30. rész

1.7K 98 2
                                    

Amikor felértünk letelepedett a kanapéra, én meg elrohantam zuhanyozni, aztán kikészítettem neki is egy törölközőt. Mikor beértem a nappaliba, akkor épp valami dokumentumfilmet nézett zsarukról meg autós üldözésekről, ami annyira lekötötte, hogy nagyon nehezen indult el a fürdőszoba irányába.

A helyét átvettem én, aztán egy plédet magamra terítve kapcsolgattam a tv-t. Mikor már majdnem bealudtam az unalmas műsorokon, akkor hallottam, hogy Alex nyitja az ajtót és közeledik a nappali felé. Az eddig álmos és leragadó szemeim egyből kipattantak, amikor megláttam a kidolgozott felsőtestét.

- Szofiiika - csóválta a fejét. - Nagyon feltűnően vágysz rám - nevetett és hozzám vágta a Star Wars-os pólóját, amit eddig viselt.

- Ááá! - legyintettem - Csak azt nézem, hogy vehettem volna elő nagyobb törölközőt is, mert a végén még olyat látok, amire nem vagyok felkészülve.

- Valami ilyet - kezdte el felemelni a törölközőt a térdétől, mire a pólóját nevetve az arcon elé kaptam, hogy ne lássak többet a sztriptízéből.

Ezen nagyon édesen nevetett, aztán elvettem az arcom elől a pólót, de megint elkezdte, így visszakaptam a felsőjét magam elé. Párszor még kikukucskáltam, aztán amikor utoljára pillantottam ki Han Solo és Leia mögül, akkor már csak azt vettem észre, hogy egyre közelebb lép hozzám.

A kanapé végében ültem és belesüppedtem a sarokba, aztán a pólóját még mindig félig magam előtt tartva figyeltem a mozdulatait. Komótosan fölém hajolt, majd egy hatalmas vigyor kíséretében elvette a felsőjét és ledobta a földre. Megtámaszkodott a háttámlán és a karfán, így nem hagyott menekülési útvonalat a következő tette elől. Úgy nézett a szemembe, mintha valamiféle engedélyt kérne, de nem bírtam abbahagyni a mosolygást, így felbátorodott és óvatos csókot lehelt a számra. Ez leírva kb. olyan romantikus volt, mint ahogyan történt, de nem kell félteni Alexet, mert 2 perc múlva már úgy falta az ajkaimat, mintha ez lenne az utolsó alkalma rá.

A plédet, amivel eddig takaróztam, egy gyors mozdulattal a pólója mellé hajította, aztán végigsimított a lábamon, amit a pizsamának szánt rövidgatyám eléggé csupaszon hagyott. A bő alvós pólóm alól kilátszódó kulcscsontomat lassan végigpuszilta, majd a nyakamon egyre felfelé haladva ismét a számnak esett.

Levegőért kapkodva váltunk el, majd felhúzott maga mellé, mivel az előbbi akciója miatt már teljesen a hátamon feküdtem a kanapén. Kihasználva az alkalmat, áttettem a jobb lábamat az övéi fölött, majd lassan az ölébe ültem. A hasán még versenyzett pár vízcsepp a zuhanyzás után, de amint elkezdtem az ujjaimmal kergetni őket, egyből eltűntek Alex kockái között. Gyengéden simogattam a mellkasát, és lehet a kelleténél tovább is elidőztem a tetoválásokat bámulva. Az ámulatomból egy halk kuncogás szakított ki. Ezt követően belemarkolt a fenekembe mindkét kezével, majd kaján vigyorral figyelte a reakciómat.

A nyaka mögött kulcsoltam a össze a karjaimat és közelebb hajoltam, majd újabb csókcsatába kezdtünk. Kezei a nadrágom, és nem sokkal később a bugyim alá vándoroltak, és aprót harapott az alsó ajkamba. Eltávolodtam, majd hirtelen felálltam és elkezdtem a szobám, pontosabban az ágyam felé húzni őt. Olyan igazi Dormeo matracos reklámbaillően bedőltünk az ágyba, majd ott folytattuk eddigi tevékenységünket. Nyelve hol az enyémet kereste, hol a nyakamat nyalta, míg kezei folyamatosan fedezték fel testem minden szegletét.

B A B A B Ó | ByeAlexOnde histórias criam vida. Descubra agora