KESİT🌼

2.5K 104 88
                                    


Merhaba canlarım ❤️

Söz verdiğim üzere minnak bir kesit bırakıyorum size.🤩

Bölüm Perşembe gelecek. 🌸

Bu arada 150k olmuşuz. Cansınız.🎊🎉

Keyifli okumalar.😘😘

*******

Kafası bomboştu sanki. Düşünme yetisini kaybetmiş gibiydi. Barış'tan bir parça mı vardı içinde? İkisine ait küçük bir parça. Aklından anlık geçen bu düşünceyle eli karnına gitti. Sonra kendine gelip burnundan kesik bir nefes vererek kızdı kendine. Ne saçmalıyordu Allah aşkına!?

Yine sessiz adımlarla odadan çıkıp Neşe'nin odasına gitti. Kapıyı açıp yanına ulaşana kadar asır geçti sanki. Çok erken bir saat olduğu için Neşe derin uykudaydı doğal olarak. Ama Elif bunu umursamayarak onu sarsmaya başladı.

"Neşe , uyansana! Ya uyan diyorum sana. Uyumanın sırası mı şimdi?"

Neşe zorlukla gözlerini açarak ona bakmaya çalıştı.

"Kızım sabah sabah manyak mısın ya? Git başımdan uyuyacağım ben. " diye çatallı çıkan sesiyle mırıldandı.

"Kızım kalk valla su dökerim başından aşağı." diye cırladı Neşe. Sonra dudaklarını birbirine bastırıp sesinin ayarını düşürerek "Bağırtma beni! Kalk diyorum sana." dedi.

"Offf... Offf Elif manyak mısın nesin kızım? Kargalar kahvaltısını yapmadan dikilmiş başıma. Git kocanla uğraş ya!" diye söylendi Neşe gözlerini ovuşturarak.

Elif ayağa kalkmış odanın içinde bir ileri bir geri volta atıyordu. Yumruk yaptığı elinin içindeki testi de sıkı sıkı tutuyordu.

"Hep senin yüzünden Neşe! Kafamı karıştırdın. Aldın o testi elime tutuşturdun. Ne oldu he? Başın göğe mi erdi?" diye kendi kendine söyleniyordu.

Neşe üstündeki pikeyi kaldırıp yatağın üzerinde oturur pozisyonda esnerken ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Kuzum, derdin ne Allah aşkına?" diye sordu meraklı bir ifadeyle.

Elif hırsla yanına gelip testi onun gözünün önüne tuttu.

"Şuna baksana! Çift çizgi oldu bu. Lütfen bu bozuk de bana. Bu ne demek ya?" dedi hala sindiremediği gerçekle.

Neşe testi görünce gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Ne? Ne dedin sen?" dedi gözlerini kısarak. "Çi-çift çi-çizgi mi de-din? "diye kekeledi şaşkınca. Sonra gülmeye başlayıp "Oha! Teyze mi oluyorum ben şimdi? Nasıl ya?" diye kendi kendine konuştu.

O da aslında beklemediği bu gerçeği idrak etmeye çalışıyordu.

Elif ona sinirli bir ifadeyle bakarak "Hep senin yüzünden Neşe! Şu lanet şeyi..." deyip elindeki testi yatağın üzerine fırlattı. "Şunu alıp benim kafamı karıştırdın hep. " derken nefes alış verişleri birbirine karışmıştı.

Neşe ona kınarcasına bakıp burnunu kıvırdı.

"Tövbe estağfurullah." dedi cık cıklayarak. "Senin yüzünden demez mi bir de? Şimdi bir şey diyeceğim olmayacak." deyip kıkırdamaya başladı.

Bu Elif'i daha da sinirlendirdi. Dişlerini sıkarak sessiz tutmaya çalıştığı sesiyle "Aagghhhh" gibi sesler çıkardı.

*******

Doktor Elif'in karnına soğuk jeli sürerken "Soy adınız Sancaktaroğlu. Ali Sancaktaroğlu'nun gelini olabilir misiniz?" dedi gülümseyerek. "Yoksa sadece soyadı benzerliği mi?" diye sordu.

KALBİM SEN DEDİ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin