Honnan jutott eszébe, hogy még létezem?? Vagy lemondta a "Karácsonyi Kurva", és kellett valami pótlék, vagy mi a francért jutottam eszébe?! És honnan tudja, hogy a vacsorán voltam? És honnan tud az ajándékozásról?
- Lincu, mi a szar? - ordítottam a telefonba.
- Szia, és köszönöm jól vagyunk, neked is boldog karácsonyt Zsófia. Mi a picsa bajod van? - szólt bele ő is idegesen.
- Mit szervezkedtél ezzel a fasszal megint?
- Milyen fasszal? Alexszel? Nem beszéltem vele a mozis hülyeségetek óta!
- Akkor mégis honnan tudja, hogy mit csináltam tegnap?
- Kérdezd meg Sacit! - csapta rám a telefont én meg egyből tárcsáztam Sacit.
- Saci! Ne haragudj, hogy zavarlak! Boldog Karácsonyt!
- Szia! Neked is Boldo...
- Nem tudod, hogy Alex honnan tudja, hogy mit csináltam tegnap?
- De. Tőlem - mondta lazán.
- De miért? - kérdeztem ledöbbenve.
- Mert megkérdezte, én meg válaszoltam.
- De mi van az ajándékkal?
- Milyen aján... Jaaa, na hogy tetszett? - nevetett hangosan.
- Szerinted ez vicces?
- Őszintén? Szerinte eléggé besavanyodtál és elfeljtetted, hogy milyen amikor valaki viccel! Igen, szerintem rohadt vicces, de nem ez a lényeg! Megkeresett engem, hogy szeretne Karácsonykor meglepni, de nem akarja csak úgy odaadni a csomagot, aztán felhívta Angélát és nem tettek bele az ajándékozós húzásba, megcsinálta ezt a cd-t, tele nyálas dalokkal meg romantikus cover-ökkel, CSAK NEKED, utána becsomagolta, elintézte, hogy ott várjon rád a CD a munkahelyi karácsonyi vacsorádon és te ilyen hálátlan vagy! - zúdította rám a gondolatait egy szuszra.
- Hálátlan? - kérdeztem vissza erőtlenül, de nem vártam meg a választ, csak kinyomtam a telefont, kikapcsoltam, majd leültem a kanapéra.
Magam elé vettem a maradék mézeskalácsot és elkezdtem magamba tömni a csillagokat meg a fenyőfákat, mintha ez segítene bármit is ebben a szituációban. A fehér porcukros máz nem a legfinomabb, ha a liternyit sós könnyemmel eszem meg, így a szememet törölgetve folyamatosan szipogva játszottam le az agyamban újra és újra Saci mondatait.
Nem lehet az egész ennyire egy idióta filmszerű szar, hogy 'ó de kedves ez az Alex, elintézi, hogy a munkahelyi ajándékozáson az ő ajándékát kapd meg, milyen romantikus...'. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy ezt tényleg megcsinálta. Nem tudom elhinni, hogy ezt mindet csak azért, hogy meglepjen. Persze most ezeket átgondolva sírva kéne a karjaiba rohannom, hogy mekkora hősszerelmes, egy igazi lovag, de még mindig nem érzem úgy, hogy normális amit csinál.
Igaz, hogy a leghosszabb kapcsolatom 10 hónapig tartott, így nem igazán vagyok tapasztalt ilyen téren, de nem hiszem el, hogy ennek így kell lennie. Mármint nyilván valakik szeretik megtartani a szabadságukat, de szerintem nem normális, hogy eltűnik hetekre, utána 4 hónapra, aztán megint napokra és a semmiből megint előbukkan. Ráadásul Karácsonykor. Ez a legnagyobb érzelmi zsarolás a világon. Még én érezzem magam szarnak, mert ennyit vesződött azzal, hogy ezt megcsinálja, én meg nem értékelem, meg hálátlan vagyok... A csajok is elmehetnek a francba, hogy mellette állnak! Szép kis barátnők.
A gőzölgő forró csoki mellett próbáltam elterelni a gondolataimat, miközben a háttérben ment a Télapu, de nem bírtam koncentrálni. Visszakapcsoltam a telefont, és miután magához tért, sorra ugrottak fel a Karácsonyi jókívánságok, meg persze Linda meg Sára bocsánatkérése. Azt megjegyzem, hogy zárójelben még odabiggyeszették, hogy ne legyek már hisztis picsa, meg hogy keressem meg Alexet.
VOUS LISEZ
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfiction„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...