33. rész

1.6K 87 0
                                    

Ezután csináltam egy kis rántottát, de csak Alex evett belőle, majd elköszöntünk, mert sietnie kellett. Sajnos az elrohanása olyan jól sikerült, hogy utána 5 napig nem hallottam felőle, megint. Szombaton ugyanis véget ért az X-Faktor, így vasárnap 13:42kor kaptam egy "Mizu Szofi?" sms-t. Mivel kezdődött az órám, nem volt időm válaszolni, de nem is igazán volt kedvem, azután, hogy megint szó nélkül eltűnt.

Nem sokáig bosszankodtam emiatt, mivel a terembe becsődültek a tanítványaim és Eró is, akivel a közös reggaeton koreót csináljuk az évvégi gálára. Annyira jól sikerült az augusztus végi tánc párbaj, hogy ezt a témát hoztuk elő megint és erre épülnek a mozdulatok. Amikor mindenki elhelyezkedett elkezdtük a bemelegítést, majd az eddig tanult elemeket próbáltuk.

Az egyik legvagányabb és a "divatból sose ki nem menő" Gasolina dübörgött az egész tánciskolában. A lassú részeknél csak kóstolgatja egymást a fiú meg a lány csapat, majd jön az őrület és elindul a harc, ahogy egyre gyorsul a tempó. A diákok imádják ezt a stílust és teljesen odateszik magukat, pedig ez még csak a próba. Ahogy jön a pörgős rész, párokba állva folytatjuk a táncot, ehhez tanuljuk ma a koreográfiát.

- ... és befordul 1-2, hátranéz 3-4; csajok szexisebben, hódítsátok meg a srácokat! - kiabált Erick, közben a derekamat fogta, a következő lépés bemutatása miatt.

- Jobb lábbal indulunk, karodat lendíted, és jó mélyre tolod a popsit, gyerünk csajok! - adtam az instrukciókat én is.

Igaz a mozdulat megkívánta, hogy a fiúk keze deréktól combig kússzon, de Erick egészen szabadon végigsimított az egész testemen, ezzel egyidőben egyre közelebb húzott magához. Csak a fejemet ráztam, majd jött is a következő elem. Ekkor szembefordultunk egymással és úgy táncoltunk tovább. Megfogta a nyakamat majd az államra csúsztatta kezeit, én meg hunyorogva figyeltem a szemeit, amikből sugárzott a szenvedély. Ha egy hülye mexikói szappanoperában lennénk, akkor a következő pillanatban vadul egymásnak esnénk, de ez még mindig csak a tánciskola, ahol Erick a kollégám.

Lazán beletúrt a hajamba és a nyakamat megfogva forgatott meg. Keze ismét elindult fentről lefelé, majd elidőzött kicsit a fenekemen. Nem csoda, hiszen akkor volt egy tipikus seggrázós rész, ami nem maradhat ki a koreóból. Aztán ismét szembe kerültünk, de a zene egyre halkult, így véget ért a szám, és kénytelen volt elengedni.

- Akkor az új résztől! Egy, két, há' és! -  utasította a diákokat, aztán újra elpróbáltuk a friss lépéseket.

Még pár apróbb korrigálás után egyben eltáncoltuk az eddig tanultakat és megtapsolva az egész csapatot zártuk le az órát. Miután mindenki kiment a teremből, Erick közelebb lépett és magához húzott.

- Jó lesz ez Hermosa! - mondta, majd belepuszilt a hajamba.

- Remélem, mert jobban izgulok, mint az első versenyemen - nevettem fel.

Még pár másodpercig szótlanul néztünk mélyen egymás szemébe, majd végül ő törte meg a csendet.

- Ráérsz holnap? - kérdezte nagy vigyorral az arcán.

Már kezdtem volna bólogatni, amikor egy ismerős férfi hangja töltötte meg a termet.

- A holnap sajnos nem jó - mondta Alex az ajtóból.

Erick csalódottan szakította meg az ölelésünket, majd kiviharzott a teremből.

- Szia! - kiáltott utána Alex.

- Ne bunkózz már vele! - szóltam Alexra.

- Nem válaszoltál az sms-re - terelte a témát, de nem hagytam annyiban.

- Jól esett így lekezelni őt?

- Öhhmm... Igen - vigyorgott, mire csak a szememet forgattam.

Gyorsan lekaptam a pólómat és nyúltam volna a másikért, amikor Alex a csípőmre csúsztatta kezeit és visszább húzott, hogy ne érjem el a felsőmet.

B A B A B Ó | ByeAlexOnde histórias criam vida. Descubra agora