Merhaba çiçeklerim 🌸🌸
Bugün bölüm bekliyordunuz. Ama kesit getirdim. Birkaç güne de FİNAL bölümümüz gelecek. 🧚🏼♀️
Tadımlık küçücük bir kesiti aşağıya bırakıyorum. 💕
Keyifli okumalar. ❤️
✨✨✨✨✨✨
Barış çatalındaki et parçasını ağzına attıktan sonra "Mmmm... Yemekler harika olmuş Hatice teyzem. Ellerine sağlık." dedi memnun bir ifadeyle.
Hatice Teyze o her zamanki içten gülümsemesiyle teşekkür ederken diğerleri de ona övgüler yağdırıp yemeği ne kadar çok beğendiklerini dile getirdiler.
Murat iştahla yemeğini yerken Neşe'nin kendisine baktığını görünce "Karıcığım senin yemeklerin de çok güzel. Ama Hatice teyzeminkiler de bir başka ya." dedi fısıltıyla.
Neşe ona gözlerini bayarak "Saçmalama, tabi ki daha güzel olacak. Ben yemek yapmayı mı biliyorum?" dedi.
O sırada yemeğini bitiren Zeynep de annesine dönüp "Annem, yemeğimi yedim ben. Kalkabilir miyim? Biraz parkımda oynayacağım." dedi ilerideki parkı göstererek.
Babası onun için özel kurdurmuştu bu parkı bahçenin köşesine.
"Tabi ki anneciğim. Afiyet olsun." dedi Elif de kızının yanağından bir makas alarak.
Biraz oynayan Zeynep yorulunca Hatice Teyze yanına gidip yatma vaktinin geldiğini söyledi. Herkesi teker teker öpen Zeynep hiç ikiletmeden Hatice teyzesinin elini tutarak eve doğru yürüdü.
Onlar gittikten sonra Neşe ve Elif masayı toplarken Barış ve Murat da çardağın altına geçip oturdular. Yalnız kaldıklarında çoğunlukla yaptıkları şeyi yapıp iş konuştular tabi ki.
Kızlar da aralarında testi şimdi mi yapsak yarın mı atışmasına tutuşmuşlardı. Sürekli fısır fısır konuşmaları beylerin de dikkatini çekince birbirlerine baktılar.
"Bunlar bir iş çeviriyor ama, hadi bakalım." dedi Murat şüpheyle.
"Ne çevirecekler kardeşim ya? İşle ilgilidir. Şu davalarda bazen çatışabiliyorlar. Anladığım kadarıyla Elif duygusal davranıyor biraz.
" dedi Barış."Öyle olsun bakalım." dedi Murat da. Sonra parka bakıp " Şu parkı da iyi ki yaptın he. Zeynep'e çok iyi oldu."
Barış arkadaşının parlayan gözlerine bakıp "İnşallah senin de en kısa sürede olur be kardeşim. Sana daha güzelini yaparız." dedi.
"İnşallah be Barış'ım, inşallah. Neşe Hanım ikna olursa, inşallah." dedi Murat. "Ya ısrar da etmiyorum aslında. Ona bıraktım yani. Ne zaman hazır hissederse o zaman. Benim zaten deliler gibi istediğimi biliyor." dedi.
"E sen de arada bir çıtlat be Murat. Sen söyleyeceksin ki aklı karışacak, olursa nasıl olur ihtimalini düşünecek." dedi.
Murat gülerek kafasını salladı.
"Öyle mi dersin?" dedi.
O sırada kızlar tepside çay bardaklarıyla yanlarına geldiler.
"Hadi bakalım , çaylar geldiiiii." dedi Elif coşkulu bir sesle.
Onlar geniş alanda çapraz bir şekilde otururken Elif de Neşe de karşılarına doğru yan yana oturdular. Biraz ortak muhabbet ettikten sonra Barış ve Murat yine iş konusuna dönünce Neşe ve Elif de aralarında fısıldaşmaya başladı yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SEN DEDİ (TAMAMLANDI.)
Lãng mạnHayata dair büyük umutları olan, en büyük hayali üniversite okuyup meslek edinmek ayaklarının üzerine sağlam basmak olan, Karadeniz kadar hırçın, dik başlı ve inatçı, güzeller güzeli çimen gözlü, henüz 19 yaşında bir genç kız, Elif... Daha küçücükke...