Merhaba canlarım❤️
Multimedya : Irmak Arıcı-Mustafa Ceceli / Mühür 😢
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.😘
Keyifli okumalar.💕
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
Barış elindeki işi yeni tamamlamış ve kafasını kaldırıp karısının fotoğrafına bakıyordu. Yüzünde yorgun olsa da ne kadar mutlu olduğunu gösteren bir gülümseme vardı. Bugün son sınavını verecek olan karısıyla artık daha sık vakit geçirebilecekti.
Onu aramak üzere telefonuna uzansa da sınav saatini bilmediği için vaz geçti. İç çekerek önündeki çayından bir yudum içip tekrar bilgisayarın ekranına çevirdi bakışlarını.
Tam o sırada kapı tıklatıldı ve içeriye Ahu girdi. Barış sorarcasına bakınca bir şey sormak istediğini söyledi. Barış içeriye giren kadında bir tuhaflık olduğunu fark etti. Yorgun gözüküyordu.
Zavallı Barış, başına geleceklerden bihaber üzüldü bile ona. Çok çalışıyor, yoruluyor diye düşündü. Hatta ona bir kaç gün izin vermeyi bile düşündü o an.
Masanın önüne gelen Ahu yanındaki koltuktan düşmemek için destek alınca hemen fırladı. Bu istem dışı bir şeydi. Düşmemesi için koşmuştu yanına.
Oturmamakta da ısrar eden kadını tutup destek oldu. Omuzlarından kavrayarak oturmasını sağlamaya çalıştı. Ama kadın onu duymuyor olmalıydı ki iki büklüm kalmıştı.
Ondan sonra oldu ne olduysa! Barış anlamadı! Barış tepki veremedi! Barış şok oldu!
Bilse kalkar mıydı o lanet olasıca koltuğundan! Bilse gider miydi hiç o kahrolasıca kadının yanına!
Hatırladığı kulaklarına dolan karısının hayran olduğu o sesi ve hiç anlamadığı bir anda dudaklarına kapanıp midesini bulandıran o başkasının nefesiydi.
Ahu bir anda dudaklarına kapanınca kısa süreli bir şok yaşayıp öylece kalakaldı. O kadar ani yapmıştı ki bunu ne olduğunu bile anlayamamıştı Barış. Onu ittirebilirdi. Ama o yaşadığı şokla onun omzunu kavrayan ellerini bile çekmeyi akıl edememişti. Kocaman açtığı gözleriyle, bulanan midesiyle öylece kalakalmıştı.
Peki ya Elif'in sesi? Elif'in sesinin ardından yere düşen bir şeyin sesi... Barış'ın kulağındaki uğultunun sesi... Tüm sesler birbirine karışırken Barış hızla çekilip Ahu'yu ittirdi. Bunların hepsi sadece bir kaç saniye içinde oldu. Ahu pişman bakışlarla öylesine masum görünmeye çabalıyordu ki sanki hiç bunu planlamamış, sanki tüm bunlar bir anda olmuş gibiydi.
Barış öfkeyle Ahu'nun gözlerine öldürücü bakışlarını saplarken "Sen ne yaptığını zannediyorsun? " diye böğürdü adeta. Evet, böğürdü. Çünkü bağırdı demek bu duruma yetersiz kalırdı. Şaşkın, çaresiz, öfkeli bir sesle boğazını yırtarcasına haykırdı. Adeta içinde vahşi bir hayvan varmışçasına yırttı boğazını.
İşaret parmağını ona doğru sallayarak "Burada bekle lanet olasıca! Elif'e herşeyi anlatacaksın! Burada bekle!" diye bağırıp kapıya doğru koştu.
"Eliiiff." diye inledi.
O sırada seslere koşan Murat da kapıdan giriyordu, çarpıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SEN DEDİ (TAMAMLANDI.)
RomanceHayata dair büyük umutları olan, en büyük hayali üniversite okuyup meslek edinmek ayaklarının üzerine sağlam basmak olan, Karadeniz kadar hırçın, dik başlı ve inatçı, güzeller güzeli çimen gözlü, henüz 19 yaşında bir genç kız, Elif... Daha küçücükke...