31. rész (+18)

2.2K 89 1
                                    

- Tényleg azt akarod, hogy legyek én az első? - nézett rám komolyan két csók között.

- Kérlek! - mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam a szájára, aztán a homlokomat az övének döntöttem.

Az eddigi vad és heves csókjainkat felváltották a gyengédek, és minden mozdulata óvatos és lassú lett. Úgy simogatott, mintha én lennék a legnagyobb és legféltettebb kincs a világon, és úgy vigyázott rám, mint egy porcelánbabára. Komótosan vette le rólam a nadrágomat, majd visszafele úton apró puszikat hintett mindkét lábamra. Hosszú ujjaival simított végig a testemen, egészen a pólóm aljáig, majd lassan bekúsztatta kezét a felsőm alá. Gyengéden masszírozta a mellemet, majd levette a pólómat is. Akarata ellenére széles vigyor jelent meg az arcán, amikor már csak egy bugyiban feküdtem előtte. Persze ezt látva egyből kuncogni kezdtem, mire teljesen elpirult, pedig azt hittem, hogy ő ilyenre nem képes.

Újból az arcomhoz hajolt és megcsókolt, majd az ujjai levándoroltak az egyetlen ruhadarabomig, ami még a testemet fedte. A köldököm után megtorpant egy kicsit és megint úgy nézett rám, mint akit meg kell erősíteni, hogy helyesen cselekszik-e. Ezért eléggé szégyenkezve éreztem magamat, mert hiába az én döntésem volt eddig "tartogatni magamat" azért mégsem vagyunk már 16 évesek, nincs itt szó semmiféle "Jaj biztos? Ígérem, hogy nem fog fájni" dologról, szóval nem is akartam, hogy úgy kezeljen, mintha a 10 évvel ezelőtti szalagavató estjén lennénk. Válaszul csak megcsókoltam, ezért bátran haladt tovább, majd újra megállt, amikor a hideg ujjai miatt összerezzentem.

Újabb csókra csábítottam, így folytatta, amit elkezdett. Lassan simogatott, én meg egyre kevésbé tudtam tűrtőztetni magamat, így egy aprót nyögtem a szájába, a csókunk közepén. Mintha ez valami 'bejutás a következő szintre' hang lett volna, lassan lentebb csúsztatta az középső ujját, ami igen könnyedén ment neki, majd óvatosan dugta be, szinte milliméterről milliméterre.

Fölösleges titkolni, mert nem vagyok egy szende kis ártatlan picsa, nyilván boldogítottam én magamat az évek során, de Alex hosszú és férfias ujjai nagyon különböznek az én vékony és rövid ujjaimtól, így már pár centi után teljesen máshogy reagáltam, mint ahogy eddig. Igaz a korábbi 6 próbálkozó srácból 2 jutott el idáig, de nem sikerült a csúcsra jutattniuk, viszont ahogy egyre mélyebbre csúszott az ujja, éreztem, hogy nem fog sokáig tartani, amíg eljön a gyönyör.

Amikor úgy látta, hogy ezt már megszoktam, becsúsztatta még egy ujját, mire vadul beleharaptam az alsó ajkába. Felszisszentett, de nem hagyta abba, sőt egyre erőteljesebben játszadozott lent, ami miatt levegőért kapkodtam. Már azt hittem, hogy egy másodperc múlva elmegyek, amikor lassított a tempón és kihúzta az ujjait, majd legörgette a bugyit rólam. Válaszul végigsimítottam egyik kezemmel először a mellkasán, aztán a csípőjén, míg a másik kezemmel a hátába mélyesztettem körmeimet, majd egy gyors mozdulattal lerántottam róla a törölközőt.

Fészkelődött egy kicsit, majd amikor megtalálta a tökéletes pozíciót, akkor megfogta férfiasságát és apró köröket írt a csiklómon vele. Mindennél jobban kívántam őt, így a számat megnyaltam és beharaptam, majd vártam, hogy végre megtörténjen ennyi év után. Az egyik lábamat fentebb húztam, hogy még könnyebben férjen hozzám, majd a nyakára vezettem a kezemet és vártam a varázst.

B A B A B Ó | ByeAlexOù les histoires vivent. Découvrez maintenant