GELECEK BÖLÜMDEN KESİT :)

5.3K 198 17
                                    

Merhaba canlarım 💕

Bir parmak bal çalayım ağzınıza dedim 🍯😀

Multimedya : Elif & Barış / temsili


♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Bir taraftan da film izliyorlardı. Aslında güzel ama bir o kadar da acıklı bir aşk filmi! Barış'a kalsa aksiyon tercih ederdi ama film seçimini Elif yapmıştı. Filmdeki ağır duygusal sahnelerden etkilenen Elif de neredeyse filmin başından beri ağlıyordu.

Barış bu duruma bozulsa da oyunbozanlık yapmadan izlemeye devam etti. Ama filmin sonunda çiftlerden kadın olanın öleceğini anlayınca daha fazla dayanamayarak hızla kapattı filmi. Bu kadar da yeterdi ama!

Elif burnunu silerken birden siyah ekrana baktı sonra da Barış'a çevirdi bakışlarını.

"Barış yaa bitmedi ama daha! Neden kapattın şimdi? En heyecanlı yerindeydi." diye söylenirken bir taraftan da gözlerinden yaşlar şıp şıp damlıyordu.

Barış baş parmağıyla gözündeki yaşları sildi. Sonra öptü sildiği yerleri. Yüzünü okşadı usulca.

"Yeter artık ağladığın Elif! Ben senin tek gözyaşına kıyamazken sen bir saattir şu saçma sapan film için kendini heba ettin. Kusura bakma da yeter ama artık!  Hem beğenmedim de zaten. Kötü biten bir aşk hikayesi bana göre değil. Aşklar mutlu sonla bitmeli. Sonunda ayrılık olunca sevmiyorum." dedi kaşlarını havaya kaldırarak.

"Unutma ki Barışcığım ayrılık da sevdaya dahildir!" dedi Elif tamamen espri yapmak amacıyla gülerek.

Ah Barış'ın yüreğini nasıl bir telaşa sürüklediğini bilse söyler miydi hiç öyle şeyler? Tam da yüreğini sıkan o konu yine gelmiş yerleşmişti tüm benliğine. Ayrılık demişti! Sevdaya dahil demişti!

Elif Barış'ın öylece durmuş ona korkak gözlerle baktığını görünce şaşırdı bir an. Sonra kıkırdayarak kedi gibi sokuldu ona.

"Yaa Barıış korktun mu sen? Yaa kıyamam amaa..." dedi bir bebeği severmiş gibi sesini incelterek. Sonra iç çekti ve daha ciddi bir tonda onun gözlerine bakarak konuştu. "Korkma! Ben zaten sana geç kaldım. Nasıl bırakabilirim seni?"

Barış'ın bu sözlerle yüreğine su serpildi. Yine aynı şey olmuştu işte! Onun derdi de dermanı da Elif'ti! Kalbini cayır cayır yakmış, daha iki dakika olmadan o yangını bir sözüyle söndürmüştü. Tüm benliği onun ellerindeydi. Ona esirdi işte başka açıklaması yoktu!

Hemen heyecanla büyüyen gözlerini onun yeşil gözlerine dikti. Aşkla ama yine de korkarak baktı!

"Gerçekten mi? Söz ver bana! Söz ver Elif o zaman! " dedi hızlı hızlı.

Elif tek kaşı havada baktı ona. Neden bu kadar heyecanlanmıştı ki!

"Bu ne telaş Barışcığım? Daha dün bir bugün iki bir kabahat mi işledin yoksa sen bakayım?" dedi. Sonra burnunu havaya dikti. "Söz vermiyorum canım! Affedemeyeceğim bir şey yaparsan gözünün yaşına bakmam!" diyerek onu tehdit edercesine parmağını salladı.

Barış diyecek bir şeyi olmadığı için onu kendine doğru çekip gıdıklamaya başladı. Çok kolay gıdıklandığını ve bundan pek de hoşlanmadığını iyi biliyordu. Onun hakkında neredeyse herşeyi bildiği gibi bunu da biliyordu.

"Sen gel bakayım şöyle küçük hanım! Demek söz veremezsin hee! Ben de seni nasıl gıdıklarım gör o zaman!" dedi ve parmaklarını onun karnında hareket ettirerek gıdıklamaya devam etti.

İki büklüm olan Elif üstüne eğilen Barış onu gıdıklamaya devam ederken nefes nefese bağırmaya başladı.

"Barııış yaaa ahahahah yaaa bırak ahahahah ya valla ahaha çatlarım bak yaaa ahahahah kes şunu Barııışş aahahahaha bırakk ahahhah yaaa barıııış ahahah hani kıyamazdın ahahah ay yaaa aahaha kıyamazdın sen bana ahahah pis yalan ahahaha yalancıı ahaha"

Barış bir anda durdu. Onun üzerine doğru eğilmiş yüzüne çarpan ılık nefesini hissederek gözlerini ona dikti.

"Kıyamam Elif'im! Kıyamam sana ben! Sen benden de ötesin be! Şu canımdan ötesin! Daha ötesi var mı? Eğer bir gün benden gidersen ölürüm ben! Anlıyor musun? Sen yoksan ben de yokum! Her ne olursa olsun benden sakın gitme tamam mı? Gidersen ölürüm ben!"

Elif onun birden ciddileşen yüzüne ve korkuyla bakan gözlerine odaklandı.

"Barış neyin var senin? Bir yere gittiğim yok. Neden sürekli bunu söylüyorsun bana? Korkutuyorsun beni."

Barış ona cevap vermedi. İç çekerek burnunu onun burnuna sürttü.

"Çünkü seni çok seviyorum gözümün nuru. Çünkü ben bu olanlara hala inanamıyorum.  Sanki bir rüyanın içindeyim de birazdan uyanacağım diye korkuyorum. Bir gün elimden kayıp gidersin diye aklım gidiyor. Dayanamam ben buna anlıyorsun değil mi?"

Elif uzandığı yerden üstüne doğru eğilmiş olan adamın boynuna kollarını dolayarak onu kendine çekti. Yanağını usulca onun yanağına sürterek kendine yapıştırdı. Boynundan gelen kokuyu içine çekti.

"Barış... Barış ben sana aşığım." diye fısıldadı.

Barış ilk defa duyduğu bu sözle kafasını kaldırıp ona baktı.

"Ne dedin sen?" dedi alnını kırıştırarak. Doğru mu duymuştu?!

"Duydun işte." dedi Elif cilveli bir ses tonuyla onun saçlarını parmağına dolayarak.

"Bir daha söyle!" dedi Barış emreder tonda.

Elif onun başını biraz daha kendine çekerek kulağına usulca fısıldadı.

"Sana aşığım Barış. Çok çok aşığım!"

Barış iç çekti. Kafasını daha da ona gömerek "Barış kurban olsun sana! Barış sana kurban olsun!" diye haykırdı içindeki mutlulukla.

****

Görüşmek üzere!

Öpüldünüz 😘

Sizi seviyoreee🌸🌸

1kitapkolik :)

KALBİM SEN DEDİ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin