32. rész (+18)

2K 83 0
                                    

Nagyon óvatosan próbálta belém helyezni, de bármennyire nedves voltam, nem jutott bentebb, úgyhogy közel húztam magamhoz és csókba feledkezve gördültünk egyet, így én lettem felül. Félénken nyúltam hozzá, majd apránként igyekeztem beleülni. Az eddigi próbálkozások után, most sokkal könnyebben ment, mivel úgymond én irányítottam, így tudtam, hogy mikor és merre mozduljak. Pár centi után már nem bírtam tovább és felemelkedtem, majd lassan ráültem, most viszont nem álltam meg. Szaggatva vettem levegőt, amikor a combom hozzáért a csípőjéhez, és ezt a mámort csak tetőzte kezeinek gyengéd simogatása. Még párszor fel-le mozogtam, majd megszorította a derekamat és az ágyra döntött. Adott egy apró puszit, majd kiszaladt a nappaliba. Már teljes harci készültségben, védőfelszerelésben tért vissza és nem vesztegetett egy percet sem, egyből rám vetette magát.

Miközben óvatosan mozgott, egy percre sem állt meg a puszilgatással és a simogatással, így időnként felkacagott, amikor meglátta a libabőrös hasamat, ahol körözött az ujjaival. Ezzel a mozdulattal hamar lentebb is haladt, így nem kellett sok ahhoz, hogy elöntse a testemet a gyönyör. Nem tudom pontosan mikor történt, mert csak az maradt meg, ahogy Alex koncentrál, hogy eljuttason a csúcsra, aztán a következő kép már csak a büszke vigyora. Még ki és becsúszott néhanyszor, aztán halkan lihegve dőlt mellém és hosszú, szenvedélyes csókot adott, majd fölém könyökölt és elmerültünk egymás tekintetében. Láttam, hogy boldog, mert még a szeme is mosolygott. Homlokát a vállamhoz döntötte, majd a fedetlen mellkasomra hajtotta fejét. Kezét az enyémre kulcsolta és a mutatóujjával dobolta a szívem ritmusát.

- Elég gáz lenne, ha azt mondanám "csak érted dobog!", nem? - nevettem fel.

- Csak egy kicsit - mosolygott ő is, majd megpuszilta mindkét mellbimbómat, aztán lassan haladt a nyakam felé.

Ismét édes csókot váltottunk, majd elindultam a fürdőbe, hogy rendbe szedjem magamat. Ez elég nehezen ment, mert a lábaim még mindig remegtek, ezen pedig Alex jót nevetett, így én csak hozzávágtam a földre hajított törölközőjét és vigyorogva igyekeztem ki a szobából.

Ma este már másodjára folyatom a forró vizet magamra, de most nem egyedül élvezem a lehulló cseppeket. Alex halkan kilopakodott, beállt mellém a kádba és átkarolva a derekamat húzott közel magához. Az állát a vállamra helyezte, aztán ácsorogtunk egy keveset a meleg zuhatag alatt, majd megpuszilta a nyakamat és kiszállt a kádból. Nemsokára én is csatlakoztam hozzá a nappaliban, ahol egy szál törölközőben folytatta a korábbi zsarus műsor bámulását, így csak leültem mellé és a vállára hajtottam a fejemet. Szerintem ezután cirka 2 perc alatt bealudtam, mivel az utolsó emlékem pár ordítozó angol zsernyák, akik egy füves gyereket állítanak elő, majd a következő, amire emlékszem, hogy megébredek az éjszaka közepén de már Alex mellkasán volt a fejem.

Reggel nyúzottan és eléggé elgémberedve ébredtünk, mert még az ágyamat sem mondanám a legkényelmesebb alvóhelynek, nemhogy a kanapét, ahol mindketten elpilledtünk. Bár én sose kávézok, mindig van itthon a csajok miatt egy rakat, így gyorsan lefőztem egy adagot Alexnek, aki így a csalogató illatra sétált be a konyhába.

- Mizu Szofi? - kérdezte kómásan, én meg azt hittem összepisilem magam, annyira szexi volt a rekedtes hangja.

- Jó reggelt! - vigyorogtam, majd elé tettem a kávét, mire csak mosolyogva bólintott.

- Szerintem megtartalak - nevetett erőtlenül.

- Akkor beváltam, mint "jó éjt ribi"? - rajzoltam macskakörmöt a levegőbe.

- Hogyne! Bár kicsit túlteljesítetted a "jó éjt ribis" szerepkört - vigyorgott kajánul, én meg csak a fejemet rázva sétáltam közel hozzá, majd egy hangos cuppanós puszit nyomtam az arcára.

B A B A B Ó | ByeAlexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora