Part Fourty Five- Drunk

3.9K 191 85
                                    


Yazardan;

Stanislaus Koller, terleyen ellerini pantolonuna sürtüp kuruttuktan sonra sakinleşmek için derin nefesler aldı ve söyleyeceği şeyleri beyninde yüzüncü defa tekrarladı. Sonunda hazır hissettiğinde, yumruk yaptığı elini kaldırdı ve karşısındaki ahşap kapının kenarına üç kez hızlı hızlı vurdu.

İçeriden gelmesini söyleyen sesi duyduğunda çenesini havaya kaldırdı ve kapıyı açıp içeri birkaç büyük adım attı. Karşısındaki, döner sandalyesinde oturan, saçları tepeden kelleşmeye başlamış, devasa bir göbeğe ve oldukça kısa bir boya sahip adam, yani Carl Stein, kesinlikle Almanya'nın en güçlü adamı gibi görünmüyordu, ama öyleydi. "Ah, Koller. Ben de seni bekliyordum."

"İyi günler, Herr Stein. Umarım iyisinizdir."

"İyiyim, iyiyim." Adam yaktığı puroyu kalın ve kısa parmaklarıyla kavrayıp dudaklarına götürdükten sonra arkasına yaslandı. "Asıl sen iyi misin? Yaptığın son büyük hatadan sonra yani."

Koller iç çekti, korktuğu şey başına gelmişti işte. "İyi sayılırım, efendim. Ve size söz veriyorum, hatamı telafi edeceğim."

"Nasıl olacakmış o iş?" Stein dudaklarının arasından fışkıran duman eşliğinde sordu. Koller yoğun tütün kokusundan etkilenmişti, öksürmemeye çalışarak yanıtladı. "Kuzey Afrika görevi için başka bir ajan yolluyorum."

Stein tek elini masaya koydu ve ilgisizce parmaklarıyla ritim tutmaya başladı. "Ha, öyle mi?" Alayla güldü ve puronun ucunu dişledi. "Yine bir hüsran olmayacağından emin misin peki, Koller?"

Koller ise buna sinir olsa da ani bir nefes alıp belli etmeden devam etti. "Adler Hartmann'ı göndereceğim."

İşte şimdi, konu Bay Stein'ın ilgisini çekmişti. Kıpırdanıp düğmeleri her an patlayarak odaya saçılacakmış gibi görünen yeleğini düzeltti ve Koller'e doğru eğildi. "Demek Adler Hartmann... Methini duymuştum. Kimse sırtını yere getiremiyormuş, bildiğim kadarıyla. İstihbaratın gurur kaynağı, oldukça soğukkanlı ve güçlü bir ölüm makinesi. Doğru mu?"

"Evet efendim. Harfi harfine." Bay Koller hafifçe tebessüm ederek, gururlu bir tonda söyledi. "Peki," diye mırıldandı Stein, "son olay da onun suçu değil miydi?"

Bay Koller hızla başını iki yana salladı. "Hayır efendim, o olay tamamen benim suçumdu. Adler Hartmann görevini layığıyla yerine getirerek bize David Brooks'un kızını teslim etti. Adamı rahatlıkla tehdit edebildik bu sayede. Ancak bir anlık dikkatsizliğim sonucu... her şeyi berbat ettim. Üzgünüm tekrardan."

"Eğer şu gözde ajanın görevini başarıyla tamamlayıp dönerse tamamdır. Bu konuyu bir daha asla açmam. Ama..." Küçük gözleri bir tehdit edasıyla parladı. "eğer yine başarısız olursan bozuşuruz, Koller."

"Başarısız olmayacağım efendim. Adler Hartmann her şeyi halledecek. Ona ve bana güvenebilirsiniz."

"Sen eski dostumsun, Koller." dedi Stein purosunu masaya bırakırken. "Elbette bir şansı daha hak ediyorsun. Şimdi çık, senden önce güzel bir hatun istemiştim, o gelecek."

"Pekala." Koller masanın arkasındaki adama elini uzattı. "Ajan Hartmann bu gece mühimmatı hazırlayacak ve en yakın zamanda yola çıkacak. Onun bu zorlu görevi başaracağından şüpheniz olmasın." Stein Koller'in elini yakaladı ve kısaca tokalaştılar. Sonra Stein'ın işaretiyle Koller neredeyse dakikalardır tuttuğu nefesini bırakıp kapıya yöneldi ve çıktı.

Sırtını duvara yaslayıp gözlerini kapattı ve açtı, rahatlamıştı sonunda. Adler için kendini riske atıyordu, ama önemli değildi.

Oğlu için her şeyi yapardı.

the AGENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin