Kız mı, Erkek mi? (Bölüm 96)

4.5K 198 102
                                    

Merhaba canlar,🤗

Multimedya : Yalın - Hele Bi Başla 🎶

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.😍

Okumaya başlamadan önce tahminlerinizi alayım. Acaba efsane çiftimizin bebişleri kız mı, erkek mi? 🤔

Keyifli okumalar.💕

💫💫💫💫💫💫

Aradan geçen haftalar Barış ve Murat için yoğun iş temposuyla geçerken, diğerleri için de okulların başlamış olması sebebiyle aynı derecede yoğun ve stresli geçmişti.

Tabi Bora hem çalışıp hem okuduğu için ona 24 saatin yetmediğini söylesek daha doğru olur. Ama yine de her zamanki gibi motive bir şekilde, halinden gayet memnun geçmişti günleri. Neyse ki okuduğu bölümü seviyordu da ona zorunluluk değil de zevkle yaptığı bir iş gibi geliyordu ders çalışmak, okula gitmek. Bu bölümü okumak için nelerden vaz geçtiğini hatırlayıp daha çok motive oluyor  ve aynı zamanda da hayatına kattığı sağlam dostlar için, sevdiği kız için şükrediyordu. Şikayet ederse şımarıklık olacağını biliyordu.

Yine akşamına barda üç saatlik programı olmasına rağmen eve gidip dinlenmek yerine Murat, Barış ve Atalay ile buluşmuş, bir kafede bir şeyler içiyorlardı. Son on gündür ortamda Barış varsa konuşulan yegane konu tabi ki bebeğinin cinsiyetinin ne olduğuydu. Elif'in hamileliği on altıncı haftayı bitirmişti ama inatçı bebek hala cinsiyetini göstermemişti.

"İnadı kime çekti acaba?" dedi Murat gülerek.

Barış da güldü. Tabi ki annesinin dillere destan inadını bilmeyen yoktu.

"Kesin kız ya. Ben hissediyorum, valla. " dedi Barış yine yüzündeki tebessümle. İçi her düşündüğünde kıpır kıpır oluyordu.

"Kız kız dedin, erkek olursa ne yapacaksın bilmem?" dedi Atalay sırıtarak.

"Ne yapacağım oğlum ya? İçime öyle doğuyor diyorum sadece. Erkek de olsa baba-oğul neler yaparız neler. Sağlıklı olsun da gerisi boş. Bakmayın siz benim sürekli kız dediğime." dedi Barış suratına yapışan gülümsemesiyle.

"Hayret valla." dedi Bora. " Genelde sizin oralarda erkek çocuğu istenir. Böyle oğulları olunca adaklar adanır falan. Sen de tam tersi."

"Yok be kardeşim. Öncedendi o. Evladın kızı, erkeği mi olur? Bizim oralarda erkek isterlerse de inan bana kızları olunca daha çok el üstünde tutar, daha çok severler. Ben annesine benzeyen, nazlı bir kızım olsun istedim sadece. Düşünsene evin içinde sürekli gezen küçük bir Elifcik." deyip kafasını sağa solla salladı Barış. Yüzünde bir uzuv gibi kalan gülümsemesi hala yerli yerindeydi.

"Büyüğünün hakkından geldi, küçüğünü bekliyor." dedi Atalay pis pis sırıtarak.

Barış ona yüzünü buruşturarak "Bakıyorum da formundasın yine kardeşim. Ama ne dersen de!  Keyfim tıkır valla." dedi. Bir elini saçlarının arasından geçirip havalı bir bakış attı ona.

"Hele havalara bak hele! Göreceğim ben seni." dedi Atalay daha çok sırıtarak.

"Benim gönlüm de kızdan yana. Neyse, hayırlısı olsun." dedi Murat da onların aksine ciddi bir ifadeyle. "Yarın mıydı randevu?" diye sordu.

"Evet, yarın kızlar son derse girmeyecek." dedi Barış.

"İkidir işi gücü bırakıp geliyoruz cinsiyet öğreneceğiz diye ama bu sefer de inat etmez inşallah bacaksız." dedi Murat gülerek.

"Kızım hakkında doğru konuş." dedi Barış yalandan kaşlarını çatıp işaret parmağını ona doğru sallayarak.

"Sahi, niye beraber gidiyorsunuz ki?" diye sordu Bora.

KALBİM SEN DEDİ (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin