- Aztán nagy a szád, hogy ilyen csajom vagy meg olyan, meg nem állítasz le amikor rád mászok, de azt érzem, hogy nem jó amit csinálok... Soha nem volt még ilyen baszki - meredt maga elé értetlenkedve.
- Most kajak azt a szart akarod elhitetni velem, hogy nem volt még olyan, aki nem tette szét a lábait neked egy csettintésedre? - kérdeztem, nem éppen a mondanivalójára reagálva.
- Na, megragadt a lényeg, látom... Egy este 200 kiscsajt is ágyba vihetnék... Pontosan! De TE nem vagy ilyen - ismételte meg a film előtti véleményét.
- De nem értem... Most tényleg az a baj, hogy nem vagyok könnyenkapható?
- Ez a legjobb, de tőlem meg kurvára távol áll a teperés meg a romantikus szarok - forgatta szemeit.
- És azt hiszed, hogy nekem ezek kellenek? - néztem rá kíváncsian. - Mármint csak azért kérdezem, mert még magamról sem tudom eldönteni, hogy kell-e a giccs vagy a taplóság jön be... - gondolkoztam el.
- Óó, a lófaszt... Azért azt csak tudod, hogy úgy volt-e könnyebb becserkésznie valakinek téged, hogy előtte vacsorázni vitt vagy csak a parkolóban megfektetett - ráncolta a szemöldökét.
- Háát... Nem igazán vitt senki vacsorázni - merengtem el.
- Akkor étterem helyett csak simán beakasztották a parkolóban - tért vissza az előző példájához.
- De köcsög vagy! SOSE volt ilyen! - háborodtam fel.
- Akkor csak leszoptad őket, na... - helyesbített az előző állításán.
- Alex - szólítottam meg erőtlenül, pedig legszívesebben leordítottam volna a fejét.
- Tudtam én, hogy innen fúj a szél...! Szóval a bunkó csávók jönnek be - vigyorgott, mert úgy érezte ő nyert.
- Fogalmam sincs, mert soha nem volt még egyikhez sem szerencsém... - mondtam halkan, mikor realizálódott bennem is a dolog.
- Hülyeség! Attól, hogy még voltak faszkalapok a múltadban, az nem azt jelenti, hogy elfelejtheted őket. Ami történt, megtörtént - vágta hozzám a bölcsességét.
- Nem voltak... - ellenkeztem, majd hangosan felnevetett.
- Persze... Rólad forgatták a Negyven Éves Szűz filmet is, nem? - fogta a hasát a nagy hahotázásban a Steve Carell vígjátékra utalva.
- A 28 éveset biztosan... - fakadt ki végül belőlem az igazság.
- Na jó... Most már teljesen elvesztettem a fonalat. Jobb lesz, ha megyek - állt fel majd elsétált az ajtóig.
- Jó éjszakát Szofi! - intett a liftet várva.
- Szép álmokat Alex! - köszöntem el én is, majd elöntött egy déjà vu érzés.
Becsuktam az ajtót és egyből a mai este beszélgetését játszottam le magamban újra és újra. El se hiszem, hogy elmondtam ByeAlexnek, hogy még nem voltam senkivel. Mi a szar ez az egész? Egy 14 évesekről szóló film sem ilyen elcseszett... Az egy dolog, hogy sose engedtem a közelembe egy fiút sem, mert csak azt láttam magam körül, hogy hányszor sírtak a csajok, de miért kellett ezt megosztanom egy vadidegen emberrel, aki nem mellesleg egy kibaszott híresség. Nem vagyok normális.
Gondolataimba és szánalmas életem problémáiba temetkezve aludtam el, aztán reggel ugyanolyan kedvtelenül keltem, mint ahogy elaludtam. Elindultam az úszásra, de nem tudtam kiverni a fejemből a történteket, így elhatároztam, hogy körbetelefonálom a csajokat, hogy mit gondolnak a dologról.
- Na mizu ribi? - vette fel a telefont Lincu.
- Hallod, nem vagyok normális... - kezdtem bele a mondandómba, majd miután elmeséltem mindent neki, csak felnevetett.
- Szűz vagy. És? Nem találtad meg azt a srácot, aki megfelelő. És? Mi köze van az egésznek Alexhoz? - értetlenkedett.
- Csak annyi, hogy tudja...
- És??? - tette fel az újabb idegesítő kérdést.
- Minek mondtam el? Elég, hogy ti tudtok a nyomorúságos szerelmi életemről, minek mondtam el egy énekesnek?
- Mert beszélgettetek és kijött rá a lépés. Ennyi. Miért, ha azt hazudod, hogy szexistennő vagy és továbbmegy este, akkor majd az ágyban árultad volna el, hogy 'jaj, nekem te vagy első', mint egy 15 éves kis picsa? - röhögött.
- Jól van na, értem mit mondasz, de akkor is szarul jött ki. Ráadásul utána egyből lelépett, úgyho...
- Óó... Lelépett? Akkor tényleg elcseszted - nevetett még mindig.
- Linda!!! - mordultam fel, de végül én is elnevettem magam a szerencsétlenségemen.
YOU ARE READING
B A B A B Ó | ByeAlex
Fanfiction„Rutkovszki Zsófi éli a szeleburdi és pörgős mindennapjait, ám a bulikkal telített életét egy közismert férfi egyik másodpercről a másikra átírja." Két szó: BYEALEX. Fanfiction. Szerintem nem kell többet hozzáfűzni... Olvassátok szeretettel és kív...