50. rész (+18)

1.7K 67 1
                                    

Ujjaival gyengéden végigfésülte vizes tincseimet, majd az arcomat szorította tenyereivel és úgy csókolt, mint még soha. A folyamatosan zúduló víztől majdnem megfulladtam, így amikor elváltak ajkaink, hangosan levegő után kapkodtam. Bár én úgy éreztem mindjárt meghalok, Alexnek eléggé bejött ez a fuldoklós jelenetem, így kezeit lentebb vezette a nyakamhoz és újra csókolni kezdett. Mikor eltávolodott még jobban ziháltam, mint ezelőtt és nagyokat sóhajtva próbáltam visszatérni a jelenbe, ahol Alex egy újabb csókcsatába csábított.

Elhúztam Alexet a zuhatag alól és boldogan táncoltattuk nyelveinket tovább, majd gyengéden a falnak döntött. A hideg csempe miatt felszisszentem, amin jót kuncogott, így beleharaptam az ajkaiba, hogy abbahagyja a nevetést, de ez csak tovább ingerelte, ezért kezeivel végigsimított a testemen, így az összes, eddig lassan csordogáló vízcsepp eltűnt a mellkasomról és a derekamról. Kezeit a csípőmön pihentette, majd egyre közelebb jött, de nem adtam meg neki azt az örömöt, hogy ő irányítson.

Ellöktem magam a faltól és nyaka köré fontam karjaimat és hosszasan csókoltam mézédes ajkait. Az ujjaimmal a vizes hajába túrtam, majd elléptem tőle és lassan végigkarmoltam a mellkasát. Egyre lentebb értem, és amikor már nem bírta tovább az incselkedésemet, megszorította a csuklóm és újra megcsókolt. Én nem mentem bele a játékába, inkább letérdeltem és én kontrolláltam az ezután következő eseményeket.

Gyengéden pusziltam végig minden porcikáját, és a meleg víz ellenére egyfolytában libabőrös volt, így magabiztosan folytattam. Már többször is felhördült, így nem húztam tovább az agyát, de nem is várattam meg, ahogy azt eredetileg elterveztem, helyette egész férfiasságát a számba vettem. Ezen annyira meglepődött, hogy elhúzódott és kérdőn nézett rám, de én a combjaiba marva jeleztem neki, hogy most nem ő az aki irányít.

Most is ugyanolyan hirtelen tűnt el az egésze a számban, hogy hangosan nyögve nyugtázta a cselekedetemet. Ezután viszont lassítottam és ráérősen ismételtem a folyamatot, amit szintén ledöbbenve nézett végig. Szemei csak úgy ragyogtak, én meg kicsit kizökkenve a szituációból elképzeltem, hogy mennyire bénán nézhetek most ki az ő szemszögéből nézve, így elkaptam a tekintetemet, mielőtt egy pornófilm-forgatáson érezném magamat, aztán folytattam amit elkezdtem.

Mielőtt elment volna figyelmeztetett, amit eddig egyik pasim sem csinált, így megint elterelődtek a gondolataim. "Pasik". Vajon most Alex is az? Vagy majd csak az lesz? Vagy mi ez egyáltalán?! A valóságba végül a nyelvemre ömlő forróság hozott vissza, így már nem gondolkoztam egyéb ide nem illő dolgokról.

Óvatosan felsegített a zuhanytálcáról és apró puszikkal hintette végig a vállamat és a nyakamat, ami teljesen beindított, de ezt nem adhattam tudtára, ugyanis én dominálok ma este.

A zuhany alól kilépve egy törölközőt tekert rám, majd magára is és a szobába siettünk, ahol folytattuk a csókcsatánkat. Pihegve feküdtünk egymás mellett, majd a még mindig helyenként fellőtt, hangos tűzijáték roppanásait hallgatva és a tetőtéri ablakon át a színes fénycsóvákat figyelve aludtunk el.

Én megébredtem hajnalban és alaposan betakartam magunkat, majd legközelebb csak akkor tértem magamhoz, amikor ínycsiklandozó illatokat éreztem, így egyből elindultam az irányába. Bár igazából fogalmam sem volt mit hol találok, ugyanis annak ellenére, hogy Alex rengeteg időt tölt nálam, én még egyszer sem voltam itt.

B A B A B Ó | ByeAlexOù les histoires vivent. Découvrez maintenant