Bármennyire akarta, nem sikerült elérnie, hogy a mai estémet elrontsa, így csak megtöröltem a kezemet és visszasétáltam a többiekhez. Épp Bruno Mars legújabb száma szólt, amire mindenki üvöltött, így én is hamar visszarázódtam a korábbi hangulatomba. Mikor már állni se tudtam a sok ugrálástól és tánctól, akkor leültem az asztalunkhoz és onnan figyeltem a többiek fogyhatatlan jókedvét.
Gyorsan megnéztem hány óra van, de úgy látszik ez a 4 másodperc pont elég volt Rétának, hogy átvegye a helyemet Alex karjaiban. Elindult a Swalla, ami köztudottan a 2017-es év twerk dala, így akár tetszett, akár nem, Réta egy komplett koreográfiát nyomott az egész dalra. Ez annyira nem is lenne gáz, bár még mindig nagyon alpári ez a stílus, ami igazán felháborított az az, hogy Alex milyen nagy örömmel figyelte a produkciót, a nem kis mennyiségű vodka után, amit az este folyamán megivott.
De mivel rá nem lehet haragudni, ezért csak mély levegőt vettem és csak vártam, hogy a számnak vége legyen. Nem is tudom már, hogy miből gondoltam, hogy ez majd azt jelenti, hogy a kis Margaréta is lekopik róla, mert a következő számra ugyanúgy folytatta a vonaglást. Szerencsémre nem csak nekem tűnt fel az, hogy mennyire gusztustalanul viselkedik, így vigyorogva néztem végig, ahogy Balázs elküldi a picsába. Na jó, nem oda, de a pulthoz igen, egy új körért, majd közelebb hajolt Alexhez és mondott neki valamit, ami után mindketten az én irányomba néztek. Alex bólintott, aztán visszasúgott valamit Balázsnak és elindult felém.
A következő képsorok nem csak a nyugalom megzavarására voltak alkalmasak, de olyan szinten felcseszte Rétácska az agyamat, hogy azt hittem nem éli meg a holnapot. Mint egy tökéletesen megrendezett filmben, ő jött a kis tálcájával és mit ad Isten, TELJESEN VÉLETLENÜL Alexre borította az összes pohár tartalmát, mert ő megbotlott az egyenes padlón... Ezek után jött a tipikus, "jaj hadd segítsek letörölni" jelenet, de nem engedhettem meg magamnak, hogy kiakadjak, mert ezzel a kis ribanc nyert volna. Én csak műmosolyt erőltettem az arcomra, mintha annyira mulatságos lenne a kis béna lányka szerencsétlenkedése, majd intettem Alexnek, hogy jöjjön ide.
Ő idegesen ehelyett a mosdók irányába indult, úgyhogy gondoltam megoldja egyedül, én pedig a korábban kikért narancslevemet iszogattam. Mivel már 4 óra is elmúlt, sejtettem, hogy ezután a kis incidens után elindulunk haza, így nyugodtan ücsörögtem a kényelmetlen széken, de Alex több mint negyed órája nem jött, ezért én is a wc-k felé vettem az irányt.
- ... meg amúgy is elpofáztam, hogy vége, mi a szart nem értesz ezen? - hallatszódott a férfi mosdóból Alex hangja.
- Nem is hozzád való, tök komoly meg búvalbaszott... Egyébként meg gondolkoztál volna január meg februárban, akkor jó voltam kúrogatni, mi?
- Na elég... - zárta rövidre a vitát Alex, és épp volt annyi időm, hogy beslisszanjak a női mosdóba, mielőtt kiért volna a folyosóra.
Csak bámultam a tükörbe, és gondolkoztam.
ESTÁS LEYENDO
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfic„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...