konyhapultnak, pont velem szemben.
Sokáig méregettük egymást, de nem bírtam állni a tekintetét, így mozgolódni kezdtem és átdőltem a másik oldalra, ami azt eredményezte, hogy lecsúszott a puha köntösöm válla, így kilátszódott a masnis pántja a fehérnemű fűzőjének. Alex ekkor lecsapta a poharat a pultra és erélyesen közeledett felém. A torkomban dobogott a szívem, pont olyan ütemben, ahogy Alex lépett felém, aztán amikor megállt egy centire tőlem, akkor a lépteivel együtt megállt a szívverésem is.
Lassan néztem egyik szeméből a másikba, majd végigsiklott tekintetem az arcán. Minden egyes szőrszálán átfutottam, ami az arcát borította, majd elidőztem kicsit a száján is. Félve, hogy túl sok ideig figyeltem ajkait, felkaptam tekintetemet a szemeire, amikkel hunyorogva figyelte minden levegővételemet. Ujjait lassan végigcsúsztatta a masnis pánton, majd nagyot sóhajtott és visszaemelte a lecsúszott köntöst a vállamra.
Kikerült, aztán besétált a nappaliba, majd hallottam, ahogy leül a filmezésünk szokásos bútorára. Még pár percig meredtem magam elé az ajtófélfának dőlve, majd bementem a nappaliba és leültem a vendégem mellé. Lábait megint feldobta az asztalra, cipőstől, de most nem szóltam rá. Nem azért mert nem akartam, hanem, mert nem tudtam megszólalni. Nagyon megalázó most nekem egy szobában, egy kanapén ülni vele, miután így elutasított.
Jó, én sem vagyok normális, hogy átjön filmet nézni, én meg mint valami hülye pornófilmben, egy szál semmiben várom. Mégis mit akartam? Elmondta múlt héten, hogy nem akar tőlem semmit, én meg várom itt szexibe, mint egy 10. házassági évfordulójukat ünneplő feleség. I-DI-Ó-TA.
VOUS LISEZ
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfiction„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...